Wat je even kwijt wil #31

Pfff ik moet boodschappen doen, maar ik ben het uit aan het stellen in de hoop dat het straks rond het avondeten wat rustiger zal zijn. Of misschien juist nog later? Ik wil nieeeet :cry: :laughing:

Ja precies!
Al las ik net wel in de voorwaarden dat ze alleen slijpen als je pincet door normaal gebruik bot is geworden.
Denk niet dat vallen onder normale slijtage valt.
Ah well, probleem voor later :joy:

1 like

Ik heb echt een soort nesteldrang ofzo, wil m’n hele huis gezellig hebben, en ook helemaal schoon, maar ook de muur waar ik lekkage heb gehad opnieuw witten, en ook m’n keuken eindelijk een kleurtje geven, en allemaal tegelijk terwijl ik eigenlijk gewoon spullen moet pakken en alvast wat moet koken om de feestdagen bij mijn familie te gaan vieren. Maar ineens moet alles mooi en netjes, zo ben ik normaal echt totaal niet :eyes:

2 likes

Nou ik net de helft van mn rapporten geschreven (op 2 vakken na waar we na de vakantie nog toetsen voor hebben). Mailt een collega net (als reactie op mijn mail vorige week) met iets waardoor ik nu weer alles moet aanpassen…
Dus dat heb ik gemaild. Maar aaargh, ik .ail toch niet voor niets begin vorige week al met dit, zodat dat voooor de vakantie afgesproken kon worden. Echt hoor.

Voelde me net zo zen, beetje werken, beetje netflix.

Edit: oke, als we het aanpassen zoals zij wil, hoef ik maar bij 3 kinderen wat te veranderen. Niet meteen paniek hebben dus, maar irritant is het wel, vooral deze onduidelijkheid die nergens voor nodig was als zij eerder hadden gereageerd.
Note to self: laat het los!!! :see_no_evil:
en ga bedenken wat je avondeten wordt, want je kerstboodschappen zijn gedaan, maar avondeten???

Mijn zus en ik hebben geen contact meer met mijn broer, maar ouders maar heeeeel soms. En dat is allemaal oke, zo is de situatie nu eenmaal. Dit is de ‘beste’ situatie mogelijk. Maar toch, tijdens deze dagen voor Kerst mis ik hem best wel. Vooral als ik vriendinnen nu hoor over de plannen voor Kerst met de hele familie enzo… Dan ben ik toch een klein beetje jaloers :frowning:

Je hebt het niet over de film met Nicholas Cage toch?

Nee, dat is de remake. Ze hadden een hele serie uit eind jaren '90 en begin 2000

1 like

:heart:
Herkenbaar. En ik ben zelf degene die besloten heeft geen contact meer te hebben met bepaalde familie.

Ik ging opzoeken hoe je nou precies Baudet uitspreekt, en toen raakte ik verzeild op een subreddit van FVD (r/Forum_Democratie voor de ‘liefhebber’), en toen raakte ik verzeild in een topic over wat een hekel men heeft aan de linkse LGBT-cultuur (als rechtse biseksueel/homoseksueel) en daar stond deze reactie:
‘ Allemaal onderdeel van hetzelfde geheel, je kan ze diversiteitsgroepen noemen. LHBT, BLM, Antifa, zelfs je lokale feministische moederkloek werkt er aan mee. Een agenda om de staat te vernietigen en het volk onlosmakelijk aan een supranationale wereldstaat te verbinden. Diversiteit/immigratie/oikofobie, er allemaal onderdeel van. De ironie is dat de kans dat je keel doorgesneden wordt omdat je homo bent dat drastisch gestegen is. Dat is niet iets wat we kunnen toelaten als er nog weldenkende mensen als jullie in dit mooie land rondlopen.’

En het gaat allemaal tevens om het pushen van een cultureel Marxistische agenda.
Welke agenda??? Wie maakt die agenda dan???

2 likes

Het schokkende vind ik toch ook dat er staat dat ze dit niet kunnen toelaten zolang ‘er nog weldenkende mensen zoals jullie’ rondlopen. Betekent dit dat laakbare praktijken wel toelaatbaar zijn als er geen mensen meer rondlopen die het met je eens zijn?
Daarnaast vind ik het kwalijk dat er wordt uitgegaan van slechte intenties van de mensen die anders denken. Ook al denk je dat andermans plannen desastreus zullen uitpakken, betekent het niet meteen dat dat hun bedoeling is. Daarnaast denken zij misschien wel hetzelfde over jullie.

Groetjes uit het politieke midden

1 like

De Baudet planner

9 likes

Ligt zeker ook in de gratis mee te nemen bak van de kruidvat.

4 likes

:heart::heart:

1 like

Ohhhh ik zou zeker tegen ze zeggen dat jij dat cadeau al had gekocht, daar moet je mee shinen toch! En niet morgen teruggaan, zeg gewoon dat ze het zelf verpest hebben door het te kopen en je wel vervanging zoekt, een keer.

2 likes

Juist een super goed cadeau heb je gekocht,als ze het zelf ook kopen! Je hebt het nu na sluitingstijd gelezen, dus morgen gewoon geven. Misschien brengen ze hun eigen wel terug en anders vinden jullie een oplossing. Succes komende dagen, dit kan jij! <3

En @Lentex Ah shit wat frustrerend! Gelukkig is het niet veel werk. Laat het je zen-gevoel niet beïnvloeden, je bent juist lekker bezig (geweest), super fijn toch? En qua avondeten: waar je gewoon zin in hebt :relaxed:

2 likes

Eigenlijk moet je het (proberen) te zien als compliment! Dat je een cadeautje hebt bedacht dat ze zo graag wil hebben dat ze het zelf ook al gekocht heeft!

Ik snap dat je baalt. Overprikkeld zijn is drama :dizzy_face: . Maar probeer het positief te zien :blush:

2 likes

Ik ga een paar dagen naar mijn ouders en nu overweeg ik om de verwarming aan te doen voor mn planten. Maar dat kan echt niet.

Wat is het cadeau precies wat je had gekocht? Misschien kunnen wij iets bedenken wat erbij past.

En is het een probleem als ze er 2 van hebben.

Je hebt van die wifi versterkers toch? Misschien kun je die geven haha

Dat is helemaal niet duf. Gaan ze die gebruiken voor een streamingsdienst of voor iets anders? Misschien kan je ze tegoed voor Google (films), Netflix of iets anders geven. Deze kan je vast online kopen. Dan kan je de code op een kerstkaart schrijven
Zelfs als je even niks weet dan is dat niet erg. Je hebt je best gedaan. Als je het ze uitlegt dat je per ongeluk hetzelfde gekocht had, zullen ze dat vast wel snappen :heart: