Ik ken die truc helemaal niet :o bedoel je dan dat je hem (jurkje bv) tot je navel houdt en hij op je rug ook het midden moet raken?
Puhhh sinds maandag zit mn rechteroor dicht en sinds vandaag ook mijn linkeroor.
Ben al met olijfolie, oorspray en neusspray aan de gang en heb ook de douchestraal er op gehad maar niks lijkt te helpen. Zelfs een wanhopige poging gedaan met de stofzuigerslang haha maar uiteraard helpt dat ook niet. Word er gek van. Morgen gewoon weer werken dus hoop dat het dan wat verbeterd is⦠heb geen zin om 100x te vragen van āwat zeg jeā
Echt een stille wereld zo.
Oh god welkom bij een nieuwe aflevering van Soy.peor probeert nu iets uit te leggen.
Ik pak de 2 zijnaden en die zet ik in mijn taille. Als die 2 zijkanten precies in het midden van mn taille zitten dan past het kleding stuk vaak. (Ligt ook aan de stof of die rekt enzo)
Hmmm nee denk niet dat ik het snap hahah. Gewoon het kledingstuk voor je houden en dan kijken of het zelfde breedte is als je lichaam?
Zin in chips. In theorie heb ik nog 55 minuten om iets te kanen te halen. Maar zin om mijn legging te verwisselen voor een broek, naar buiten te gaan is wat anders. En ook niet echt goed voor me als ik beetje ziekjes ben
Als ik even mag helpen: de zelfde plek van het kledingstuk pakken als op je lichaam. Dus bijv het stukje net onder je buste, dat pak je dan vast bij de zijnaden van het kledingstuk en houd je op je āeigen zijnadenā dus aan allebei de kanten op je zij voor je buik langs. Zo kun je ongeveer zien of het breed genoeg is. Ligt idd aan de stof en aan heupen, buikje etc maar je kunt wel een inschatting maken.
@Soy.peor vaag iets om uit te leggen idd
Haha ja (omg jij legt hwt zo makkelijk uit)
Haha het is ook iets wat ik allang doe en voor mij vanzelfsprekend is maar om als ik dan iets wat voor mij vanzelfsprekend is moet uitleggen dan krijgt mijn hoofd kortsluiting hahaha
Ah, nee toch. Kan me dit echt niet voorstellen. Heb je blog ( nog) niet gezien maar tenzij je daar een moord of zoiets hebt gepleegd (zou ik dan niet op je blog zetten ;-)) laat het zien dat je een gewoon mens bent. Kan me ook voorstellen dat het soms juist āprettigā is, omdat je als leerling je ook kwetsbaar op stelt bij jouw lessen. Tenminste zo zou ik me voelen.
Nou ik vind koken met oorwarmers op best bijzonder hoor (niet bedoeld als sneer naar @Oprah)
Als ze zichzelf gek wilt noemen, dan doet ze dat toch gewoon? Mag ze zelf weten, ookal is het niet een gek iets. En gek is ook nogal subjectief: wat voor de een gek is, is het voor de ander niet en vice versa.
Oh haha dus zo simpel als ik zelf dacht. Ken dit wel ja, maar dacht dat er nog iets zou bestaan waardoor je het helemaal 100Ā© kan weten @Soy.peor
Ja, precies
En dan? Kiwiās neuken en met oorwarmers op koken.
(Ja ii blijf kiwiās grappig vinden maar vooral door de vriend van @Krabsalade)
Getverdemme, ik had een sweet chai thee gekocht en hij smaakt naar zoethout thee dat is niet wat ik wilde
ohohoh the script is echt zo slecht geworden na al die jaren t is lachwekkend gewoon
3 maanden rijverbod maar?
Thanks! Gaat niet over moord nee, wel over zelfmoord, dus in die zin niet perse huis-tuin-keuken-onderwerpā¦
(Heb de de heftige stukken expres door een bevriende psycholoog laten nalezen om te checken of het niet te aanstootgevend of te ānegatief inspirerendā zou kunnen zijn, maar toch.)
Lief je reactie, dankjewel!!! Volgende week staat ze weer op de planning dus we gaan het zienā¦
Zo wat een bedrag! Zou wel een betalingsregeling aanvragen als ik jou was!
Karige kerst dit jaar dan.