Wat je even kwijt wil #31

Omg ik voel me verplicht om uit mokken te gaan drinken (cola en ranja lol) want ik heb echt vet awesome mokken gekregen de laatste 2 dagen. Gisteren dus een mok van It en ook 1 met allemaal eenhoorns en vandaag een leuke met awesome erop en streepjes en glitters. Drink nooit koffie enz maar ze zijn te leuk om niet te gebruiken.

3 likes

Warme chocolademelk drinken :grinning:

Ik heb smart lampen :sunglasses:

Ja ik hou dus niet van warm drinken hahahaha. Beter ben ik niet helemaal gek en herkennen mensen dit. Hoe kouder hoe beter.

1 like

Ik drink geen koffie en thee vandaar dat ik chocolade melk riep. Verder stop ik soms vla in een mok. :joy:

1 like

Omg iemand die mij begrijpt. Echt hoe vaak mensen mij wel niet dom aankijken omdat ik geen koffie of thee wil… :roll_eyes:

3 likes

Dan ben je niet volwassen (of nog erger: ongezellig). :joy:. Je moet het leren drinken om het te waarderen. En vooral koffie als je dat niet nodig hebt dan werk je niet hard genoeg. :upside_down_face:

Ben altijd erg ongezellig met mijn niet koffie/thee/vlees/geen cola instelling :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind die zogenaamd oude taal in The Witcher zo lachwekkend. “AMAAAI AMESH MESH”. :joy:

1 like

Want elke vrouw kent de weg in de supermarkt en we spreken allemaal een soort meta boodschappentaal die een man de pet te boven gaat.

19 likes

Like omdat ik daar ook nog vaak aan terugdenk. Als er dingen in het nieuws komen over een chip waarmee je kunt betalen onder je huid etc :confused:

Oh nee dan kan ik me voorstellen dat je liever gewoon een nieuwe koopt. Je zou evt deze kunnen bewaren en als je dan 2 of 3 botte hebt ze tegelijk opsturen, dan heb je maar 1x de kosten en direct meerdere ‘nieuwe’ terug.

1 like

Ik vond een keer een hoopje met mijn moeder haar kleren met daar bovenop haar bril en trouwring in de badkamer. Pure horror, terwijl het echt een goede zeven jaar geleden was toen dat ik die film had gezien. Ik ben toen gewoon als volwassene nog in paniek geraakt, omdat ik dacht dat ik was achtergebleven. Echt niet oke eigenlijk, dat ze die films tonen

Kerst wordt bij mij thuis nooit echt gevierd en ben ook altijd een beetje jaloers op families die dat wel doen… en nu heeft een vriendin van me 2e kerstdag volledig georganiseerd voor mij en nog wat vrienden hahha heerlijk

Ook echt onaangekondigd “ja heb net kaartjes gekocht voor dit feest jullie gaan dus mee”

15 likes

Ah balen dat je het niet los kan laten. Ik heb ook wel eens zo’n ‘fout’ (vind het meer een vergissing :wink: ) gemaakt op werk en ik denk dat je je er echt niet om druk moet maken! Waarschijnlijk hebben die mensen niet eens door dat er zwarte én blauwe schorten zijn. Plus blauw met gouden letters ziet er ook stijlvol uit.

Pfff ik moet boodschappen doen, maar ik ben het uit aan het stellen in de hoop dat het straks rond het avondeten wat rustiger zal zijn. Of misschien juist nog later? Ik wil nieeeet :cry: :laughing:

Ja precies!
Al las ik net wel in de voorwaarden dat ze alleen slijpen als je pincet door normaal gebruik bot is geworden.
Denk niet dat vallen onder normale slijtage valt.
Ah well, probleem voor later :joy:

1 like

Ik heb echt een soort nesteldrang ofzo, wil m’n hele huis gezellig hebben, en ook helemaal schoon, maar ook de muur waar ik lekkage heb gehad opnieuw witten, en ook m’n keuken eindelijk een kleurtje geven, en allemaal tegelijk terwijl ik eigenlijk gewoon spullen moet pakken en alvast wat moet koken om de feestdagen bij mijn familie te gaan vieren. Maar ineens moet alles mooi en netjes, zo ben ik normaal echt totaal niet :eyes:

2 likes

Nou ik net de helft van mn rapporten geschreven (op 2 vakken na waar we na de vakantie nog toetsen voor hebben). Mailt een collega net (als reactie op mijn mail vorige week) met iets waardoor ik nu weer alles moet aanpassen…
Dus dat heb ik gemaild. Maar aaargh, ik .ail toch niet voor niets begin vorige week al met dit, zodat dat voooor de vakantie afgesproken kon worden. Echt hoor.

Voelde me net zo zen, beetje werken, beetje netflix.

Edit: oke, als we het aanpassen zoals zij wil, hoef ik maar bij 3 kinderen wat te veranderen. Niet meteen paniek hebben dus, maar irritant is het wel, vooral deze onduidelijkheid die nergens voor nodig was als zij eerder hadden gereageerd.
Note to self: laat het los!!! :see_no_evil:
en ga bedenken wat je avondeten wordt, want je kerstboodschappen zijn gedaan, maar avondeten???

Mijn zus en ik hebben geen contact meer met mijn broer, maar ouders maar heeeeel soms. En dat is allemaal oke, zo is de situatie nu eenmaal. Dit is de ‘beste’ situatie mogelijk. Maar toch, tijdens deze dagen voor Kerst mis ik hem best wel. Vooral als ik vriendinnen nu hoor over de plannen voor Kerst met de hele familie enzo… Dan ben ik toch een klein beetje jaloers :frowning:

Je hebt het niet over de film met Nicholas Cage toch?