Wat je even kwijt wil #31

Ja doeeen! Ik was ook nieuwsgierig en ben blij dat ik het heb gedaan. Als het goed gezet is kan het zo mooi en natuurlijk zijn. Ik doe het vaak in de zomer en dan in de winter even pauze ivm kosten en tijd. Bij mij blijft het zo’n 3 a 4 weken mooi sommigen moeten al met 2 weken terug door hun wimpergroei. Dat weet je pas als je het uitprobeert :blush:

Ik zou echt zo graag willen dat kappers op hun websites een soort persoonlijk profiel zouden hebben, zodat je weet waarover je moet praten. Gewoon wat de hobby’s zijn enzovoort. Dan kan je ook kijken of je denkt dat het klikt. Lijkt me echt chill.

12 likes

Oke, ik heb per ongeluk 18 blauwe schorten besteld ipv zwarte. Blauw met gouden letters, ziet er ook goed uit. Alleen tijdens het koken zullen er ook een 4tal mensen zwarte schorten hebben, want die hebben al eerder gekookt. Ruilen gaat niet ivm gepersonaliseerd. Ik baal hier behoorlijk van, zit er nogal mee, terwijl het zijn maar schorten… waarom blijft dit zo hangen in mn hoofd, weet niet goed wat te doen. Bedrijf is dicht dus bespreken met collega gaat ook even niet…

Te lui geweest om op te ruimen, trein op een minuut gemist, dus ook de laatste bus die thuis rijdt, boeken voor de vakantie vergeten, gedoe met de trein dus een extra overstap, bestel koffie met eigen beker maar ze drukte al op het knopje waardoor een beker wordt verspild, wilde vanavond graag iets leuks doen met vrienden maar 1 persoon wil dat niet dus gaan we iets anders doen.

Wat een opstapeling van kleine kutmomentjes vandaag ugh

Zojuist dus ook mijn meeneembeker ingeklapt en er kwam koffie uit de zijkanten op de enige broek die ik mee heb tm vrijdag :upside_down_face:. Iemand tips? Ik heb alleen water mee, of op laten drogen nu?

+Net dit bericht in het zwanger en kinderen wwjk gezet :joy:

Thanks iedereen (@Sjern) en (@Grey) voor de reacties, heb er nu echt zin in omdat te doen. @Sjern en @Okapi: merkten jullie dat je natuurlijke wimpers nog veranderden; korter of brozer werden bijvoorbeeld?

Omg ik voel me verplicht om uit mokken te gaan drinken (cola en ranja lol) want ik heb echt vet awesome mokken gekregen de laatste 2 dagen. Gisteren dus een mok van It en ook 1 met allemaal eenhoorns en vandaag een leuke met awesome erop en streepjes en glitters. Drink nooit koffie enz maar ze zijn te leuk om niet te gebruiken.

3 likes

Warme chocolademelk drinken :grinning:

Ik heb smart lampen :sunglasses:

Ja ik hou dus niet van warm drinken hahahaha. Beter ben ik niet helemaal gek en herkennen mensen dit. Hoe kouder hoe beter.

1 like

Ik drink geen koffie en thee vandaar dat ik chocolade melk riep. Verder stop ik soms vla in een mok. :joy:

1 like

Omg iemand die mij begrijpt. Echt hoe vaak mensen mij wel niet dom aankijken omdat ik geen koffie of thee wil… :roll_eyes:

3 likes

Dan ben je niet volwassen (of nog erger: ongezellig). :joy:. Je moet het leren drinken om het te waarderen. En vooral koffie als je dat niet nodig hebt dan werk je niet hard genoeg. :upside_down_face:

Ben altijd erg ongezellig met mijn niet koffie/thee/vlees/geen cola instelling :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik word altijd zo moe en draaierig van naproxen. Net alsof ik wiet op heb. Dag 2 van in foetushouding in bed blijven liggen :unamused:

Ik vind die zogenaamd oude taal in The Witcher zo lachwekkend. “AMAAAI AMESH MESH”. :joy:

1 like

Want elke vrouw kent de weg in de supermarkt en we spreken allemaal een soort meta boodschappentaal die een man de pet te boven gaat.

19 likes

Like omdat ik daar ook nog vaak aan terugdenk. Als er dingen in het nieuws komen over een chip waarmee je kunt betalen onder je huid etc :confused:

Oh nee dan kan ik me voorstellen dat je liever gewoon een nieuwe koopt. Je zou evt deze kunnen bewaren en als je dan 2 of 3 botte hebt ze tegelijk opsturen, dan heb je maar 1x de kosten en direct meerdere ‘nieuwe’ terug.

1 like

Ik vond een keer een hoopje met mijn moeder haar kleren met daar bovenop haar bril en trouwring in de badkamer. Pure horror, terwijl het echt een goede zeven jaar geleden was toen dat ik die film had gezien. Ik ben toen gewoon als volwassene nog in paniek geraakt, omdat ik dacht dat ik was achtergebleven. Echt niet oke eigenlijk, dat ze die films tonen

Kerst wordt bij mij thuis nooit echt gevierd en ben ook altijd een beetje jaloers op families die dat wel doen… en nu heeft een vriendin van me 2e kerstdag volledig georganiseerd voor mij en nog wat vrienden hahha heerlijk

Ook echt onaangekondigd “ja heb net kaartjes gekocht voor dit feest jullie gaan dus mee”

15 likes

Ah balen dat je het niet los kan laten. Ik heb ook wel eens zo’n ‘fout’ (vind het meer een vergissing :wink: ) gemaakt op werk en ik denk dat je je er echt niet om druk moet maken! Waarschijnlijk hebben die mensen niet eens door dat er zwarte én blauwe schorten zijn. Plus blauw met gouden letters ziet er ook stijlvol uit.