Wat je even kwijt wil #31

Karma Badr :wave:t4: Wel jammer voor Rico. Hoewel ik niet denk dat hij had gewonnen.

6 likes

In die herhaling zag ik nou ook niet echt iets waarvan ik dacht “oh ja, hier gaat ie echt vies door z’n enkel oid”. Maar het was het been waarmee die trapte, dus misschien heeft Rico wel een heel hard hoofd

6 likes

Ik geloof dit meer dan de vorige keer. Hij is nu veel fitter en afgetrainder.

1 like

Doe jezelf NPOplus kado voor 3 ekkies per maand.

Ben al de hele avond oude afleveringen ‘een huis vol’ aan het kijken.

4 likes

Jammer dat de wedstrijd zo afloopt maar wel heul goed voor de toto :grimacing:

Wat een achterlijke sport. Rico win aub, en daarna schaf deze belachelijke sport gewoon af. Wat een niveau.

1 like

Achterlijke sport? Het is gewoon een vechtsport. Dat daar rotte appels tussen zitten en een bepaald publiek trekt, doet daar weinig aan af toch. Of ben je tegen alle vechtsporten?

7 likes

Ja, dat laatste.

Gurl… zelfs ik heb mijn grenzen :rofl:

1 like

Ben zooooo moe, alsof ik net super intensief gesport heb ofzo. Zou eigenlijk nog wat moeten eten maar zelfs daar geen fut voor.

Biecht; ik heb in het verleden menig wedstrijd gezien :shushing_face: Maar kan echt geen middelbare man met gouden schakelketting meer zien.

4 likes

Ah lief! Ik zal je morgen even een PM sturen!
Vind het echt mega spannend om op mijn leeftijd (ben wel pas 22, maargoed) te gaan beginnen. Viel me dan echt een aardappel tussen de gevorderden. Terwijl ik heus wel weet dat ik niet de enige beginner ben natuurlijk, haha.

1 like

Zijn er buiten darten en curling eigenlijk sporten waarbij je een totaal ongetraind dik lijf kan hebben?

Asking for a friend

18 likes

Leuke middag en avond in Rotterdam gehad. Kwam er door een vriend achter dat ik voor de 3e keer in 4 jaar weer ga afstuderen. :woman_facepalming:t3: Na deze keer toch maar een andere hobby gaan zoeken.

Omg, zullen we een keer gaan curlen @Krabsalade @Zemraluani!

2 likes

Love boksen puur alleen omdat ik het altijd in mn les over gladiatoren kan gebruiken. Zoals afgelopen week. Dan vertel ik dat in bloederige verhalen over gladiatoren gevechten.
En die leerlingen: ‘omg wat erg waarom keken mensen daar naar??’
En ik: ‘Ja gek hé? Trouwens, wie gaat er volgende week Rico vs Badr Hari kijken?’
20 handen omhoog
Leerlingen: :open_mouth::open_mouth:

26 likes

Alleen als jij dan degene bent die dat ding met een heel serieus gezicht op je knie vooruit gooit.

Dan gaan de dokter en ik wel boenen

6 likes

Die wedstrijd klinkt echt als doorgestoken kaart btw

Badr is gewoon oud

1 like

Schaken