Wat je even kwijt wil #31

Dit is echt mijn leven in een notendop; geen bus, in de stromende regen naar het station moeten lopen 30 min, alsnog rennen voor de trein en dan op een balkon terechtkomen met een gast met een UKELELE.

33 likes

Het is zo doods op werk nu! Mijn baas kwam net al binnen om te vertellen dat ik niet te lang moet blijven.

Godver. Gisteravond mijn tweezerman laten vallen op de badkamervloer. Is mijn puntje net een klein stukje verbogen :cry::cry:
Gelukkig heb ik nog een mini.
Maar even een nieuwe grote bestellen.

Oh neeee. Ik blijf me erover verbazen hoe schaamteloos mensen in het OV kunnen zijn

Wauw, hoop dat mijn baas dat straks ook zeg. :stuck_out_tongue:

Zometeen in de auto van het hoge noorden naar Zuid-Limburg. 5 dagen chillen zonder (schoon)familie :evergreen_tree::v: als iemand nog leuke tips heeft voor in en rond Valkenburg?

4 likes

Ik heb een keertje gefietst in de grotten in Valkenburg, vond dat echt leuk om te doen!

1 like

Ik ga mn goededoelenbaantje weer doen vandaag van 14:00 tot 22:00, ben benieuwd, voelt echt als een rare dag om te werken

Hahaha :stuck_out_tongue: Nee om eerlijk te zijn vind ik het wel fijn op werk. Weet namelijk dat als ik thuis ben ik toch alleen maar op mn nest lig te stinken.

Ga denk ik straks eens naar rataplan, of die grote kringloop in den haag. Ben zo benieuwd!

1 like

Ja, wel dat je een beetje op tijd helemaal klaar voor de dag ben.
Leuk, lekker genieten van je vrije middag!

1 like

Fucking woonstichting ook. Elke keer als ik bel zeggen ze dat de loting op het nieuwbouwgebouw waar mijn vriend en ik willen wonen plaats zal vinden op een andere dag. Vorige week zeiden ze dat die loting bijna elke week plaatsvond. Vrijdag zeiden ze “Ja er zijn geen inschrijvingen geweest deze week, dus dan loten we maandag of dinsdag en waarschijnlijk zijn jullie de enige, dus dan is het niet echt loting maar wijzen we jullie het appartement toe” en nu bel ik net “Ja nee we hebben nu ongeveer 40% van het gebouw verhuurd en al deze mensen krijgen vandaag en morgen hun sleutels, dus daar zijn we druk mee. We zullen volgende week maandag of donderdag loten, want dan heeft mijn collega tijd”. Ik snap dit echt niet? Had gewoon vrijdag dat appartement toegewezen, des te eerder had je van ons ook huur kunnen vragen ipv je gebouw 2 weken extra leeg te laten staan?

Werkgever: Coco wil je dit doen in je vakantie?
Coco’s mind: It’s a no.
Coco’s grote mond: Ja tuurlijk.

13 likes

Klinkt hard maar het is niet jouw kat en ook niet jouw probleem!!!

Je kan hem ook opsturen naar Tweezerman om hem te laten slijpen! Dat is gratis, weet alleen niet hoe het met de verzendkosten zit.

Nee, dat is wel erg ja.

Weet iemand een leuke kerst chicklit? Die als ebook te koop is bij bol (maar das het meest wel).
Ik dacht aan shopaholic christmas maar hoopte op meer tips! Dus deel please :smiley:

Shit nog steeds geen loon, hoop toch wel dat het vandaag komt. Moet nog dingen voor kerst halen en geen zin in die drukte morgen. Bah, gedonder altijd.

Mijn oren gloeien en vooral links is rooddd. Voel me echt meh en wil slapen. Ben aan het werk maar heb echt zooo weinig gedaan vandaag. Hoop niet dat ze het helemaal gaan uitzoeken want dan heb ik wat uit te leggen. Normaal zou ik het dan vanavond inhalen maar ik kan niet tot heel laat. Morgen maar uurtje extra maken. Zeg ik nu. :’)

Een dag in december

1 like

Verzendkosten zijn helaas veel hoger dan een nieuwe kopen.
Geloof iets van 25 euro tegenover een nieuwe van 20 euro. Wellicht dat ik het ooit doe hoor, maar nu heb ik een nieuwe besteld.