Wat je even kwijt wil #31

Dat is wel aantrekkelijk dan… :smirk:

2 likes

En die wollen sjaals van &Other Stories zijn ook goed. Ongeveer dezelfde prijs.

Hema heeft nu ook een soort Acne knock-off in donkergrijs voor 20 euro :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Ook 100% wol?

Sorry, ik vind roze gin eigenlijk helemaal niet lekker (te zoet) dus kan je met dit niet helpen! Ik heb ooit die van Gordons cadeau gehad en mijn moeder vond hem wel lekker met wat muntblaadjes en een lekkere (niet zoete) tonic. Maar kan dus zelf niet eerlijk oordelen want niet mijn smaak.

1 like

Voor 20 euro denk ik niet toch? Zou dan wel heel goedkoop zijn. Heb niet gekeken, heb alleen gevoeld en 'm 4x over mijn zwarte jas geaaid om er zeker van te zijn dat 'ie niet pluist :joy::ok_hand:t2:

Wie dan?

Ja doe :heart::heart::heart::heart::heart:

Er bestaan geen lekkere roze gin soorten

3 likes

Ja, met water kan ook.

Zelf een beetje havermelk maken kan ook nog. Handjevol havermout, water en een snufje zout en blenden maar.

Ik heb morgen plotseling een BHV cursus en moet daarvoor nog een e-learning van uur thuis doen. Ugh, zo geen zin in morgen. Moet ook gewoon werken dus dit wordt echt een gevlieg.

Ja dat kan gewoon! heb je niet toevallig wat eiwitpoeder in huis?

1 like

Ja is ook lekker! Zo maak ik het altijd en dan ook gewoon met water

Weet iemand of de kleding van Sandro heel klein uitvalt? Ik heb bij Zalando echt een hele mooie top gezien maar twijfel over de maat.

Ik word wakker met hoofdpijn…
En het wordt nog een drukke dag ook vandaag😥

Klopt. Denk dat alles wat gewoon 100 procent wol is gewoon langer meegaat dan mixjes of synthetische materialen.

@Solee ik heb maar enkele tops van Sandro gepast etc maar ik vond het iets kleiner tot normaal vallen.

Op naar werk waar ik als enige vandaag aanwezig ben en waar niks te doen is. Lekker netflixen dus weer :partying_face:

2 likes

verplaatst!

Oeps, te veel wijn op de kerstborrel gehad en vandaag geen vrij. Voel me net weer student zo.

1 like

@Bunnyslippers Oh noooooo ik had een mix gezien van Fanta Lemon met roze gin en dat leek me zo lekker :sob: