Ik zie net een vacature bij de politie langskomen voor een superleuke baan (communicatie) maar ik kom natuurlijk helemaal niet in aanmerking, de kans dat ik het betrouwbaarheid- en geschiktheidsonderzoek doorkom is al helemaal nihil. Waarschijnlijk heb ik een vreselijk gekleurd beeld doordat ik veel detectives kijk maar het lijkt me oprecht leuk om iets bij de politie te doen. Ik voel me alleen veel te oud (en te stout) om er ooit werk van te maken.
Er hangt nog een telefoongesprek boven m’n hoofd waar ik echt geen zin in heb. Ben in staat om mijn nu telefoon uit te zetten voor 2 weken.
Ik fietste net over een brug en ik fiets daar bijna dagelijks overheen. En ik heb ook wel eens dromen/nachtmerries gehad dat de brug opeens open ging of dat ik in het water viel. Daarnet fietste ik echt net op dat stuk wat open kan en toen ging de bel dat hij open zou gaan
Nog nooit zo snel over die brug gefietst
Wow, mijn vlucht werd geannuleerd, dus ik heb gisteravond een formulier ingevuld, dacht dat duurt weken voordat ik wat hoor. Heb ik nu al een bericht dat ik 600 euro terugkrijg, heujj!
Ik ben echt blij als het februari is en ik in de afstudeerfase ben beland van mijn 1jarige hbo-opleiding. Ik vind het echt knap van mijzelf dat ik mij nog niet heb uitgeschreven want de opleiding zelf blijft verschrikkelijk. Ik heb echt gevoel alsof ze denken op het hbo dat je een kleuter bent met de hersenen van een fruitvlieg.
Ik heb zo kerstdiner op m’n stageschool en ik heb echt geen zin in. Ik heb weinig vrije tijd en deze week al twee volle dagen daar geweest. T wordt sowieso heel leuk en die apies vinden het echt helemaal fantastisch maar je moet meteen weer zo aanstaan voor ouders en kinderen en daar heb ik geen zin in op m’n vrije dag.
Volgens mij moet je wel heel veel misdaan hebben wil je niet in aanmerking komen. Ligt beetje aan welk niveau (als in welke informatie je te zien krijgt) maar het gaat er vooral om dat je niet chantabel bent of makkelijk kunt worden.
Ik heb heel impulsief de woonkamer een make-over gegeven. Ben benieuwd wat mijn vriend ervan vindt als hij straks thuis komt.
Waarom kan Noah Centineo niet acteren? Ik bedoel maar
Ik heb echt niks met vakantie, t boeit me vrij weinig. Ik erger me ook heel erg aan iedereen met zn FIJNE VAKANTIE!!!
Maarja dit heb ik volgens mij al eens gepost
Misschien omdat ‘ie geen kin heeft?
Whut. Hier heb ik nog nooit opgelet
Ik was vandaag de hele dag onderweg heel stuk gefiets enzo. Ben ik eindelijk thuis word ik geappt of ik kan komen werken want een andere collega is niet op komen dagen hahaha. Oke is goed.
Geen zorgen. Vanaf nu wel.
Neeeee Hier ga je ooit voor boeten
@Luzarl zoals Jules zelf zei: “Is er leven na de dood?” “Ja, hier. Als ik doodga, leef jij door. Dat is ook leven na de dood, maar zo wordt het nooit gezien.”
Net uiensoep gemaakt met sukadelapjes, staat nu een kwartier op. Wil eigenlijk om 6 uur eten maar weet niet of mijn vlees dan al lekker is…
Omg… ik bedenk me net dat die jongen die niet is komen opdagen (het was vandaag zn laatste dag) ook niet zn kerstpakket krijgt… 2 kerstpakketten voor mijjjj
Vakantieeeee