Wat je even kwijt wil #31

Jaaa dit dus! Maar niemand in m’n omgeving snapt het.

1 like

Ben ik nu dubbel zo cute met 2 kerstmutsen. :joy:

5 likes

:scream:

Ik wil zo even een cadeautje voor iemand inslaan maar die persoon is er zelf ook. Dus moet heel sneaky zijn. :sweat_smile:

3 likes

Zo even mijn profielfoto iets aangepast zodat mijn kerstmuts past!

15 likes

Maar hebben die mensen die dat vragen dat niet ergens op gebaseerd? Dat je in de afgelopen jaren heb gezegd dat je graag (en snel) wil trouwen? Mensen maken daar toch niet zomaar grapjes over? Ik heb nog nooit aan iemand gevraagd, zeker niet bij zo’n korte relatie, wanneer ze nou eindelijk eens gaan trouwen/of ze al gevraagd is. En hoor dat ook nooit in mijn omgeving. Wel aan een vriendin die heel vaak liet blijken dat ze wil trouwen, maar haar vriend nog niet zover was. Die kreeg die vraag wel eens.

Knofje lijkt er niet heel blij mee te zijn.

2 likes

Dit is een kerstmismutstest

Edit: love it, doet mn pony echt goed uitkomen

25 likes

Geslaagd

2 likes

Ik ben tot op heden nog niet echt behekst door The Witcher. :neutral_face:

1 like

Van feestmuts naar kerstkuts

Wat tof! Acteer je vaker? En is het dan in de VS?

Haha ik geloof dat je het te serieus neemt

2 likes

Ik heb zin in vandaag!!! Ga naar mn hometown, vriendin zien die ik lang niet heb gezien en als ik thuis kom is mn man naar zn vrienden dus dan kan ik met alllleeee snacks heel de avond tv kijken

Overigens ben ik gister op zoek gegaan naar de red velvet kerstboom koekjes van de Hema maar ik zag ze niet!! Weet iemand of ze die nog hebben/verkopen? Het hielp niet mee dat er voor het koekjesschap een kerstman zat waar je mee op de foto kon, dus ik moest me door 200 kinderen heen worstelen om dat schap überhaupt te kunnen bekijken

1 like

Oeps nog niet helemaal wakker

love it, mijn kerstmuts zit als gegoten :heart_eyes:

2 likes

Hi y’all, je kan je nu aanmelden voor Sustainable Santa: Aanmeldtopic Sustainable Santa 2020 :smiley:

2 likes

Nee is eengrapje :speak_no_evil:

Moet dit nu overal geplaatst worden. Je ziet toch vanzelf dat er een nieuw topic is. Gaan we dan straks bij ieder nieuw topic aankondigingen doen in andere topics?

3 likes

@Frambozentaartje Misschien wel een goed plan idd. Ik lach altijd mee, maar misschien is het inderdaad tijd om kordaat te zeggen: jongens, geen zin meer om hierover te praten, je hoort het wel.

@ellegirltalk Nee, het is meer dat we heel snel (toen we elkaar half jaar kenden) zijn gaan samen wonen en iedereen ons een leuk stel vindt en automatisch aan de volgende stap denkt, denk ik. Ik probeer er met anderen eigenlijk zo min mogelijk over te praten, dat is het frustrerende :persevere: