Wat je even kwijt wil #31

Ik heb maar één grote hoop voor 2020 en dat is dat er een complete politieke revolutie aan de linkerkant of desnoods in het centrum plaats gaat vinden in Nederland (of de wereld), want ik ben die tactieken van clowns zoals Baudet en Trump zo zat, niet te zuinig. Hoe kunnen mensen voor zulke doorzichtige stemmingmakerij stemmen en hoe kun je bijvoorbeeld als vrouw of minderheid op zo iemand stemmen. Hoe?! Hebben we stiekem toch niet geleerd van nazi Duitsland? Ik kom echt creepy shit tegen op het dark web soms, doodeng gedachtegoed.

Ik stem centrum of centrum-rechts (omdat mijn vroegere favoriete partij in de eerste kamer domme keuzes maakte), maar wat mij betreft mag het allemaal wel wat minder rechts de wereld tegenwoordig. Gatverdamme zeg.

Zoveel mensen proberen alleen maar te grijpen wat ze grijpen kunnen en kijken niet eens meer naast zich of achter zich. Naastenliefde schijnt ouderwets te zijn. Als klein verzet hiertegen heb ik wat boodschappen voor m’n hoogbejaarde buurman gehaald en m’n schoonmaakster volledig in het zonnetje gezet met wat cadeaus en een kaart.

En zolang mensen niet gaan inzien dat ze zelf een klein beetje welvaart moeten inleveren voor het belang van de wereld of de rest van de mensheid, is het vechten tegen de bierkaai. Laat de robots het dan uiteindelijk maar overnemen, want wij falen als soort.

Als de revolutie dan eindelijk echt begint, zal ik hem volledig steunen. Maar ik weet niet of ik hem durf te leiden. En anders schrijf ik wel een manifest of help ik bij de cyberoorlog of zo.

En anders hoop ik dat de aarde eindelijk weer rust vindt nadat de mensheid van deze planeet is verdreven. Want we verdienen het zo niet om voort te bestaan.

Dit waren m’n 2019 politieke overdenkingen. De groeten, ik ga lekker weer LOTR kijken en relaxen. Toch grappig hoe deze tijd van het jaar je aan het denken zet.

14 likes

Mijn vriend en ik hebben ons aangemeld voor een nieuwbouw huurwoning en de inschrijvingen zijn al weken open maar nog niet alle woningen (ongeveer de helft pas) zijn verhuurd. Dus de kans is aanzienlijk dat we morgen gebeld worden en een woning aangeboden krijgen gezien we aan alle eisen voldoen. Ben echt super excited en vind het ook zo spannend. Het gebouw is inmiddels ook opgeleverd maar hoe realistisch is het om een bezichtiging te verwachten in zo een nieuwbouw gebouw? Of is dat echt onrealistisch en moeten we gewoon akkoord gaan als er geen bezichtiging kan plaats vinden? Toen ik belde zei de vrouw dat er al open dagen waren geweest en er geen nieuwe meer komen omdat het gebouw opgeleverd is maar een bezichtiging zou dan wel kunnen toch? Of niet?

2 likes

In Nederland moeten de linkse partijen dan wel samen gaan werken, want de rechtse aanhangers hebben 1 grote partij waar ze op kunnen stemmen.
Ik hoop wel dat er een schuiving komt, want het wordt er niet befer op.
Beter stemmen de Amerikanen ook op Saunders oid. Iig iemand die Amazon lekker hun medewerkers en belasting laten betalen.

2 likes

Wat lief… Kreeg vanavond ineens uitnodiging om kerstavond te komen gourmetten bij de ouders thuis van een goede vriend van me. Die vriend gaat natuurlijk ook en nog een goede vriend van ons + vriendin. Ken die mensen helemaal niet dus ik vind dit onwijs lief… Denk dat hij tegen zijn ouders heeft gezegd dat ik een lonely kerst heb dit jaar dus toen hebben ze vast gezegd laat haar ook maar komen. :heart:

(Uitnodiging kwam een uur nadat ik in de vriendenapp had gevraagd of iemand iets wou doen omdat ik niks heb vandaar dat ik dat denk)

27 likes

Me: fuck feestdagen, hopelijk is dit snel voorbij, ik haat dat verplicht gezellig samen zijn en ik heb niks te vieren
Also me: schrijft kerstkaarten naar vrienden waarin ik ze fijne feestdagen en veel liefde en geluk toewens

23 likes

Ik mis Frekkel

4 likes

Ik werk bij een verhuurder en bij ons is het zo als de groepsbezichtiging geweest is en jij hebt toen niet gekeken maar bent wel 1e kandidaat, mag je (soms) de sleutel halen om zelf te gaan kijken. dus dat zou je kunnen vragen als je iets aangeboden krijgt en zij willen zelf niet komen voor bezichtiging.
Als het gebouw opgeleverd is zou je er wel in moeten kunnen lijkt mij

1 like

Ben vandaag bij een huurwoning van de woningbouw gaan kijken en wil ‘m supergraag. Maar het is echt afgeleefd door de huidige mensen en niet te zuunig. Ben benieuwd hoe het aan mij opgeleverd gaat worden? Echt gewoon brokken stuc eraf, tegels op de badkamer eraf, alles geel van de sigarettenrook.

Het ligt in de perfecte wijk en is superruim voor mij alleen, dus ik kijk door de zooi heen. En alle muren LELLEK geverfd maar ik begreep dat ze alleen over muurschilderingen wit moeten verven en niet over de rest?!

Ik zat in dezelfde situatie, en bij mij zijn ze 3 maanden bezig geweest met het appartement verbouwen. Nieuwe badkamer, nieuwe keuken, alles geverfd en netjes gemaakt. Je kunt vast wel met de woningbouw overleggen wat er allemaal gaat gebeuren toch?

1 like

Ik kan me echt niet voorstellen dat ik morgenochtend weer om zes uur ga opstaan om om zeven uur te gaan werken. Dat is toch echt vd zotte.

3 likes

Heb je dit besproken met de verhuurder? Misschien morgen even bellen en dan kijken wat zij voor je kunnen doen?
Sommige dingen zullen ze denk ik niet voor je veranderen, zoals het vergeelde, maar je kan wel navragen hoe lang geleden bepaalde dingen vernieuwd zijn.

Ik kijk naar het kerst muziekgala, en ik vind het leuk? Ik heb niks met kinderen(stiekem haat ik ze) maar ik vind het aandoenlijk. Wie is deze persoon? :woman_shrugging:t3:
En ik vind Máxima en haar jurk leuk.

2 likes

@Max @En_17_Anderen ja ik ga morgen bellen om te accepteren. De keuken heb ik niet eens echt naar kunnen kijken want zo’n zooi nog en ze moeten er over 4 dagen uit. Misschien mag er ook een nieuwe in, dat mag na 18 jaar en is 25 jaar oud en denk ik nog niet gebeurd :rofl:.

Voel me beeeetje schuldig naar huidige bewoners toe maar ik ga morgen wel duidelijk aangeven dat het wel extreem afgeleefd is. Mijn vader was er misselijk van. Op de site van de woningbouw staat dat je het moet opleveren in dezelfde staat als je her gekregen hebt :woman_shrugging:

1 like

Ik ben net ongesteld geworden dus ben ook lekker ongesteld met de kerstdagen en ik vind het eigenlijk heel chill. Geoorloofd op de bank hangen met een dekentje, verzorgd worden door de familie en losgaan op al het kersteten en kerstsnacks.

3 likes

Oh je moet je zeker niet schuldig voelen hoor! We weten natuurlijk de situatie van die mensen niet, maar ze kunnen het allemaal een beetje netjes maken voordat ze weggaan.

Ohja dat is wel een goede! Dankje! Ga ik evt dan voorstellen want wil het eigenlijk wel graag zien eerst.

1 like

Ik zit op het eind van mijn pilstrip dus ben echt verdrietig en meh alles bij elkaar, heb echt het idee dat iedereen me stom vindt in mijn leven inclusief mijn vriend maar weet zelf ook wel dat ik nu gewoon hormonaal ben maar bleh

Haha je vriend klinkt als een wijs persoon.

1 like

Dank voor het zeggen. Ben even mijn bed uit gegaan, was mijn pil vergeten te pakken net.

En je bent niet tof! Je bent leuk. En wedden dat je kat je sowieso leuk vind en niks merkt van dat hormonale.

1 like

Ik heb sinds vandaag een bril en jemig wat maakt dat een verschil! Lekker weer forummen!!!

5 likes