Knuffel en sterkte komende week
Ik bestel mijne bij Zenni. Het aanbod lijkt zo gelijk, hoewel Zenni meer verschillende brillen lijkt te hebben. Ook is de zoekfunctie op Zenni beter. Alleen is alles wel in het Engels. Ik heb inmiddels al een stuk of 10 brillen van Zenni, ook 2 zonnebrillen op sterkte (één met gespiegelde glazen en één met hele donkere glazen voor mijn gevoelige oogjes) en ben echt dik tevreden. Levertijd tot nu bij elke bestelling 3 weken.
Heb één keer een zonnebril voor iemand anders erbij besteld en diegene had per ongeluk de verkeerde as doorgegeven, dus ik vroeg of ik de bril kon retourneren voor store credit. Mocht 'em houden want ze hebben een ander retourbeleid voor Europa (zal wel teveel gedoe voor ze zijn) en heb van de store credit een nieuwe besteld
Ik heb toevallig ook net de laatste gekeken, ook in tranen. Een mooi einde!
Ohja ik was in de winkel zelf omdat ik ook even opgemeten moest worden. Maar werd zo goed geholpen dat ik dan liever ook daar weer terug ga haha.
Mijn vriend gaat volgend jaar een paar maanden op uitzending en ik vroeg me af of er op het forum meiden zijn die zoiets ook hebben meegemaakt, om er even wat ervaringen over uit te wisselen. Is er iemand hier?
Mijn ex is naar Mali uitgezonden een aantal jaar terug
Ja ik heb er een kast besteld. Ik vond het wel een gok want had m niet in het echt kunnen bekijken en retour sturen zou best gedoe en prijzig zijn, maar hij bevalt heel goed! Wat wil je er over weten?
Ik ben ook aan t twijfelen om er te bestellen, ivm hoge berzorgkosten en ook het niet kunnen zien! Zeker een bankstel, want dat kun je ook niet proberen (maar voor €700 VEEL leuke spul dan elders).
Kast durf ik denk ik nog wel aan.
Hoe gaat dat met bezorgen? Gaat dat echt tot in huis, of is dat alleen die premium tegen nog extra betaling?
Het ging tot in de gewenste kamer maar ik woon op de begane grond dus dat ging allemaal vrij makkelijk. Ik heb de mail er even bij gezocht en daarin staat dat ze tot 3 hoog (bij lift verder) bezorgen bij premium, en dat ik dat had, maar wellicht was dat standaard vanaf een bepaalde prijs (hij was 750 euro) want kan me niet herinneren dat ik daar bewust voor heb gekozen, verzending was 60 euro. Er staat dat je zelf verantwoordelijkheid draagt voor de inschatting of het past, dus het pakket door bijvoorbeeld een trappenhuis, en zo niet dat ie anders retour gaat. Ik weet nog dat ik daar wel zenuwachtig van werd want het is een vrij grote en zware kast (85 kilo) en ze konden van tevoren niet aangeven hoe deze verpakt zou zijn.
Uiteindelijk ging het dus super soepel maar door de hoge verzend- en retourkosten kan ik me voorstellen dat je twijfelt, een bank is wel anders dan een kast. Heb je de mogelijkheid naar Amsterdam te gaan anders? Daar hebben ze een showroom dus misschien staat je bank daar, even informeren van tevoren?
Mijn moeder is verslaafd aan A Christmas Carol. Nu kijken we de tweede film die ze heeft. Eentje met mensen met slechte wenkbrauwen. Kan niet wachten tot we de Japanse tekenfilmversie gaan kijken
Ja, twee keer. Je mag me altijd pm’en.
Ik heb chinees besteld en het zou ongeveer 30 minuten duren, krijg ik nu een sms dat het 64 min gaat duren
Ik zit ook al 1,5u op besteld eten te wachten
Schiet niet echt op… Ben uit ellende la carihuela aan het kijken, wat een niveau
Kerstmarkt was leuk, wel te kort maar iedereen had weer plannen. Dus ga ik Utopia van afgelopen week terugkijken. Heb mezelf wel een ring cadeau gedaan
Nee ben ook goed chagrijnig nu haha. Zit ook maar een beetje te klooien op m’n tel tot het er is. Heb al gebeld maar was 20 min geleden en toen zou het er binnen 5 min zijn. Zo vermoeiend
M’n suiker is ineens zo hoog dat ik dus nu al een uur zit te wachten tot het daalt zodat ik kan eten.
Ik heb zo’n honger. Zit nu maar wortels te eten, zometeen zit ik vol van een zak wortels
Edit; en die kerstkoekjes kan ik helemaal wel vergeten gvd
Hm ik heb cappuccino hazelnoten gekocht van Van Delft. 4 fucking euro. En ze zijn echt veel te zoet.
Ik ben best benieuwd welke versies ze allemaal heeft. Ik heb zelf ook best een collectie.