Wat je even kwijt wil #31

Ik vind het altijd zo grappig wanneer klanten hun ‘taak’ heel serieus nemen. Ik was vandaag even aan het bijdraaien en vroeg aan een man of hij het bordje dat de kassa ging sluiten, achter zijn boodschappen wilde zetten. Vervolgens zei hij tegen iedereen die ook maar mijn kant op keek, dat ik ging sluiten en dat ze bij een andere kassa moesten afrekenen :joy:

46 likes

Hahah sober leven!

1 like

Hahah ik ben precies zo! Ik kan ook nooit wachten met het cadeau geven tot de gelegenheid als ik het al eerder in huis heb.

2 likes

Ughhh ik ga morgen weekendje weg en daar ben ik gestresst over (ook laatste uurtjes werken voor m’n 3 weken vakantie dus dat is ook stressvol). En nu lig ik in bed en heeft de buurvrouw een feestje en toen had ik dat net soort van geaccepteerd en toen zat er een meeeega tor in m’n bed waaaah. Hij liep echt bijna over m’n gezicht. Net heb ik ‘m gelokaliseerd en er een deken overheen gegooid, hopelijk ontsnapt ie dan niet. Wehhh :cry:

1 like

Hoppa, trots op mezelf! Een aantal maanden heb ik bij mijn baas aangekaart dat ik loonsverhoging wilde, hij wilde dat uitstellen tot het einde van het jaar (wanneer iedereen zijn salaris omhoog gaat) en ik heb er zojuist 200 bruto maandelijks bijgekregen!

Mag overigens direct door naar DUO maar ja.

34 likes

Goed gedaan!

1 like

Ik heb nu drie dagen hoofdpijn en pijn in mijn nek en ik word er een beetje gek van. :expressionless:

Nu wel gelezen en ik vond het hele mooie eerlijke en ook zeker herkenbare blogs. En alvast een heel fantastisch 2020 gewenst. Of eigenlijk ook gewoon nog een paar hele fijne 2019 weken.

Aaaah dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts: Jij ook hele fijne feestdagen en heel veel moois gewenst!

En @Nidorina, voorspellende droom wellicht? Misschien binnenkort toch maar richting rommelmarkt!

1 like

Ik snap echt niet dat ik maandag en dinsdag niet vrij heb genomen?? Dinsdag heb ik nu nog wel vrij kunnen nemen maar maandag moet ik toch nog werken. Stommm. En ik heb ook geen zin in vandaag en vooral niet in irritante collega’s.

1 like

Ja, meestal moet de rest dan nog verwerkt worden en krijg je nog een email voor de rest.

1 like

Heb je nog kunnen kijken? Ik ben wel benieuwd :blush:

Ja! Mijn laatste zin is hetzelfde dus ik denk dat de nummering gewoon niet klopt.

Mijn wachtwoord van mijn iMac op werk is FransBauer. Niemand gebruikt die computer alleen ik. Maar nu is blijkbaar ‘t systeem gecrasht en moet iemand op mijn Mac om ‘t te fixen. Belde er net een man (terwijl ik in de trein zat) om te vragen wat m’n wachtwoord is lol :upside_down_face:

36 likes

Volgende keer maar ‘HebJeEvenVoorMij’ als wachtwoord doen. :yum:

4 likes

Ik ben vol op aan het solliciteren, maar het wil nog niet echt lukken. Ik word er zo moedeloos van, zeker omdat ik van mijn huidige werk fysieke klachten krijg omdat ik het kut vind. Iedere dag misselijk en een knoop in maag hebben is echt niet chill.

1 like

Hahaha wij hadden vroeger een alarm thuis dat nogal eens zomaar afging (bleek achteraf een oorwurm in de sensor te zijn) en dan moesten we ook een wachtwoord zeggen, als ze belden, en dan gingen ze de melding resetten. Maar dat wachtwoord hadden we bedacht tijdens het eten en het was echt een compleet random woord wat met eten te maken heeft. Dus elke keer als ik dat moest zeggen moest ik lachen. En op een gegeven moment vroeg die operator: oh dus het gaan om de familie blabla uit blabla? Was er dus nog een gezin met hetzelfde wachtwoord :sweat_smile:

9 likes

Ik moet dus nog een cadeautje kopen voor het dobbelspel met kerst maar ik weet nikssss.

Dit moet heel kut zijn geweest destijds maar ik proest net m’n koffie uit om die oorwurm in de sensor omg!

1 like

Ik werk in een soort kantoortuinachtige omgeving waar meerdere bedrijven zitten. Er zit hier een vrouw die altijd gruwelijk irritant fluit en neuriet en ik zag net dat ze een megagrote ladder op de achterkant van haar been heeft zitten. Ik ga er lekker niks van zeggen.

8 likes