Ah lief!!
Heb zo geen zin om te werken want zou eigenlijk vakantie hebben. Maar mag niet klagen want mocht mijn werkdag omruilen zodat ik bij me zieke kind kon blijven van de week. Maar moet nog dingen regelen voor de kerst en extra poetsen en morgen avond zijn wel al uit eten.
Ik zie vandaag mijn beste vriendin na 3 maanden weer. Ik heb nu al medelijden met de mensen naast ons in het cafe want we zijn soms echt twee tienermeisjes samen hahaha
Er blijft een vriendin die in het buitenland woont voor een paar dagen bij ons logeren. Mijn vriend en ik gingen gisteren rond 12 op bed en zij ging nog wat drinken met een vriend. Prima, ik had haar mijn sleutels gegeven zodat ze zelf naar binnen kon. Ze kwam pas om 6 uur ‘s ochtends thuis en heeft toen haar luchtbed naar de woonkamer verplaatst?? Mijn vriend stond om 6.30 op en wilde zeggen dat ze naar de slaapkamer kon want hij deed alle lichten aan en ging ontbijten etc. maar ze werd nergens wakker van. Ik probeerde haar net ook wakker te maken want ik wil in de woonkamer chillen, maar ze wordt gewoon echt NIET wakker echt creepy ik heb haar best wild lopen porren en schudden. (Ze ademt wel, heb ik gecheckt
) nu zit ik maar koffie te drinken terwijl ze slapend voor mijn voeten ligt
Veel plezier! En alvast gefeliciteerd
Heel veel plezier vandaag!!!
Mijn loon is er nog niet en ik vind dit best wel vervelend. Ik moet kerstinkopen doen en heb nog maar 20 euro.
Een man ging foto’s van zn motor laten zien, maar zo fout op verschillende plekken in een bos tegen bomen aangezet en dan uit verschillende hoeken foto’s maken. Ik moest daar zo om lachen, ik trek dat echt niet
snap dat zo niet… Wat moet je (niet cross)motor in een bos en dan 100 keer praktisch dezelfde foto… Het is niet of zn gezichtsuitdrukking veranderd ofzo… Die man was ook echt bloedserieus…waarom
Ahh wat spannend en bijzonder! Veel plezier vandaag!
Ik ga zo naar de stad om de laatste kerstcadeaus te kopen. Hopelijk is het een beetje rustig op de maandagochtend als nog niet alles open is. Helaas vanmiddag nog even terug voor de winkels die op maandag pas later open gaan. Moet gewoon nog voor 6 mensen een cadeau, klein beetje kerst stress hiero
Fack kerst, heb er totaal geen zin in
Willen jullie pls voor me duimen dat ik het vandaag nog binnen krijg?
Er zit een moeder in de bus uit te leggen aan haar kind dat niet alles aan de buitenkant te zien is. Volgens mij zat het kind alle mama’s te tellen in de bus. Wel heel erg lief haha
Sinds ik weer begonnen ben met hardlopen (na een stop van 7 maanden) zit ik er zo lekker in! Makes me blij.
Omg dit berichtje love it
Ik ben zo’n slechte gastvrouw, niet normaal. Ik vergeet gewoon altijd te vragen of mensen wat willen drinken enzo.
Mijn neefje (8) logeert bij ons en had ontbeten tosti en chocomelk. Mijn zoontje was nog aan het twijfelen of hij z’n eigen tosti helemaal op ging eten of niet. Neefje: “als jij het niet opeet dan eet ik het graag op!”. “Heb je nog trek? Wil je nog een tosti?”. Dus toen heb ik een nieuwe tosti voor hem gemaakt. Even later “mag ik misschien wat te drinken pakken?”
Ik ben deze week vrij, ben aan het schoonmaken en opruimen, straks naar de kapper en ik voel me voor het eerst in dagen weer eens niet constant angstig
Ik word hier altijd echt geïrriteerd van, bluh
Ik vind het altijd leuk als AliExpress sieraden nog een beetje leuk verpakt ipv. In zo’n karig plastic zakje oid.
Ja die is er, maar inderdaad members only
En onrealistisch en onpersoonlijk en nog veel meer. Ik voel hier veel over