M’n fiets stond gisteren niet meer op het station. Had nog de hoop dat hij naar het fietsdepot was gebracht, maar op die site staat hij ook niet
It me
Kan je geen slot op het terrarium nemen?
Hoe komt Star Wars aan mijn e-mail?
Misschien via Disney+, mocht je daar een abonnement op hebben?
Ik heb dus echt over de meest persoonlijke shit ooit geblogd en zie dat een leerling van me de Instagram story heeft gezien die daarover gaat.
Nu heeft ze haar les van vanavond afgezegd omdat ze ziek is maar ben ik bang dat dat niet zo is en het eigenlijk is omdat ze m’n blog heeft gelezen.
Maar misschien is het gewoon toeval.
Maar kan het toch niet helemaal loslaten.
Helemaal niet eigenlijk.
Oooh ik zie het al. Het is van de Disney store
tikkies sturen naar iedereen die een frietje heeft gegeten van haar bord
Ik heb een boek laten bezorgen op mn werk en ik moet het nu ophalen anders geeft mn baas het weg (hij haat pakketjes bewaren)
Maar ik weet gewoon dat als ik daar nu geen ga het weer gaat escaleren
Schiet vooral wat mooie stockfoto’s om nooit te vergeten.
Open deur, maar waarom laat je het dan ook daar bezorgen als je dit vooraf weet? Dan kun je toch beter voor een pakketpunt kiezen…
Ik zou iig ook niet voor iemand willen werken waarbij een bezoek kan " escaleren" in welke vorm dan ook.
Ik ben zooo moe. Morgen laatste dag stage, nog even volhouden
Een forumlid heeft het daar voor me afgegooid, anders moest ze helemaal naar mn huis lopen. En ik werk hier verder prima hoor!
Ik heb gisteren mijn benen gescheerd maar heb nu een grote puist op een been. Ook helemaal rood en pijnlijk eromheen. Heeft iemand dit weleens gehad? Hoop niet dat het een ingegroeide haarverhaal gaat worden.
de VGZ app is fijn als opstapje.
Hahah dit dacht ik ook inderdaad!
Ik vond voor guided meditation/mindfulness dingen de app Stop, Breathe and Think heel fijn! Er zijn veel korte oefeningen, en van wat ik me herinner geef je eerst aan hoe je je op dat moment voelt (gaat heel snel) en op basis daarvan raadt hij bepaalde meditaties aan. Verder vond ik Daylio altijd een fijne app, soort van dagboek waar je met icoontjes aangeeft hoe je je die dag voelde en wat je op die dag allemaal gedaan hebt. Ik vond het sowieso fijn om elke dag even dat momentje te hebben om er over na te denken, maar kreeg op de langere termijn ook inzicht in de relatie tussen wat ik deed en hoe ik me voelde (bijvoorbeeld, op dagen waarop ik minstens één actief of sociaal ding doe voel ik me veel beter dan op dagen dat ik dat niet doe). Door de icoontjes en het feit dat je niks hoeft te typen vond ik hem ook fijn laagdrempelig.
Ah ik baal ik was vanmiddag in een loods met vintage dingen en deadstock. En ik zag een aantal jurken in mijn maat (dat stond er op) maar een vintage maat is een kleinere maat nu. Dus ik deed even de “komt het aan beide kanten tot het midden van mn taille truc” maar twijfelde nog een beetje. Dus ik nam maar de gene met de leukste print zodat als ieh niet paste ik sws het riempje kon gebruiken en dr miss iets anders van kon maken. Nu paste ik hem net en hij zat PERFECT. Nu baal ik dus dat ik er niet meer heb meegenomen haha.