Wat je even kwijt wil #31

Ik was de afgelopen dagen ook echt aan het aftellen. Al merk je het misschien niet direct, het idee dat het nu weer de goede/lichte kant op gaat is zo prettig.

1 like

Ik heb net het plastic van een salami worst gegeten.

Plastic was doorzichtig en had echt niks door. Gelukkig van maar 1 stukje

1 like

Ik heb net de laatste aflevering van the Big Bang theory gekeken en ik moest huilen bij de speech van Sheldon . Ik heb de laatste weken zoveel gekeken dat ik ze bijna ga missen denk ik haha.

2 likes

Ja hĂš! Lucht! Leven begint weer!
Heb afgelopen herfst wel meer genoten van de kleuren buiten en het seizoen, dat vond ik wel fijn. Dat ik niet alleen maar somber er van werd maar schoonheid er ook van kon inzien. En heb het deze afgelopen maanden ook nog niet heel koud gehad en dat scheelt ook in de beleving. Maar toch, zin in lente! Niet in die super hete dagen. Want nu zou ik dus gewoon kiezen voor een koude dag ipv een super warme dag. Dat is echt iets nieuws voor mij :scream:

Tipje polette.nl in utrecht voor cheapie brillen. Soort charlie temple maar dan kan je ze passen.

Dit wordt de eerste kerst sinds we weten dat mijn broer niet meer beter wordt en dit zijn blijkbaar precies dagen dat niemand het meer trekt, ik heb al twee schreeuwende/huilende gezinsleden aan de telefoon gehad en mijn zus is last minute naar zuid-amerika vertrokken :thumbsup: zin in komende week joh

3 likes

Ik heb vooral moeite met het donker. Ondanks dat ik fiets naar m’n werk is het donker als ik vertrek en als ik terug rij. En heb blijkbaar licht nodig om mijn energie op pijl te krijgen. Kou heb ik een hekel aan (ik heb het ook echt snel koud, inclusief tenen die letterlijk blauw worden) maar dat kan ik echt beter hebben dan het gebrek aan daglicht.
@Monstertruck, zo herkenbaar! Vond de hitte dit jaar ook niet heel vervelend maar wel dat het komt door de opwarming van de aarde.

1 like

Wat kut! Heb je zelf ook iemand waar je kunt uithuilen/schreeuwen?
Sterkte :bouquet:

1 like

Ja ik vind het ook echt deprimerend om te zien vanuit een saai kantoorgebouw dat het om 16u alweer donker wordt. En dan te bedenken “ok dit is mijn leven: opstaan werken eten naar bed”. In de winter met korte dagen is dat besef er nog meer ofzo.

1 like

Oeh jaa. Het voelde wel als lente afgelopen week :heart_eyes:

:heart::heart:

Knuffel en sterkte komende week

1 like

Ik bestel mijne bij Zenni. Het aanbod lijkt zo gelijk, hoewel Zenni meer verschillende brillen lijkt te hebben. Ook is de zoekfunctie op Zenni beter. Alleen is alles wel in het Engels. Ik heb inmiddels al een stuk of 10 brillen van Zenni, ook 2 zonnebrillen op sterkte (één met gespiegelde glazen en één met hele donkere glazen voor mijn gevoelige oogjes) en ben echt dik tevreden. Levertijd tot nu bij elke bestelling 3 weken.

Heb één keer een zonnebril voor iemand anders erbij besteld en diegene had per ongeluk de verkeerde as doorgegeven, dus ik vroeg of ik de bril kon retourneren voor store credit. Mocht 'em houden want ze hebben een ander retourbeleid voor Europa (zal wel teveel gedoe voor ze zijn) en heb van de store credit een nieuwe besteld :sunglasses:

Ik heb toevallig ook net de laatste gekeken, ook in tranen. Een mooi einde!

1 like

Ohja ik was in de winkel zelf omdat ik ook even opgemeten moest worden. Maar werd zo goed geholpen dat ik dan liever ook daar weer terug ga haha.

1 like

Mijn vriend gaat volgend jaar een paar maanden op uitzending en ik vroeg me af of er op het forum meiden zijn die zoiets ook hebben meegemaakt, om er even wat ervaringen over uit te wisselen. Is er iemand hier?

1 like

Heeft iemand hier ervaring met bankstellen van made.com? Of ĂŒberhaupt made.com XD? Is het wat?

Heeft ‘ie het meegenomen?

Sterkte @zwaardvis :heart:

1 like

Mijn ex is naar Mali uitgezonden een aantal jaar terug

Ja ik heb er een kast besteld. Ik vond het wel een gok want had m niet in het echt kunnen bekijken en retour sturen zou best gedoe en prijzig zijn, maar hij bevalt heel goed! Wat wil je er over weten?:blush: