Niet eens over nagedacht! Heerlijk klagen vandaag haha
Haha jaa
Edit:
Ik ga nu iets kopen op marktplaats, dat moet morgen verstuurd worden en dan echt fingers crossed dat het dinsdag aankomt.
Nu al stress. Mijn ouders komen voor het eerst bij mij eten… opruimen, schoonmaken en alle troepjes verbergen. Hoor nu al mijn vader zeggen: “oh je hebt zeker nog niet gestofzuigd.”
oh nee, wat rot! Ik vraag altijd aan mijn ouders of ze niks willen zeggen over eventuele rommel, omdat ik mijn best heb gedaan en ik nog steeds de persoon ben die erin moet leven
Haha, komt goed! Ik was 29, echt een fossiel dacht ik, maar er waren veel meer volwassenen en iedereen is echt heel aardig dus dat viel 100% mee.
Ik had vorige week op maandag na 5, dus eigenlijk dinsdag, iets gepost (brievenbus) en dat had ie donderdag pas in huis. Dus ik hoop het heel erg voor je, maar het is wel tricky
Ik moet ook opruimen, nog iets voor studie doen, boodschappen doen en nog even iets halen in de stad. In plaats daarvan heb ik net ontbeten met pannenkoeken en lig ik in bed een Paleis voor een prikkie marathon te houden. Love vakantie
Mijn vriend krijgt een airfryer voor kerst en ik ben zelf echt nog enthousiaster hahaha help.
Tweede kerstdag vreet festijn met z’n twee, dus als iemand tips heeft voor snacks? HIT ME UP.
In ieder geval niet de mini vega frikandellen uit zo’n pak met mini mix kopen. Niet te vreten zo droog.
Jaaa deze!!!
Ik heb eigenlijk niks met kerst en vind één dag meer dan genoeg. Dus op eerste kerstdag ga ik verplicht bij m’n familie zitten, maar voor tweede kerstdag hebben mijn vriend en ik lekker een dagje sauna geboekt. Heerlijk, nu al zin in
Ik vind joe and the juice zo lekker maar het is zooo duur.
Oehh living on the edge. Me likey
Huh wauw wat onprofessioneel!
Jeetje hoe oud is hij? Zit hij zelf nog op de middlebare? Moet jij dit echt één op één doorsturen naar jouw onderwijsinstelling? Ik denk dat het nu niet meer kan, maar de volgende keer zou ik toch iets zeggen over ander woordgebruik. Wtf.
Wat erg als je 33 bent en je praat zo in een professionele setting/op papier
Vet nice? Echt flex dat hij die verse taal gebruikt
Huhhh wtf. Zelfs als jij het je niet aantrekt is het niet ok en hoort dit niet en hoort hij van hogere hand een waarschuwing oid te krijgen. Sommige grapjes zijn geen grapjes. Nooit niet. En al helemaal niet in een professionele setting. :S
Ehhh