Wat je even kwijt wil #31

Oh haha dus zo simpel als ik zelf dacht. Ken dit wel ja, maar dacht dat er nog iets zou bestaan waardoor je het helemaal 100© kan weten @Soy.peor

Ja, precies :blush:

1 like

En dan? Kiwi’s neuken en met oorwarmers op koken.

(Ja ii blijf kiwi’s grappig vinden maar vooral door de vriend van @Krabsalade)

4 likes

Getverdemme, ik had een sweet chai thee gekocht en hij smaakt naar zoethout thee :cry: dat is niet wat ik wilde

ohohoh the script is echt zo slecht geworden na al die jaren t is lachwekkend gewoon

3 likes

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/12/16/meisje-van-10-rijdt-kleuter-aan-tijdens-autorijles-opa-3-maa/?fbclid=IwAR3Iw86j-DZE8wlf-SDbt9a5d_0CmbyrGSn3da6Q0rr4XjI07Tb5GXQnb7I

3 maanden rijverbod maar? :confused:

1 like

Thanks! Gaat niet over moord nee, wel over zelfmoord, dus in die zin niet perse huis-tuin-keuken-onderwerp…

(Heb de de heftige stukken expres door een bevriende psycholoog laten nalezen om te checken of het niet te aanstootgevend of te ‘negatief inspirerend’ zou kunnen zijn, maar toch.)

Lief je reactie, dankjewel!!! Volgende week staat ze weer op de planning dus we gaan het zien…

Zo wat een bedrag! Zou wel een betalingsregeling aanvragen als ik jou was! :sweat_smile:

1 like

Karige kerst dit jaar dan. :scream:

1 like

Ik vind het altijd zo grappig wanneer klanten hun ‘taak’ heel serieus nemen. Ik was vandaag even aan het bijdraaien en vroeg aan een man of hij het bordje dat de kassa ging sluiten, achter zijn boodschappen wilde zetten. Vervolgens zei hij tegen iedereen die ook maar mijn kant op keek, dat ik ging sluiten en dat ze bij een andere kassa moesten afrekenen :joy:

46 likes

Hahah sober leven!

1 like

Hahah ik ben precies zo! Ik kan ook nooit wachten met het cadeau geven tot de gelegenheid als ik het al eerder in huis heb.

2 likes

Ughhh ik ga morgen weekendje weg en daar ben ik gestresst over (ook laatste uurtjes werken voor m’n 3 weken vakantie dus dat is ook stressvol). En nu lig ik in bed en heeft de buurvrouw een feestje en toen had ik dat net soort van geaccepteerd en toen zat er een meeeega tor in m’n bed waaaah. Hij liep echt bijna over m’n gezicht. Net heb ik ‘m gelokaliseerd en er een deken overheen gegooid, hopelijk ontsnapt ie dan niet. Wehhh :cry:

1 like

Hoppa, trots op mezelf! Een aantal maanden heb ik bij mijn baas aangekaart dat ik loonsverhoging wilde, hij wilde dat uitstellen tot het einde van het jaar (wanneer iedereen zijn salaris omhoog gaat) en ik heb er zojuist 200 bruto maandelijks bijgekregen!

Mag overigens direct door naar DUO maar ja.

34 likes

Goed gedaan!

1 like

Ik heb nu drie dagen hoofdpijn en pijn in mijn nek en ik word er een beetje gek van. :expressionless:

Nu wel gelezen en ik vond het hele mooie eerlijke en ook zeker herkenbare blogs. En alvast een heel fantastisch 2020 gewenst. Of eigenlijk ook gewoon nog een paar hele fijne 2019 weken.

Aaaah dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts: Jij ook hele fijne feestdagen en heel veel moois gewenst!

En @Nidorina, voorspellende droom wellicht? Misschien binnenkort toch maar richting rommelmarkt!

1 like

Ja, meestal moet de rest dan nog verwerkt worden en krijg je nog een email voor de rest.

1 like

Heb je nog kunnen kijken? Ik ben wel benieuwd :blush: