Wat je even kwijt wil #31

Maar je hoeft geen ruzie te maken toch. Wat hij doet kan gewoon echt niet.

mood = stoppen met studeren en bonsaiboom grootmeesteres worden

25 likes

Fixed it

1 like

Begrijp helemaal dat je dit niet durft en afhankelijk bent. En daarom niks zegt. Misschien na je stage?

Maar weet dat wat hij zegt echt echt niet oké is!!
:heart:

1 like

Grrrr ik had me heel erg verheugd op eten bestellen vanavond, bezorgt dat restaurant blijkbaar niet meer bij mijn huis???

Geen kerstpakket… maaar ik heb volgende week mn laatste dag en houd een afscheidborrel. Heb ik vaker meegemaakt en dan krijgt iedereen cadeaurjes . Dus ik zat al een tijdje te fucken met verlanglijstjes naar iedereen sturen. Nu blijkt dat ze met zn alle een mega cadeau hebben gekocht. Maar ik kan echt niet wachten haha.
Ik vind het ook zo lief dat iedereen helemaal zn best doet om te komen terwijl ze dat bij andere niet echt deden. Ik vind ze zooo lief :blush:

10 likes

Ben jij nou op reis of daar voor je werk? Anyhow ik ben heel jaloers op jouw gave trip.

Het lijkt me zo leuk om zoiets terug te lezen van mijn oma. Geen schokkende dingen over je vader hoop ik?:sweat_smile:

Aah wat gaaf! Heel leuk om te lezen hoe je het naar je zin hebt!

1 like

Ik heb vandaag en gister 0 sociaal contact gehad behalve met personeel in winkels en digitaal :’) Kluizenaarrrrrrr.

Straks lekker pompoenrisotto maken voor mezelf! En heb wijn gekocht terwijl ik eigenlijk geen alcohol wilde drinken vandaag maar het was in de aanbieding :woman_shrugging: En morgen nog 1 dagje werken en dan vakantieeeee.

Oh ja ik heb zin om een feelgood film te kijken maar ik weet nooit wat ik moet kijken, alles vind ik stom, dus dan ga ik of maar een film kijken die ik al 3958458 keer gezien heb, of niks kijken.

4 likes

Idd heel bijzonder dat je op deze manier toch wat meer te weten komt. Heeft ze het altijd bijgehouden? Want dan heb je vast nog wel wat leeswerk te gaan!

Wow echt zo ontzettend leuk dat je dat allemaal terug kan lezen. Ik wou dat wij een familiearchief hadden, lijkt me echt heel bijzonder om een kijkje in het hoofd te kunnen nemen van mijn oma. Veel leesplezier :blush:

1 like

Ik ga een winterslaap houden tot halverwege januari. Gezeik altijd deze periode.

7 likes

Dit verhaal over de dagboeken doet me trouwens aan iets anders denken. Mijn vader vertelde me laatst over zijn jeugd, dat ze geen toilet hadden maar in 't ‘hok’ naar de wc moesten (dus buiten) en krantenpapier gebruikten als toiletpapier. En dat iemand een keer in de zoveel tijd de inhoud van het toilet kwam halen. Wassen ging in de tobbe want een douche was er niet. Mijn vader is al iets ouder dus ik wist het wel min of meer, maar toch blijft het vreemd om te horen.

3 likes

Bij mijn moeder net zo, nouja toilet was er wel. Maar geen bad/douche. Dat was 1x in de week in een tobbe of je wassen bij de gootsteen in de keuken. Koelkast hadden ze ook niet, spullen werden op het balkon bewaard. Zo anders dan bij mijn vader die in een (iets boven)modaal gezin opgroeide.
Heeft mij denk ik wel iets bewuster gemaakt over de luxe van een douche en warm water uit de kraan en een koelkast. Wat zeg ik; inclusief diepvries met 2 lades.

1 like

Ja bij mij precies hetzelfde! Bij mijn vader was er in het begin zelfs geen stromend water, dat haalden ze uit de pomp. En het maakt ook dat ik blij ben met de wc😅 moet er niet aan denken om midden in de nacht met krantenpapier naar buiten te moeten.

1 like

Geweldig, dat is goud waard!

1 like

De dagboeken van mijn oma zijn allemaal naar haar dochter, mijn tante gegaan. Omdat mijn vader het privé vond en eigenlijk niet ok om ze zo te lezen terwijl je niet weet wat je moeder er van had gevonden. Zou ze zelf denk ik ook lezen want heb wel eens stiekem een brief van mijn ouders gelezen toen ze in hun date periode zaten. En ik heb ook oude agenda’s van mijn moeder (al staat daar niet zoveel boeiends in). Toch hoop ik dat ik zelf mijn dagboeken allemaal heb verbrand voor ik overlijd :stuck_out_tongue:

1 like

Wij vonden gisteren de tekeningen van ons huis (+/- 1930) en daar zat geen badkamer in. Alleen een wc.

3 likes

YEAYEAYEAYEAYEA :joy:

3 likes