Wat je even kwijt wil #31

Wowxik heb met iemand gezoend die 7 jaar jonger is. En hij was nog lekker oook

11 likes

Huh ik hebcopeens een kerstmuts

8 likes

Mijn vriend is nog niet thuis na wat drinken in de stad gisteravond. Het is kwart voor 6 en zijn telefoon staat uit. Maak me beetje zorgen, straks ligt ie in de gracht of zo

Wow ik had niet verwacht dat ik zo laat in bed zou liggen maar echt een mega leuke avond gehad. Vrienden gemaakt in de snackbar en daar een uur mee zitten kletsen haha (en een van hen was leuk ik had z’n nummer moeten vragen maar jaaaa).

17 likes

Vandaag even een korte dienst draaien en dan lekker erna een dutje doen. Bijna kerst!
De nijnies zijn vandaag superlief samen en stiekem wil ik de hele dag op de grond liggen en ze aanstaren.

1 like

Ik droomde dat ik te laat was voor de Samson & Gert afscheidsshow.

15 likes

Ik vind het zo bizar dat het komende week al kerst is.
Gister zei iemand “tot volgend jaar” (sowieso die zin :roll_eyes: ) toen dacht ik echt, dat duurt nog weken toch!?

5 likes

Ik ook! Ik kreeg een paar kerstkaarten en dacht, wat zijn die mensen vroeg?!

3 likes

Mehh wilde graag uitslapen vandaag, mislukt :frowning:

Ondertussen iets gehoord? :frowning:

après ski is echt prachtig. Gewoon rond 22 in bed liggen, 's ochtends wakker worden zonder kater <3

8 likes

Mijn zus appt net dat het vreselijk mis gaat in Australië en de Blue Mountains in brand staan. Zij zijn nog veilig, maar de vluchtauto staat wel klaar. Alleen ze weten niet waar ze dan naar toe moeten want overal ontstaan branden nu. Bah…

Yesssss kerstmutsjes!!! :christmas_tree:

Omg bij sommige van jullie zit die muts echt perfect :joy::ok_hand:t2:

2 likes

Heb gisteren door een fout dus geen salaris gehad. Ben nu wel heel content met mezelf dat ik niet van paycheck to paycheck leef maar hoop toch dat het snel wordt opgelost.

3 likes

Was woensdag niet lekker, donderdag ook niet maar gisteren wel beter om te werken. Voel ik me nu weer verschrikkelijk :sob: Ga denk ik maar niet sporten omdat ik dan veel van mezelf vraag, maar hoe fucking saai. Dat was mijn enige geplande ding vandaag.

Kerstmutsjes :heart:

Omg ik kreeg zojuist een paniek aanval. Ik kijk 24kitchen en zag iemand een taco dichtvouwen met mes en vork.
En ze zeggen galåpènjooos.

Moet even liggen hoor.

13 likes

Ja om half 7 kwam ie binnen strompelen, helemaal van het padje af. Maar hij is gelukkig weer thuis!

3 likes

Zo heftig wat daar gebeurt! En lijkt me een naar gevoel voor jou ook, hopelijk kunnen ze veilig blijven…