Heb een godvermogen uitgegeven in de action… maar heb nu wel leuke spullentjes.
Yeaahh Liquicity Yearmix 2019 is uit whoop whoop
Het voordeel aan met kerst single zijn is wel echt dat er geen gedoe en gezeur is met schoonfamilie #blessed
Ik vier in het weeekend kerst met mn beste vriendin en we hebben cadeautjes en gedicht afsgesproken. De mijne heb ik net uitgeschreven en ik ben er echt trots op
Ah wat leuk! Leuk om dit ook met een vriendin te vieren. Gedichten voegen ook echt wat toe vind ik Alvast veel plezier!
Dat en verder ook geen gezeik van familie van die persoon van ‘eet jij geen vlees’, ‘ik zou dat echt niet kunnen hoor’, ‘vroeger at men ook gewoon vlees’.
Ik was net bij opa en oma: oma was servetten aan het vouwen. Het voorbeeld dat ze gebruikte? Een uitgescheurde pagina van een Super de Boer folder… die supermarkt bestaat al 10+ jaar niet meer. Ik hou zo van m’n opa en oma
Ik merk dat er steeds geen terug-knop tevoorschijn komt als ik een conversatie met terugwerkende kracht wil lezen. Hebben meerderen dat?
Nog heeeeeel even werken!
Ben weer niet lekker :s. Zelfde gevoel als woensdag en donderdag. Alsof ik verhoging heb, maar dat heb ik waarschijnlijk niet. Heb net vanavond iets sociaal in 2 weken tijd dus wil me gewoon fijn voelen
Ik ben zoo benieuwd hoe het is om wimperextensions te hebben. Maar ik wil echt niet om de drie weken terug om het bij te laten vullen. Nu wil ik als een cadeautje voor mezelf het gewoon één keertje proberen. Stel, ik vind het helemaal geweldig, ga ik wel terug. Toch voelt het een beetje als een overbodige luxe. Wat zouden jullie doen?
Kruidenpotjes
Theedoeken met palm print
Gereedschap
Haar sheetmaskers (vet interessant sheet mask om je haar heen omg)
En een shitload aan chocola.
Wow keek net op mijn bankrekening zag ik een kerstkadootje van mijn vader… Wat lief en zo niet verwacht dit.
Mijn baby yoda shirt is binnen maar stinkt naar augurken.
In de azijn stoppen!
Zal ik straks doen. Thanks.
Misschien kan je in het beauty topic vragen naar ervaringen? Je kan het een keer proberen natuurlijk. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik heb wel een paar keer een lash lift gehad, dat vond ik ook erg mooi en dat groeit/zakt geleidelijk uit.
Ik werk freelance voor twee bedrijven en heb echt een voorkeur voor bedrijf 1. Bij bedrijf 1 is dichterbij, makkelijker, leuker, minder uren werk voor meer geld en ik kan 1,5 uur later opstaan. Nu belde bedrijf 2, of ik morgen kan werken. Toegezegd, en natuurlijk belt even later bedrijf 1 met dezelfde vraag
Ik kijk nu een film waar ik als kind/puber echt heel veel nachtmerries over heb gehad. Gewoon om mezelf ervan te overtuigen dat het niet echt eng is. Het is nog niet eens spannend, maar ik vind het nu al eng omdat ik bang ben het eng te gaan vinden
Nee ‘left behind’, ik weet zeker dat niemand hier hem heeft gezien. Het is een Christelijke film over de eindtijd. Ik hoop hem nu ook met mijn eigen kennis te kunnen relativeren. Ik ben echt lichtelijk getraumatiseerd geweest door die film.
Haha ik heb het al meer dan een jaar en vind het ideaal en kan ook altijd mijn hart luchten bij het meisje dat ze dat, dus ik ga graag
Maar ik zou het absoluut doen.