Wat je even kwijt wil #31

Oh je laatste opmerking breekt m’n hart, ik kan me dat gevoel zo goed voorstellen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal :persevere:

1 like

och nee het arme mens :pensive: wat verdrietig zeg, heel veel sterkte voor jou, je familie & oma! Ik hoop dat je haar morgen nog wel even kunt spreken

1 like

Same! Ik verwacht echt rellen.

Nou wel selectief hoor.
Durf te wedden dat de meerderheid hier nog nooit bij een meeting is geweest. En die meetings zijn ook vrij klein over het algemeen. Het is niet dat iedereen iedereen in het echt kent of dat zou willen.

11 likes

Ik ook. Misschien niet in de wijk waar ik woon, maar toch.

1 like

:laughing:

5 likes

Ja het is hier ook relatief onrustig maar eigenlijk is het wel in het midden van alle rel wijken nu. Misschien valt mijn einde jaarsuitkering mee :grin:

1 like

Hopen dat het meevalt :crossed_fingers:t2:

1 like

:scream:

1 like

Wist je dit echt niet? Ik heb namelijk het idee dat @monkeyslut daar nooit geheim over heeft gedaan en het vaak ter sprake is gekomen, maar ik kan ook niet zien hoe lang je zelf lid bent, @Zoeva. Ik vind sommige forummers super herkenbaar maar misschien vinden mensen dat andersom van mij ook wel terwijl ik denk dat niemand zoiets doorheeft, geen idee.

3 likes

Ik had vet zin om uit te gaan maar lig al 2,5 uur onder een dekentje op de bank maar mensen wachten op mij :dancer:

Ik ben zoooo moe en zou graag al naar bed willen maar ben nu bij vriend thuis waar ik blijf slapen

Nee ik wist echt niet dat ze Armedillo was.
Ik zat ook al jaren op het egf, was in het begin vooral meelezer. Ik heb geen flauw idee wie mij (her)kent, en vele die ik kende zitten hier niet meer. Denk ik ten minste hahaha

1 like

Ja met dat laatste heb je een goed punt denk ik… ik denk dat veel mensen van naam zijn veranderd bij de sluiting van egf dus wie weet 🙆
Ik (her)ken ook weinig mensen hoor, maar een paar vind ik heel herkenbaar! Ligt misschien ook aan het feit dat ik mezelf in die mensen herken, dan heb je eerder een “klik”

1 like

Oh bedankt voor het overzicht! Ik heb hiernaast ook een creditcard van MasterCard, dus dat heb ik dan achter de hand. Ik was iig erg blij in Zuid-Afrika & Namibië dat ik V Pay had haha, nergens gezeik met pinnen of pinautomaten. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik met mijn Maestro-kaart gemakkelijk kon betalen bij betaalautomaten in de VS, ik moest toentertijd (2012 - 2013) altijd contant betalen. Wellicht is dat sindsdien veranderd.

De momenten dat ik een pinautomaat heb gebruikt in NL is pinnen vanwege mijn V Pay kaart trouwens nooit een probleem geweest. Ook in het buitenland niet: vrijwel altijd accepteerde hij de kaart wel, ook als er geen V Pay bij stond als optie.

Maar als je er twee mag hebben, kun je dat natuurlijk doen voor de zekerheid!

1 like

Maar jij was toch altijd al Brum?
Ik ben altijd Zoeva geweest, deze week wel van plaatje gewist. Ben verder heel oninteressant

Eetcafe Ceramique als je vegetarisch eet, bisschopsmolen voor vlaai, living room voor ontbijt /lunch/cappuccino, dominicanen kerk, teazone voor thee, rumors voor cocktails, café zondag voor bier, pluk voor katten

2 likes

Ik download vaak liedjes van audities waarvan ik vind dat die mooi zijn gecovert. Zo heb ik deze auditie al heel lang op mijn telefoon staan en vandaag dacht ik laat ik eens zoeken of ze beroemd is geworden want ze heeft een mooie stem en is knap en leuk. En nu lees ik dat ze aan baarmoederhalskanker is overleden en ik vind het zo heftig. Ze was nog maar 27, zo jong. Opeens krijg ik zo een moment dat ik denk het leven kan inderdaad echt zo voorbij zijn.

1 like

Wat lief van je!

1 like

Ik kan niet meer tegen drank. Heb 2, ja wel volle, glazen droge witte wijn op.
Loop ik net naar de kast om de kattenbrokjes bij te vullen… doe ik de kastdeur dicht vól tegen mijn neus aan. Ja, ik heb nu een lichte bloedneus hahahaha.
Ben snel naar bed gegaan zodat mijn vriend het niet ziet, die lacht mij dan voor eeuwig uit.

Edit: the morning after: neus doet nog steeds pijn en er zit een kleine bloeduitstorting op haha.

1 like