En hoe was het? Viel het mee?
Ik wil wel weten met wie
@anon42887991 als je van escape rooms houdt is er een hele gave voor 2 personen! Wel zo goed als geen kans dat je ontsnapt, maar hij is gaaf
nee helaas daar is de wond van pijn nog steeds wat te groot voor bij mij
Dus het was heel awkward
als ik gewoon fatsoenlijk aan m’n essay zou werken had ik nu al ~~~ vakantie gehad ~~~ maar nee reken erop dat ik dat pas vanaf exact 00:00 heb straks!
Hahaha daarom ben ik slecht in forummeets, ben van mezelf enorm awkward. Al heb ik nu wel 1 van m’n betere vriendinnen door een forummeet ontmoet. Maar ik zou het nu niet meer zo snel doen
Je gaat toch niet menen dat ik nu een oogontsteking krijg he
Ik vind het ergens wel grappig dat ik vandaag ontslag heb genomen in mijn pyjama. We vierden vandaag kerst en iedereen mocht in pyjama komen dusja.
Nog 1 dagje en dan vakantie
Ik app mijn vader met een vraag. Ik bel hem net omdat ik geen reactie had. Blijkbaar had hij gemaild. Want type op zijn telefoon gaat niet zo goed.
Ik heb dus geen mail programma op mijn telefoon.
Communicatie
Heb zo’n zin om een muur te verven in ons huis, maar geen idee welke muur of welke kleur
heeft iemand nog stomme “welk treinstation ben jij” quizzen oid om mij af te leiden, thx
Ik verdiende vorig jaar €250 meer (op jaarbasis!) dan de huursubsidie grens, dus kreeg terecht niets. Nu is er iets aan een wet veranderd en krijg ik opeens best een bedrag. Ik heb die hele toeslagenverandering niet meegekregen, maar ben echt blij.
Ik heb ze gehad en vond het echt fantastisch, maar dat om de 3 weken bijhouden had ik uiteindelijk de tijd niet meer voor.
Maar het was wel echt mooi. Nooit make up maar altijd opgemaakt en mega mooie oogopslag. Ik had one by one en vrij subtiel, wilde niet het plakwimper effect. Heb nu een lash lift en dat is ook wel mooi, maar niet zo mooi
Kan geen foto in een spoiler plaatsen anders kon ik het laten zien haha!
Oja zoek een goed iemand die het zet, ga niet voor goedkoop maar voor goed!
Iehl ze zaten er bij mij maar 1 jaar naast
Same
Ze schatten me 42 ben 24
Chanel noir.
ik ben geconditioneerd om dit te zeggen
maar ik raad het niet aan