Wat je even kwijt wil #31

Volgens mijn bookchoice app heeft hij 240 pagina’s.

1 like

Pfff, 2 uur gedaan over een stukje van een half uur door de boerenprotesten. Ze blokkeerden gewoon de snelweg ipv. langzaamaan-actie. Ga mooi op tijd weg vanmiddag, wil niet weer zo lang stilstaan.

Mijn buurvrouw is een oud Indisch vrouwtje die volgens mij wat dement begint te worden, want als ze je wat verteld dan is ze echt niet te volgen omdat ze meerdere verhalen door elkaar verteld bijvoorbeeld.

Maar in ieder geval, gister sprak ik haar weer even en toen begon ze ineens te praten over kwade geesten die haar soms bezoeken en nu ben ik de hele tijd bang dat ze ook naar mij komen.

Echt dat slaat nergens op want hiervoor was ik niet eens bezig met geesten of wat dan ook :joy:

2 likes

Ah op die manier. Kan je opnieuw downloaden of bookchoice berichten?

1 like

Soms zou ik wel eens zoiets willen bestellen, maar alle leuke beroemdheden doen niet mee :sob:

Ik vind het zo’n gek idee dat er straks tien jaar voorbij zijn. Er zijn zoveel mooie maar ook minder mooie dingen gebeurd.
En ik vind het best wel lastig dat ik oud en nieuw zonder mijn ex moet vieren. Had me daar best wel op verheugd haha, en is het gepast om wel een berichtje te sturen met de beste wensen? Zoveel vragen hahaha.
Gelukkig weet ik dat het maar een dag is en dat die ook zo weer voorbij is.

2 likes

Ik zit vanuit huis op de bank naar de snelweg te kijken en ik ben enorm blij dat ik vandaag nergens naar toe hoef. :sweat_smile:

1 like

Soms is thuiswerk zo ontzettend kut. Er is zo vaak miscommunicatie…

Merci!

10.59 uur: SENT. Ruim op tijd hoor. Some things never change…

8 likes

Tijd om je blik Schultenbräu open te trekken.

4 likes

Ik ben toe aan vakantie. Ik krijg deze week op het werk nog belangrijk nieuws en ik hoop dat het positief uitpakt, zodat ik met een extra goed gevoel de vakantie inga.

Normaal krijg ik een beetje jeuk van Arjen Lubach maar z’n clippie met Fresku gaat er wel in. Love Fresku.

2 likes

Heb vrij vandaag en ik verveel me nu al. Ik wil iets doen, maar ook lui op de bank liggen. Dilemma.

Ik heb in de vakantie een avond met vriendinnen afgesproken om uit te gaan en te logeren bij een, maar eigenlijk heb ik er nu al geen zin meer in. Ik ben niet echt van uit gaan en ik vind een heel vervelend idee dat ik niet naar huis kan wanneer ik dat wil.

Dus ik zit nu te bedenken hoe ik hieronder uit kan komen.

wat heerlijk, ik wil dat ook weer eens doen. Ga er maar een voorjaar 2020 goal van maken. :smiling_face_with_three_hearts: geniet ervan

2 likes

Eerlijk zeggen dat je liever thuis slaapt en daarom na het eten/uitgaan whatever naar huis gaat?

Edit: of even meegaan wat drinken en dan naar huis. Als het mogelijk is zelf reizen zodat je weg kunt wanneer je wilt.

Of voorstellen een slaapfeest te houden? Zonder uitgaan dus

Ja, het probleem is dat het bij een vriendin is die bijna anderhalf uur rijden is, waardoor even een drankje meedoen wat lastig is. Als het dichtbij was, zou ik dat inderdaad doen, maar dat vind ik nu de moeite niet echt waard.

Ik ben nog aan het nadenken om het eerlijk te zeggen, maar ik weet ook dat dit een vriendin is die dat niet echt waardeert of niet echt begrijpt dat ik geen zin heb in uitgaan. We hebben daar in het verleden ook wel ruzie om gehad, dus het is een gevoelig puntje.

En @Janniebeton dat zou ik leuk vinden! Maar de rest van de groep is helaas wel echt voor uitgaan en alles, terwijl ik dat dus niet zo ben. Maar goed, ik ga erover nadenken ;p

Als iemand me appt met de vraag of ik mijn afspraak kan verplaatsen, ik aangeef dat dit niet kan en ik dan niets meer hoor. Zou dan mij afspraak wel of niet doorgaan :thinking:?