Ik heb eergisteren op de kerstborrel met mijn dronken kop een heel misplaatst grapje gemaakt tegen een vriendin/collega. Ik schaam me echt kapot en ze was ook goed boos en dat heeft ze laten weten, waarop ik meteen mijn excuses aanbood en zei dat toen ik de opmerking maakte al spijt had. Later op de avond nog een keer sorry gezegd en het erover gehad, maar nu is het twee dagen later (en kerstvakantie dus zie haar tot begin januari niet meer) en ik voel me er nog steeds zo verschrikkelijk rot over. Echt waarom ben ik zo en denk ik niet na.
knuffel
Ik wil die kerstmutsjes altijd, zo gezellig
Dit spelletje is zo irritant, je wil meer en meer koekjes blijven verzamelen
https://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Is het ‘wie biedt’? Of ‘wie bied’? Is dat gebiedende wijs of gewoon een vraag
Het is een vraag, dus wie biedt?
O shit dacht dat dit gebruikelijk/geaccepteerd was… Had even niet bedacht dat ie inderdaad gewoon bij ‘Nieuw’ komt te staan. Kan ik wel over een week of zo nog een reminder posten (zonder link) of zien jullie dat ook liever niet?
Je kan dan toch gewoon in dat topic posten, zodat hij weer bovenaan komt te staan?
Hoe werkt het?
je moet op het koekje klikken en daarmee verdien je koekjes, wanneer je genoeg koekjes hebt gespaard kun je upgrades kopen waarmee je sneller koekjes verdient. en zodoende kun je steeds meer kopen en sneller koekjes verdienen
Ah ok gelukkig dan had ik het goed
En als je hem zelf ten huwelijk vraagt?
Omg ik ga zo naar een kerstmarkt en ik heb er zo’n fakking veel zin in niet normaal
Maar wanneer stopt het?
nooit, dat maakt het ook zo totaal nutteloos, je kunt zelfs je spel opslaan en een ander moment verder gaan
Echt nutteloos tijdverdrijf haha
Hahahaha omg leuk voor op de wc
Ik mocht net tolk spelen tijdens de verkoop van een scooter
Ik ben lekker aan het glitteren in de sportschool
Edit haha lol Basic-fit more like extra
fit
Ik zat net naast een sexy Italiaan in de trein. Waarom moest hij na 15 minuten al uitstappen.