Nee, eigenlijk niet. Ik kan niet niks doen, word daar heel ongelukkig van. Ik ga nu beide weken vier dagen werken maar het liefst zou ik gewoon naar school gaan
Ik hang al @!*&?’ 20 minuten in de wacht bij de belastingdienst. “Een ogenblik geduld alstublieft” fuck you
Interessant dit. Ik was echt heel blij dat Rotterdam dit had ingesteld, ik zag het deels als een statement (en misschien daarom symboolpolitiek) en ook fijn dat er wat gedaan wordt aan vervelende mannen.
Maar ook wel interessant dat de gemeente het niet op eigen houtje had mogen verbieden en dat het onder vrijheid van meningsuiting gaat. Dat laatste lijkt me wel discussieerbaar dus ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Hoe kan sissen een mening zijn?
HAHA welke mening uit je als je sist?
Nou dat je het vrouwelijk lichaam waardeert, mag dat nou ook al niet meer?? Het is een compliment hoor.
@Bertie Het is nu het sisverbod genoemd, maar denk dat een kerel het gooit op “ik mag toch wel “hee schatje, wat zie je er lekker uit” roepen, dat is toch een compliment”.
Rotterdam blijft het dus handhaven, maar ben wel benieuwd hoe dan als het gerechtshof heeft gezegd dat het niet mag.
Ik heb voor de tweede keer dezelfde nagellak opgemaakt en ben daar echt misplaatst trots op.
Hmm, oké. Jammer dat de rechter het er niet mee eens is. Het voelt zeker als een statement dat het verboden was
Ik heb zo last van Chubb rub door m’n spijkerbroek en het doet nu gewoon pijn om te lopen terwijl ik straks nog weg moet
Nee heb thuis bepanthen maar geen tijd om het op te smeren en denk niet dat het gewaardeerd word door de rest van de maatschappij als ik het midden in Amsterdam ga insmeren
Ik had vandaag een pensioen feest op het werk. Boh wat ga ik die oude vent missen zeg.
Hij zorgde echt voor sfeer
Waarom gewacht tot het donker was? Mag je niet met bier worden gezien door de buren?
Gisteren behandeling met naalden gehad bij de fysio (en dat met mn 'naaldenangst). Nu mega last, had ze al voorspelt, maar toch.
En zometeen ff dansen en morgen nog 1 dagje werken en dan 2 weken vakantie
Vandaag de hele dag in de rechtbank gezeten, nu bijkomen in bad😍
Heyy m’n bakje chips blijft drijven in bad, vet chill.
Ik krijg net onverwachts een foto van mijn nichtje waar ik en mijn opa samen opstaan, een maand voordat hij overleee. Die had ze stiekem gemaakt. Zit nu zo hard te janken, ik mis hem zo.
Aww opa’s zijn the best. Dikke knuffel!
Awh ja aan de ene kant natuurlijk suoer fijn, maar snap wel dat je een beetje baalde.
sterkte