Wat je even kwijt wil #31

Heel eerlijk. Al zou je dr wat van zeggen kan ze dr op dat moment vrij weinig aan doen wss.

Wéér gedroomd over werk. Word je toch moe van. Collega zei van nou ik mag hopen dat je vannacht iets anders droomt dan over werkzaamheden die wij doen.
Droomde ik eerst dus gewoon over de werkzaamheden en daarna dat we in ons vrije tijd gezamenlijk iets deden. Ik had geen sportshirt aan maar droeg enkel een sportbeha??? En die specifieke collega had een oogje op me(terwijl ik dus in die outfit liep) en probeerde me te versieren. Wtf jongens, laat me met rust.
Wtf.

Ik had tijdje terug ook een vrouw op de afdeling die er zo bij liep, en ik twijfelde maar heb uiteindelijk juist niks gezegd. Ik dacht van ja grote kans dat ze het wel voelde en nadruk erop dan kut is + stel dat je het nog niet doorhad: hoe kut als je dan verder geen panty bij je hebt en je moet er nog een hele dag zo bijlopen. :sob: Dan doe ik liever of het niet zichtbaar is/het niet opvalt.

Ah okee nou gelukkig maar!

1 like

@Soy.peor @ellegirltalk Hmm ja goed punt allebei. Ben ik toch iets minder petty dan ik dacht haha

1 like

Vanochtend soort van feestelijke bijeenkomst op werk.
En nu heb ik geen meetings meer tot half 3. Wat moet ik nu doen??

Misschien kun je heel irri neurien dat ze ren ladder in haar panty heeft

3 likes

Fuck Jules Deelder overleden :sob:

3 likes

:joy::joy:

Ze is net naar een afspraak vertrokken :flushed:

Edit: oh ik hoor nu iemand in het halletje tegen haar zeggen dat ze ff dr panty moet wisselen. Toch jammer.

3 likes

Een echte man van het woord is heen gegaan. :frowning:

3 likes

Ik loop in mijn winterjas met sjaal buiten maar heb het bloedheet

1 like

Is het volle maan of zo? Zulke rare dromen gehad afgelopen nacht. Ik reed bijvoorbeeld op een eenwieler, dat was wel cool. Nu wil ik het proberen maar die dingen zijn zeker vet duur.

Wat rot dat je zelf ook in zo’n situatie zit. Heb wel het een en ander ook gelezen erover op het forum volgens mij.
Nou ik werk in een heel klein groepje en die mensen zijn zeker oke! Ik zet ook geen stap extra. Ik werk bij een verzekeraar op de schademeldingen afdeling, dus ik ben de hele dag aan het bellen. Bij ons wordt er heel veel naar je cijfers gekeken. Ik help iedereen goed en doe mijn best, maar ik doe niks om mijn tijden bijvoorbeeld om laag te krijgen. Ben het helemaal beu haha.
Ik werk ongeveer 34u per week. Maar ik ben zo uitgeput dat ik echt alleen in mijn weekend puf heb om te solliciteren.
Het is trouwens niet dat de werkgever rot is, in tegendeel juist. Ik vind het werk gewoon afschuwelijk om te doen.
Ben nu vooral op zoek naar iets administratiefs op een midden groot kantoor. En jij? Hopelijk vind jij ook snel iets waar je gelukkiger van gaat worden.

Hoe kan Jules Deelder ineens dood zijn???

yay ben mijn pinpas kwijt, gisteren alles al afgezocht en mensen geappt waar ik ben geweest maar nope it’s gone. Maar duurt dus 3 werkdagen voor je de nieuwe hebt en ik hoop echt dat alles meezit en ik hem gewoon voor de kerst heb haha. Niet dat ik echt iets moet kopen in die tussentijd maar ik wil gewoon een nieuwe :’)

Heb je geen iphone toevallig? Dan kun je met je telefoon betalen

Hij was ziek

7 likes

Nope, helaas niet! Ik heb gelukkig nog wel wat cash in huis dus mocht het echt nodig zijn dan lukt het in de meeste gevallen wel maar gewoon beetje irritant

Ja dat inderdaad haha, maar ook gewoon het hele dag maar praten en beschikbaar zijn. Kan nooit ff gewoon 10min met een collega over niks praten. Ik hoop zelfs ergens dat ze mij ontslaan zodat ik even ww aan kan vragen en gewoon voluit solliciteren.

Ah genegeerd worden vind ik echt een van de ergste dingen. Wel fijn om te merken en horen dat meer mensen de leidinggevende vreselijk vinden. Anders ga je nog aan jezelf twijfelen ook. Dat masker is vermoeiend inderdaad. Zoveel mensen ook die steeds vragen of ik het leuk vind. Ja hoor hi ha ho. :roll_eyes:

Op zich is het nog wel knap dat hij de 75 gehaald heeft met zijn levensstijl, toen hij 75 werd stond hij daar zelf ook van te kijken. Maar als je het bedoelt als in gek gevoel dat hij er niet meer is, dan heb ik hetzelfde.