Wat je even kwijt wil #31

Ik ga stuk. Netflix vertaald fries before guys naar liever friet dan piet.

61 likes

M’n nieuwe motto

1 like

Okee bedankt dat ga ik maar doen! Ik wil het echt fixen voor de feestdagen maar dat zal niet lukken

1 like

Denk dat je daar echt niets mee bereikt

Ik heb net mijn slowcooker verstuurd die ik verkocht heb via Marktplaats. Ben toch altijd een beetje nerveus of de koper hem wel goed genoeg vindt.

Ik heb de laatste tijd dat ik steeds meer nadenk over dat je maar 1 leven hebt en dat vind ik soms echt heel eng. Bijna een soort existentiĂ«le crisis van wat gebeurt er hierna als ik er niet meer ben? Ik ben dan gewoon vergeten over een paar honder jaar. Het gaat zĂł snel en waarom doe ik alles wat ik doe? En waarom zou ik werken en waarom zou ik alle verplichting die ik heb nakomen? Dat is toch vĂ©t zonde van m’n tijd?? Ik voel me zo opgesloten en heb 't gevoel dat ik m’n leven verspil met jarenlang werken, beoordeeld worden op m’n prestaties (wtf is dat eigenlijk voor iets raars? Waarom is mijn manager beter dan ik???) en daar dan cijfers op een beeldscherm voor krijgen. En die cijfers bepalen dan mijn waarde in deze maatschappij want als deze cijfers niet van heel hoge waarde zijn, kan ik niet meedoen met de andere mensen waar je je aan moet meten.

Ik ben ook echt serieus bang voor de dood en dan ga ik van die paranormale filmpjes kijken met EVP’s enzo, maar dat helpt ook niet echt. :’)

16 likes

Heel herkenbaar! Denk hier ook veel over na. En dan denk ik hoe erg het eigenlijk nergens op slaat wat we allemaal doen hier zo en wil ik iets Ă©cht nuttigs doen met m’n leven maar ik weet niet wat, dus blijf ik maar hangen in wat ik altijd al doe.

3 likes

@grace Hoe was het vandaag?

Ik wil aardappeltjes van de shoarmaboer, maar geen shoarma. Vind het zo stom alleen dat te bestellen :flushed:

En ik heb geen blaasontsteking, maar drink veel te veel. Dus wilde minder drinken, maar nu heb ik al dorst. Minder dan 3 liter drinken is dus mislukt.

Oh nee, maar ik moet sinds deze maand dus elk halfuur naar de wc en ik dacht dus dat ik een blaasontsteking had, maar kennelijk drink ik te veel en moet ik minderen. Er ligt geen verband tussen die twee

@Nidorina Hmmm dan ga ik denk ik toch een zakje aardappeltjes met knoflooksaus bestellen :blush:

Ja ik dacht dat te veel drinken ook niet zo snel kon, tenzij je echt 5 liter binnen een uur naar binnen werkt. Wel vervelend! Ik moet juist meer drinken eigenlijk, maar ik voel niet zo vaak dat ik dorst heb.

Ik dacht ook dat het niet kon, maar die assistente keek me aan alsof ik gek was. Maandag maar even een bloedtest aanvragen

Ik ben vooral bang dat iets niet aankomt (of dat kopers zeggen dat ze het niet ontvangen hebben)

Inderdaad! Ze komen er zo aan :drooling_face:

1 like

Waarom kort een vriendin van mij organisatie als orgi af. :sweat_smile:

12 likes

Ik sta op het punt een emotial breakdown te krijgen maar ik moet het parkeren tot ik vanavond weer thuis ben. Hopelijk bied het uiteten gaan afleiding en anders kan ik vanavond lekker huilen onder de douche als ik terug ben.

1 like

Yess, twee weken niet naar kantoor! Heb alleen geen vakantie op m’n andere werk maar dat is maar twee dagen per week, helemaal top

4 likes

Ik hoef volgend jaar pas weer naar kantoor :two_hearts: klinkt zo heerlijk

3 likes

Jeeej ik heb vakantie :heart_eyes:

En hoofdpijn :thinking::sob:

1 like

Ik weet dat het m’n eigen schuld is maar heb zo’n enorme kater, echt ellendig dit