Wat je even kwijt wil #31

Iets lekkers vinden meer mensen leuk toch? Of kerstlampjes haha, die zijn bij ons vaak ook populair

1 like

Oooh wat is dat toch met mensen die een kerstwens neer pleuren op een lelijk ‘‘kerstig’’ plaatje (bij voorkeur onscherp)? En dan doorsturen naar alle collega’s/ op facebook zetten/ rondmailen. Echt stuur een persoonlijke kerstkaart of doe het niet :confused:

1 like

Ik doe meestal een leuk bord of kaartspelletje, vaak een succes!

2 likes

Ik zit op de bank te wachten tot ik mijn zoontje kan ophalen en ik ben mooooeeeeeee.

Ik wil zo graag slapen :sleeping:

1 like

Heel veel sterkte vandaag :heart:

1 like

Hi, is er toevallig iemand hier die aan KU Leuven studeert? Zou je een DM kunnen sturen? Ik heb een vraag!

Misschien dit kaartspel?


Heb je daarna ook nog iets leuks om te doen

1 like

@Mgg jij studeert in leuven toch?

1 like

Er is gewoon geen een parkeerplek bij de ah. Er staan verkeersregelaars :scream:. Ik wilde gewoon boodschappen doen voor dit weekend. Maar ik ga wel gewoon naar huis

Begint het nu al😭 even voorbereiden voor mijn trip naar de AH straks

1 like

Blijkbaar :sob:. Vind dat zo kut he. Dus ik ga maar vanavond of morgen om 8 uur…

1 like

Lol deze had ik dus vorig jaar gekocht haha!

@GroenTakje @Rozecoupeschaar ja een spelletje vind ik zelf ook altijd leuk maar dat is dan weer minder voor mn vader + zn vrouw. Eten is idd altijd goed! Thanks voor het meedenken iig. Misschien dat ik gewoon 2 dingen koop.

1 like

Beter dan mijn achteroom (ofzo) die een geanimeerde kerstgroet doorstuurde waarvan het leek alsof 'ie van Willem Holleeder kwam

1 like

@kali :smirk::smirk::smirk:

1 like

Ik heb een mail ontvangen dat ik naar de examemcommissie moet vanwege een vermoeden tot plagiaat FUCK MY LIFE. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ohhh wat kut :frowning: hebben ze je meer informatie gegeven of alleen “hallo je moet voorkomen”? Een vriend van mij had dit en hij had daadwerkelijk plagiaat gepleegd, hij werd toen een half jaar geschorst.

1 like

Ik kan echt wel janken. Ik probeer al weken de belastingdienst te bellen omdat er nog een ander meisje ingeschreven staat op mijn adres en ik daarom geen huurtoeslag kan aanvragen. Maar het telefoontje wordt ALTIJD automatisch beeindigd vanwege de wachtrij. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen.

Ken je dat meisje? Waarom staat ze nog ingeschreven op je adres? De Belastingdienst kan daar niets aan doen volgens mij.

Staat ze daar onterecht ingeschreven? Want dat kan je bij de gemeente regelen. Die kunnen haar uitschrijven van jouw adres.

2 likes

Ze is al uitgeschreven bij mijn adres. Tenminste. Dat zegt de gemeente. Maar op de site vd belastingdienst zie ik nog steeds dit. En als ik dan op nee klik staat er bel de belastingtelefoon. @Frankie