Wat je even kwijt wil #31

Nou top deze dag begint alweer matig. Zag niet dat de kat op de vuilniszak had geplast (heb ik op de bank liggen als ik er niet ben nu i.v.m. blaasontsteking kat) dus ik haal hem weg en toen zag ik ineens allemaal plas op de bank lopen. :cry: Beter gaat de rest van de dag niet zo.

Bleeh, ik voel me even heel erg teleurgesteld en machteloos. Had gesolliciteerd op een baan die ik héél graag wil en die niet vaak vrij komt. Twee gespreksrondes gehad, maar ik werd net gebeld met een afwijzing. Dat ik op alle vlakken een heel goede indruk heb gemaakt en ze geen enkel verbeterpunt voor me hebben. Ze willen het assessment alleen eerst doen met iemand die al ervaring heeft in deze functie. En mij graag in portefeuille houden voor als ze er met die kandidaat niet uitkomen. Maar daar heb ik natuurlijk geen klap aan nu. Bah. :expressionless:

1 like
1 like

Gadverdamme ik moet zo naar oma’s begrafenis en ik zie er enorm tegenop.

:pensive:, veel sterkte vandaag! Hopelijk wordt het ergens toch een mooie, maar verdrietige, dag.

1 like

Ik kijk altijd naar hoe lang het model is en welke maat ze heeft, en soms staat er ook bij hoe die valt toch?

Sterkte vandaag :heart:

1 like

Ugh door jouw verhalen komt het sterven van mijn oma weer helemaal terug. Die is elf januari drie jaar geleden plotseling overleden en ik vond/vind dat zo zo zo zwaar. Tot die tijd, als mensen zeiden dat opa’s of oma’s overleden waren, dacht ik altijd: kom op, dat is toch niet zo erg, ze waren oud etc. Maar ik ben nog nooit zo verdrietig geweest als de week na de dood van mijn lieve, lieve grootmoedertje. Voor de crematie ook vreselijk, alleen maar lopen janken. Ik vind het gewoon zo STOM dat je iemand nooit meer spreekt, zo godvergeten ongezellig dat ik haar nooit meer kan bellen.

Sorry ik trek het een beetje naar mij toe, ik wilde alleen ff sterkte wensen omdat ik nog zo goed weet hoe het voelt :disappointed_relieved::tulip:

2 likes

Ah ik snap het :broken_heart:. Ik heb het er ook veel en veel moeilijker mee dan ik had verwacht. Ze was zo oud, echt een voltooid leven. Maar sinds ik vorig weekend aan haar sterfbed heb gezeten ben ik helemaal naar de klote (ook fysiek, heel erge nek en rugpijn??). En nu is ze weg en komt ze nooit meer terug. Ga ook echt vies snothuilen straks.

1 like

Thanks! Ik had idd ook gewoon de zoekfunctie kunnen gebruiken. :sweat_smile:

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik ben zo blij dat ik kerstvakantie heb! :partying_face:

2 likes

Heel herkenbaar❤️ Wens je heel veel sterkte toe @grace . Lekker laten gaan ook, ik hield het welgeteld 2 minuten droog bij de crematie, totdat 2 lieve mensen van het verzorgingshuis met een ingelijste foto van oma kwamen met een briefje voor mij. Dacht dat ik nooit meer kon stoppen.

2 likes

Nee!

Ik barste uit in een ugly cry met snottebellen toen mijn oma in haar kist het verzorgingshuis uit gereden werd gereden, met alle bewoners en personeel eromheen en met een klassiek muziekstuk dat ze zelf had uitgekozen.

Veel sterkte vandaag @grace

1 like

Yes, salaris, dertiende maand en vakantiegeld binnen. Is ook weer weg aan alle kosten voor ik er erg in heb maar oké. Im rich :sunglasses:

Edit: jeej nu wel kijken voor laatste dingen voor ons huis en voor vakantie.

7 likes

Ik heb sinds vandaag vakantie en lig nog in bed, zo fijn. Ben nog nooit zo erg aan vakantie toe geweest als nu dus ga er optimaal van profiteren!

10 likes

Peggy gou

5 likes

Ik moet nog een cadeautje voor een dobbelspel kopen maar ik weet het nieeet. Vorig jaar had ik gewoon iets gekocht wat ik zelf leuk vond :stuck_out_tongue: (en daar ging ik ook mee naar huis). Nu heb ik wel 2 ideetjes maar dat zijn wel specifieke dingen die dan maar leuk zijn voor 3 mensen.

1 like