Wat je even kwijt wil #31

Ik werk bij een verhuurder en bij ons is het zo als de groepsbezichtiging geweest is en jij hebt toen niet gekeken maar bent wel 1e kandidaat, mag je (soms) de sleutel halen om zelf te gaan kijken. dus dat zou je kunnen vragen als je iets aangeboden krijgt en zij willen zelf niet komen voor bezichtiging.
Als het gebouw opgeleverd is zou je er wel in moeten kunnen lijkt mij

1 like

Ben vandaag bij een huurwoning van de woningbouw gaan kijken en wil ‘m supergraag. Maar het is echt afgeleefd door de huidige mensen en niet te zuunig. Ben benieuwd hoe het aan mij opgeleverd gaat worden? Echt gewoon brokken stuc eraf, tegels op de badkamer eraf, alles geel van de sigarettenrook.

Het ligt in de perfecte wijk en is superruim voor mij alleen, dus ik kijk door de zooi heen. En alle muren LELLEK geverfd maar ik begreep dat ze alleen over muurschilderingen wit moeten verven en niet over de rest?!

Ik zat in dezelfde situatie, en bij mij zijn ze 3 maanden bezig geweest met het appartement verbouwen. Nieuwe badkamer, nieuwe keuken, alles geverfd en netjes gemaakt. Je kunt vast wel met de woningbouw overleggen wat er allemaal gaat gebeuren toch?

1 like

Ik kan me echt niet voorstellen dat ik morgenochtend weer om zes uur ga opstaan om om zeven uur te gaan werken. Dat is toch echt vd zotte.

3 likes

Heb je dit besproken met de verhuurder? Misschien morgen even bellen en dan kijken wat zij voor je kunnen doen?
Sommige dingen zullen ze denk ik niet voor je veranderen, zoals het vergeelde, maar je kan wel navragen hoe lang geleden bepaalde dingen vernieuwd zijn.

Ik kijk naar het kerst muziekgala, en ik vind het leuk? Ik heb niks met kinderen(stiekem haat ik ze) maar ik vind het aandoenlijk. Wie is deze persoon? :woman_shrugging:t3:
En ik vind MĂĄxima en haar jurk leuk.

2 likes

@Max @En_17_Anderen ja ik ga morgen bellen om te accepteren. De keuken heb ik niet eens echt naar kunnen kijken want zo’n zooi nog en ze moeten er over 4 dagen uit. Misschien mag er ook een nieuwe in, dat mag na 18 jaar en is 25 jaar oud en denk ik nog niet gebeurd :rofl:.

Voel me beeeetje schuldig naar huidige bewoners toe maar ik ga morgen wel duidelijk aangeven dat het wel extreem afgeleefd is. Mijn vader was er misselijk van. Op de site van de woningbouw staat dat je het moet opleveren in dezelfde staat als je her gekregen hebt :woman_shrugging:

1 like

Ik ben net ongesteld geworden dus ben ook lekker ongesteld met de kerstdagen en ik vind het eigenlijk heel chill. Geoorloofd op de bank hangen met een dekentje, verzorgd worden door de familie en losgaan op al het kersteten en kerstsnacks.

3 likes

Oh je moet je zeker niet schuldig voelen hoor! We weten natuurlijk de situatie van die mensen niet, maar ze kunnen het allemaal een beetje netjes maken voordat ze weggaan.

Ohja dat is wel een goede! Dankje! Ga ik evt dan voorstellen want wil het eigenlijk wel graag zien eerst.

1 like

Ik zit op het eind van mijn pilstrip dus ben echt verdrietig en meh alles bij elkaar, heb echt het idee dat iedereen me stom vindt in mijn leven inclusief mijn vriend maar weet zelf ook wel dat ik nu gewoon hormonaal ben maar bleh

Haha je vriend klinkt als een wijs persoon.

1 like

Dank voor het zeggen. Ben even mijn bed uit gegaan, was mijn pil vergeten te pakken net.

En je bent niet tof! Je bent leuk. En wedden dat je kat je sowieso leuk vind en niks merkt van dat hormonale.

1 like

Ik heb sinds vandaag een bril en jemig wat maakt dat een verschil! Lekker weer forummen!!!

5 likes

Ik ga morgen ontslag nemen en ik heb er wel een beetje buikpijn van. Ik probeer ook een goed verhaaltje in mijn hoofd te bedenken wat ik ga zeggen maar het lukt niet.

5 likes

Ahh echt, dat je het naast de werkdruk wel naar je zin had daar? Misschien kun je het eerst uitschrijven en dan later wat steekwoorden opschrijven? Dat doe ik voor lastige gesprekken.

“You were always on my mind” is wel de ultieme “ik heb even geen mentale ruimte voor je” song hè?

3 likes

Ja op zich wel. Maar er kwam iets anders op mijn pad (wel hetzelfde werk maar ergens anders). En toen ben ik alles eens gaan afwegen en ik heb het ook wel nog naar mijn zin maar voornamelijk omdat ik het werk zelf nog leuk vind. Maar dat blijft altijd wel en de werkdruk wordt steeds hoger. Ik was/ben zo veel met werk bezig in mijn hoofd.

1 like

Ok fijn dat je iets anders hebt! Komt goed morgen, goed dat je voor je zelf kiest!

1 like

is gewoon meerderjarig en voel je niks van :joy: gewoon een beetje flirten moet kunnen toch?

2 likes