Wat je even kwijt wil #31

Ik haat het echt als iemand vraagt “kan je bellen?” . Want dan denk ik shit misschien is het dringend, maar als dat zo is vraag je denk ik niet eerst om te bellen. En ik ben zo geen fan van bellen om het bellen. Echt janken.

tenor%20(2)

3 likes

Als ik thuis ben en hem op de luidspreker kan zetten vind ik het niet zo erg, of als ik op de fiets zit met oordopjes in. Maar het feit dat je amper iets ondertussen kan doen als je belt vind ik zo irritant.

1 like

Kerstvakantie, the Witcher en sushi. :heart_eyes:

3 likes

Vroeg aan mijn man of hij ook op het forum zat. Heeft ook kerstvakantie. Gaat de witcher kijken en we gaan sushi eten. Schrok even, maar je bent niet mijn man. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dan was ik wel Manbug. :yum:

2 likes

Ik kan tot 20uur mn pakketje ophalen, hoop dat ik het red.

Knap dat je gaat! Hoop dat je ondertussen binnen bent en dat het leuk is!

1 like

Ik heb echt al 6 weken zoveel cravings naar diepvries doperwten. Kan er wel een kilo van op elke dag hahaha echt raar

2 likes

Vraag aan mijn Zuid-Limburgse buddies: Waar gaan jullie heen voor massages?

Ik heb zo’n zin in rijstevlaai, sorry ik bedoel vla. Why?!?

5 likes

Vind ik helemaal niet raar om te zeggen. Is toch ook fijn om een gezicht te hebben bij degene met wie je mailt?

Nou ik heb het opgehaald en die man zei dat ze daar al veel “klachten” over hadden gehad. En dat ze het zelf maar een stom bericht vonden. Dit ging gewoon maar om een stijltang dus ja echt haast had het voor mij niet. Ik was lopend en die tang zit in een schoenendoos xxl ofzo. :joy:

liep er heel ongemakkelijk met een rugtas een handtas en die schoenendoos onder mn oksel die er 2 keer onderuit is gevallen. Moet echt geen verhuizer worden wat een GEKUT. Later kon ik het in de AH tas proppen.

1 like

Ik had een föhn die ik ook al in de winkel had gezien (online goedkoper), maar die zat echt in een belachelijk grote doos. Konden wel 4 föhns in. En ik was ook lopend en had voor ik naar de DHL ging, al een pakketje aan het eind van de straat bij een buur opgehaald én een pakketje bij PostNL. Voelde me echt een pakezel :roll_eyes: Maar ik was wel enthousiast over de föhn dus kon 'em ook niet laten liggen :innocent:

1 like

Ik ben lootjes aan het verkopen voor kika met mn oningelopen dr Martens aan en het is afschuwelijk

Toen ik thuis kwam heb ik heel enthousiast mijn to do lijstje afgewerkt, mijn huis glanst aan alle kanten (de kattenoppas kan natuurlijk niet in een zwijnenstal terechtkomen). Maar nu zit ik keihard tegen het laatste punt (koffer inpakken) aan te hikken… Moet echt te veel meeslepen, heb al 1 grote tas met alleen cadeautjes, en dan moet ik ook nog (warme) kleren meeslepen voor meer dan een week, en ook nog eens twee laptops, want ondanks vakantie moet ik stiekem toch nog wel een klein beetje werken. Ik ga morgen als pakezel de trein in.

2 likes

Ik ga auditie doen voor een Hallmark kerstfilm. Kijk er nu weer eentje en ik weet nu al hoe die eindigt

10 likes

Sowieso die hele cast. Ik wil echt niet weten hoe hoog het budget was als je al deze mensen mee kunt laten doen aan zoiets wanstaltigs. Ben er ook super nieuwsgierig naar, maar denk toch niet nieuwsgierig genoeg om hem in de bios te gaan zien :grimacing:

2 likes

Mijn schouders zitten helemaal vast, dus die wil ik gaan laten aanpakken.

ik heb m’n macbook geupdate en nu kan ik word, excel en powerpoint niet meer gebruiken en moet ik een abonnement nemen? Wat is dit voor onzin, echt love apple maar dit soort dingen is wel zo irritant. Heeft iemand hier toevallig hetzelfde probleem en een oplossing gevonden?

Niiiice hahaha nu wil ik hem eigenlijk ook wel gaan zien. Ik hou echt van kutfilms. ‘Onze jongens’ , deel twee komt ook weer uit in januari. Reken maar dat ik in de bios zit :joy:

3 likes