Dit! En het is bij ons dan ook nog eens de drukste periode dus buuuuh.
Ja hier ook. Allemaal extra werk voor het einde van het jaar En bezetting is lager (want veel mensen vrij, ik kon geen vrij krijgen want kwam als laatste in het team) dus joepie. Wil echt even een week helemaal niks met werk te maken hebben. Of zou al blij zijn met 3 dagen achter elkaar. Helaas is dat pas in februari het geval.
Ik heb helaas het besluit moeten nemen dat ik mijn gekko’s een andere thuis moet geven. Ik zat dus heel erg met mijn kat in mijn maag maar eigenlijk was de oplossing dat ik haar het hele huis weer terug moet geven wanneer ik weg ben (dit zei de dierenarts ook) en dat kan niet in combi met de gekko’s. De gekko’s staan nu in een apart kamertje maar daar is het te koud en vochtig en in de zomer veel te warm. De kat is weer een stuk blijer en plast weer veel minder op de grond (heeft ook blaasontsteking waarschijnlijk door de stress zei de dierenarts) dus keuze is gemaakt helaas. Ze gaan naar mijn ex dus ze komen goed terecht en ik krijg wel foto’s enz!
Ik vind het heel jammer maar het was achteraf gezien niet de beste keuze met mijn kat want ze staat bijna te kwijlen voor het terrarium zodra er iets van beweging is dus haar alleen laten met de gekko’s is geen optie en de gekko’s dus in die aparte kamer houden ook niet want slecht voor hun gezondheid. Naja van fouten leer je… Ik weet nu dat ik geen huisdieren erbij moet nemen met mijn kat. Ik heb echt zitten denken over wat een goeie oplossing kan zijn maar ik weet helaas niks beters, mijn huis is te klein om de beestjes goed apart te houden en de kat tegelijk nog een blij leven te geven.
Ook als ik geen werk meer zou hebben enz is het nog geen goeie combinatie want als ik avondje weg wil dan zit ik al met hetzelfde probleem. Ben al paar dagen verdrietig omdat ik het gevoel heb dat ik heb gefaald.
Kreeg net zo’n video van mn zwager, en daar zit mn nichtje op zo’n soort fietsje (ze is 2) en dan hoor je mn zwager heel droog zeggen. “Je rijdt nu de heg in”. Zo droog he whaha
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in zijn leven kan bereiken wat hij wil, als je daar maar moeite voor doet.”
Je hebt toch juist niet gefaald door deze moeilijke maar belangrijke keus te maken. Je kiest het beste voor alle diertjes en daar maak je ze uiteindelijk het gelukkigst mee! Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu nog super klote voelt, maar echt je hebt uit liefde gehandeld in het welzijn van de beestjes. Dat is wat het belangrijkste is
Je hebt niet gefaald want je hebt een verstandige keuze gemaakt.
Snap dat je verdrietig bent, maar je hebt juist een verstandige keuze gemaakt door te kiezen voor de gezondheid en het geluk van allebei de beestjes!
Al meer dan 125 jaar vergapen kinderen zich op de Dam aan de avonturen van Jan Klaassen en zijn vrouw Katrijn. Nu is er een grote blijk van waardering: de poppenkast is aangewezen als cultureel erfgoed van Nederland.
en
Mooi hoor, dat draaiorgels sinds dit weekend na 144 jaar eindelijk officieel nationaal erfgoed zijn.
M’n fiets stond gisteren niet meer op het station. Had nog de hoop dat hij naar het fietsdepot was gebracht, maar op die site staat hij ook niet
It me
Kan je geen slot op het terrarium nemen?
Hoe komt Star Wars aan mijn e-mail?
Misschien via Disney+, mocht je daar een abonnement op hebben?
Ik heb dus echt over de meest persoonlijke shit ooit geblogd en zie dat een leerling van me de Instagram story heeft gezien die daarover gaat.
Nu heeft ze haar les van vanavond afgezegd omdat ze ziek is maar ben ik bang dat dat niet zo is en het eigenlijk is omdat ze m’n blog heeft gelezen.
Maar misschien is het gewoon toeval.
Maar kan het toch niet helemaal loslaten.
Helemaal niet eigenlijk.
Oooh ik zie het al. Het is van de Disney store
tikkies sturen naar iedereen die een frietje heeft gegeten van haar bord
Ik heb een boek laten bezorgen op mn werk en ik moet het nu ophalen anders geeft mn baas het weg (hij haat pakketjes bewaren)
Maar ik weet gewoon dat als ik daar nu geen ga het weer gaat escaleren