Wat je even kwijt wil #31

Ingecheckt en wel, nu alleen nog wachten op het boarden :hugs: De stroom viel net uit op het vliegveld, zo typisch. Ging echt stuk hahahah

2 likes

Als ze het niet waardeert en er boos om wordt vind ik dat ze slecht rekening houdt met jouw voorkeuren. Snap dat het dan lastiger voelt. Maar als jij er echt geen behoefte aan hebt, laat je er dan niet door tegenhouden. Je kunt dan als volgende ‘date’ iets voorstellen voor overdag/zonder uitgaan. En misschien vindt iemand anders dat niet leuk of kan diegene niet. Zo werkt het toch met groepafspraken.

1 like

U know it

Ik heb geen paginanummers erbij :face_with_raised_eyebrow:
Edit: er staat dat hij 240 pagina’s moet zijn. Maar ik heb dus geen paginanummers onderaan staan

De laatste zin is bij mij (voor de disclaimer)
Ik keek de tafel rond. ‘Op het aards paradijs. En dat we daar maar altijd in mogen blijven geloven.’

In een Tesla zit een scheetfunctie optie, echt whyyyy.

2 likes

De man voor me heeft allemaal gele RIJST in z’n haar?

1 like

Ohnee ik bem echt een toerist ik lette niet op en botste bijna tegen een fietser haha. Hoe heb ik new york overleefd zeg

6 likes

OMG HALLO

Ben geslaagd voor Drogist
:tada::tada::tada::tada:

60 likes

Thanks! Ik ga straks thuis even het einde opzoeken.

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Sick, geef pillen!

8 likes

Ik heb voor mezelf besloten dat ik ander werk ga zoeken maar ik heb gewoon geen idee waar ik moet beginnen? Ik wil ook graag werken en daarnaast leren maar weet gewoon niet hoe ik hier voor moet solliciteren. Voel me echt onzeker ineens

1 like

Welke diploma’s heb je / what heb je tot op heden gedaan qua werk?
Zou je een traineeship willen doe of bijv. een bbl-opleiding of zo?
Welke kant wil je op?

Er staat een orkest op schiphol te spelen, maar ze staan echt niet strategisch opgesteld. Er staan zoveel mensen omheen dat ze de roltrap van het treinstation blokkeren :rage:

En ik zit bij de auto garage. Zo niet relaxt rijden met een (oranje) lampje aan in mijn dashboard. Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen, en zo niet, dat ze een vervang auto voor me hebben.

Ik moet alleen vandaag en morgen nog werken en dan heb ik kerstvakantie en ik had echt echt echt geen zin vanochtend. Dus ik heb even schijt en m&m’s, boterhammen met hagelslag en cola meegenomen naar kantoor en nu ben ik echt vet productief (doei 109 weggewerkte e-mails). Go me!

10 likes

Ik las dit stukje iets te letterlijk samen met de dingen die je daadwerkelijk mee hebt genomen naar je werk: Dus ik heb even schijt en m&m’s … meegenomen naar kantoor. Ik dacht nog ‘nou dat lijkt me wat rigoureus’, ik ben ook toe aan vakantie denk ik :grimacing: Wel fijn dat je heel productief bent, succes nog!

7 likes

Hahaha, dat zou wat zijn :poop: Was bij sommige mails wel van pas gekomen haha. Dankjewel iig! Heb jij ook snel vakantie?

1 like

Ik erger me zo aan het feit dat ik zo ongedisciplineerd ben. Ik heb deze week tentamens en ik wist van tevoren dat ik ook veel moest werken. Daarom had ik afgelopen weekend niks gepland zodat ik goed kon gaan studeren. Maarja, ik heb uiteindelijk niks nuttigs gedaan zaterdag en zondag, waardoor ik nu last-minute, tussen het werken door en tot diep in de nacht nog van alles in mijn hoofd probeer te proppen.

Dit is echt het verhaal van mijn leven:

Maar na zaterdag heb ik kerstvakantie dus dat is leuk! En ik heb zojuist afgesproken om zondag met een vriend op het strand te gaan wandelen en daarna bij mij thuis te koken en te chillen :grinning:

1 like

De volgende stap is dealer.

1 like