Wat je even kwijt wil #31

Lief! En ook wel lief van je moeder dat ze zo haar best wil doen :slight_smile:

1 like

Ik twijfel of ik nog even naar de supermarkt ga voor wat lekkers. Heb zin om te vreten maar geen zin om naar buiten te gaan

Thuisbezorgd? :grinning:

Ik heb zin in een reep chocola of een zak chips ofzo. Meer snackies haha

1 like

Ik ga morgen tijdens werktijd een andere werkgever bellen voor info over een vacature.
Dit is bijna het wildste wat ik ga doen in de laatste weken, en ik vind het ook nog spannend.

8 likes

KEEPVOGEL!!

4 likes

Dat zou ik ook spannend vinden hoor, succes alvast!

1 like

KIJK WAT HIJ DOET

3 likes

Ik las net dat iemand moest studeren en schoot spontaan in de stress “oh my god heb al weekenden lang niet gestudeerd” te ongezond want ben al 4 maanden afgestudeerd en werk inmiddels fulltime maar kan echt niet wennen aan s avonds niet nog m’n thesis schrijven en in het weekend ook er dingen voor moeten doen.

26 likes

Mijn kind is uit logeren en ik ben ZO pissig want ze heeft haar Nintendo Switch meegenomen. Ja hallo nu kan ik niet Mario Karten???

Edit; mijn man komt net met een oude Nintendo DS aan. Geen Mario Kart, wel gewone Mario :joy::ok_hand:t2:

21 likes

Wanneer bellen jullie de bezorgdienst op waar het eten blijft? 1930 besteld. Het zou er 20u zijn. Denk dat ik om half ga bellen. Honger.

Wij woonden ooit in een oud huis waar ook geen badkamer inzat. De vorige bewoners hadden toen een douche gebouwd in de keuken (?), dus op de plaats waar bij iedereen de voorraadkast zit, hadden wij een douche.

1 like

Ik zou ook 20.30 bellen dan inderdaad!

1 like

Lekker op de bank met M&Ms en heel Holland bakt, zin in

1 like

Heh ik vind oud en nieuw toch altijd lastig! Vorig jaar met vriendinnen naar een feest gegaan en wil eigenlijk dit jaar daar wel weer heen! Alleen kan er van die meiden nu maar een en vind het altijd leuker om met een groepje ergens heen te gaan, ipv met zijn tweeën. Een andere vriendin gaat overigens wel naar hetzelfde feest, maar met een ander groepje en heb het idee dat ze niet zo’n zin heeft te mixen met ons. Snap ik trouwens niet zo goed, met een feestje is het toch juist leuk als je met een wat groter groepje gaat?

Heh wat een stom gedoe, had langer in zuid Amerika moeten blijven

Ik heb cake in de oven, die hopelijk klaar is nog voor t is afgelopen :joy::raised_hands:

1 like

Lekker! Hoort er wel echt bij iets lekkers vind ik. Hopelijk is die op tijd klaar, wat voor cake is het?

1 like

Ja vind ik ook. Had alleen de tijd niet in de gaten gehouden :sweat_smile: dus beetje te laat begonnen.

Nou dit moet misschien in het biechttopic: roombotercake waar je alleen water aan hoeft toe te voegen :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::raising_hand_woman:t3:

1 like

Hahaha lekker makkelijk toch!

1 like

Ik stond 2032 met mijn telefoon in mijn handen om te bellen. En toen ging de bel :tada::tada:

1 like