Wat je even kwijt wil #31

Ik ga morgen ontslag nemen en ik heb er wel een beetje buikpijn van. Ik probeer ook een goed verhaaltje in mijn hoofd te bedenken wat ik ga zeggen maar het lukt niet.

5 likes

Ahh echt, dat je het naast de werkdruk wel naar je zin had daar? Misschien kun je het eerst uitschrijven en dan later wat steekwoorden opschrijven? Dat doe ik voor lastige gesprekken.

“You were always on my mind” is wel de ultieme “ik heb even geen mentale ruimte voor je” song hè?

3 likes

Ja op zich wel. Maar er kwam iets anders op mijn pad (wel hetzelfde werk maar ergens anders). En toen ben ik alles eens gaan afwegen en ik heb het ook wel nog naar mijn zin maar voornamelijk omdat ik het werk zelf nog leuk vind. Maar dat blijft altijd wel en de werkdruk wordt steeds hoger. Ik was/ben zo veel met werk bezig in mijn hoofd.

1 like

Ok fijn dat je iets anders hebt! Komt goed morgen, goed dat je voor je zelf kiest!

1 like

is gewoon meerderjarig en voel je niks van :joy: gewoon een beetje flirten moet kunnen toch?

2 likes

Hoe oud ben je zelf dan? Beetje flirten kan inderdaad geen kwaad hoor :smiley:

1 like

Kan niet slapen en mijn wekker gaat over 7u :sob:

1 like

Wil zoooo niet werken morgen:( Echt geen zin in. Ben ook veel te laat nog wakker pff

Ik ben een jaar jonger en flirt ook nog weleens met jongere jongens hoor haha. Kan gewoon :stuck_out_tongue:

1 like

ohhh kan prima! ik tik volgende maand de 27 aan heb het dit jaar met twee 20-jarigen gedaan :joy: voel je niks van :+1:t3:

8 likes

Ik was heel boos geworden op mijn katten toen ik in bad zat. En nu voel ik me schuldig en vind ik het zielig voor ze :cry::cry: twijfel om ze uit te nodigen in de slaapkamer maar daar komen ze normaal niet

Het is zondagavond: ik drink wijn, moet morgen werken en ik app met een ex date. :woman_shrugging:

1 like

Ik weer niet wat het is, maar ik ben klaarwakker. Over 4 uur gaat de wekker al en zul je zien is kind dalijk om 5 al wakker :tired_face:

En dan word ik ook nog om vijf uur wakker ipv zes uur :sleeping::sleeping:

Zoooo echt een waardeloze nacht dit. Elk uur wel wakker geweest en nu doodmoe. Blij als het vanmiddag 17u is, zie echt op tegen deze werkdag dus dat verklaart waarschijnlijk al deze onrustige nacht.

Saaaame. Ook vet slecht geslapen. Succes, we kunnen het!

1 like

Gatver de gatver, kom op m’n werk, twee muizen in de vallen op mijn afdeling :disappointed_relieved: ik kan zo slecht tegen dooie dieren.

Waarom vond ik het een leuk idee om deze dagen gewoon te gaan werken? :tired_face:

Ik dacht precies hetzelfde :cry: succes!!

1 like