Wat je even kwijt wil #31

Ik lig in bed en ik ben zo gelukkig dat daar vandaag tijd voor was. En straks hutspot eten met extra ui.

Is dit nou een aankondiging? Niet crossposten hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een aankondiging zou zijn als ik nu zou melden dat jij vanaf morgen niet meer in kunt loggen :wink:

4 likes

Nee wil ik niet, wil dat hij ouderwets op een knie gaat. Weet hij overigens al :wink:

Tamelijk rigoreus, maar soit :sweat_smile:

2 likes

Ik heb mijn roze paar nog steeds, en inmiddels nieuwe. Ze kunnen nog makkelijk een ronde mee. Kan ik naar je opsturen als je wil!

Momenteel 10K kijkers voor de livestream op YouTube (en het is nog niet begonnen) :joy:

1 like

Dus ik dacht laat ik met mn schele bek eens mn ogen oplaten meten. Heb ik weer iets speciaals waarvoor ik naar de dokter moet. (Niks ernstigs maar de opticien kan dit niet opmeten moet de oogarts doen)

Gertje houdt het lekker in de familie

2 likes

Weinig mensen online!

1 like

Hun namen samen zijn wel wat awkward (zag je ook in de achtergrond tijdens hun eerste nummer samen): Samson & Marie = S&M :grin:

3 likes

Hahah ja, ik dacht ik hou het spannend

1 like

Ja echt he! En later in het liedje ineens wel :mad: nog erger

1 like

Gisteren afscheid op werk, was zooooo leuk allemaal oud collega’s waren gekomen en heb allemaal super leuke lieve cadeautjes gekregen! Een collega had een tekst over me geschreven, moest wel echt even wat traantjes wegpinken. Echt het einde van een tijdperk, zo gek hoe ik daar destijds binnenkwam als losgeslagen 21-jarige :stuck_out_tongue:

17 likes

viel mij ook al op. vast allemaal kerstinkopen aan het doen :joy:

1 like

Ik ben zo ontzetten overdreven moe gewoon :sob:
Kan wel huilen, oh nee zelfs daar ben ik te moe voor👍
Vanavond pizza eten om de vakantie in te luiden

2 likes

je moet een nieuwe titel!!! vandaag is de meteorologische winter begonnen :snowman_with_snow:

4 likes

Morgen nog ff doorkomen en dan ben ik weer gelukkig; dagen worden vanaf maandag weer langer :raised_hands:t4:

7 likes

Ik heb ziek veel zin in saté. Eet ik nooit maar ga ik straks halennnn.

Ik heb echt veel gesnoept laatste 2 weken. Chocoladeletters, kerstkransjes, oliebollen, zakken chips en bakken ijs. Meervoud allemaal. Dus net was ik in de supermarkt en dacht normaal doen nu. Maar nu ben ik thuis zonder iets lekkers en baal ik. Terwijl ik lekker avondeten ga maken, maar toch.

2 likes