Wat je even kwijt wil #31

Ja dit of Anaïs Anaïs :sob:

1 like

Nou zeg wat irritant… precies goed geraden.

1 like

en als je een klein budget hebt:
image
image

maar mocht het een puber in 2005 zijn:
image

of een puber in 2010:
image

maar als je écht cool was in 2010 had je dit:
image

tot zover mijn spreekbeurt zijn er nog vragen

19 likes

Ze zaten er drie jaar naast. Niet slecht

1 like

Tag @VickyViolence even. Die heeft een sterke mening over parfum.

2 likes

moet ik bang zijn?

1 like

Ik moet morgen bij de notaris zijn voor het oprichten van een BV en ik schijt echt in mijn broek serieus. Ik ben zo bang dat ik het gebouw niet kan vinden, of dat ik mezelf voor lul zet op de een of andere manier. En ook weet ik niet wat ik moet doen eigenlijk :joy: Ik ben totaal niet voorbereid.

Ohh en ik zat bedazzled te kijken met mijn vriend (een Brendan Fraser film ja haha :grimacing:). En pas toen dat contract in beeld kwam dacht ik ohhh ja fuck ik moet dat BV contract nog even doorlezen, en dat zit ik nu dus met veel pijn en moeite te doen. Ik begrijp ook gewoon 90% van die zinnen niet :joy:

2 likes

ja :’(

1 like

Ik vind Bruno nog steeds lekker :smiling_face_with_three_hearts:

Nee hoor meid lekker soggen, dat maakt het allemaal veel leuker. En dan om half 12 in blinde paniek vol op die 6 gaan.

Paar blikjes energy in je muil en t komt goed

6 likes

Oh deze vond ik zelf ook best lekker. Moet ik me nu schamen?

Tegenover mij niet hoor.

Ik hou van de geur van redbull, safari en aceton, dus mijn mening telt sowieso niet mee.

4 likes

Morgen is het echt niet te doen druk in de winkels :astonished:
Arme jij!

1 like

Ik heb vandaag semi-impulsief een rechte pony laten knippen hahaha, help.

2 likes

Deze denk ik wel. Heeft mn moeder altijd en een collega in dezelfde leeftijdscategorie ook

Vaak valt de drukte wel mee op de dag voor Kerst hoor. Iedereen denkt altijd dat t dan superdruk is, en gaat dan dus niet. Dus als je geen typische kerstdiner dingen nodig hebt, winkel je juist super chill tussen 17 en 19u morgenavond.

1 like

Is een van me favo’s. Krijg er altijd complimenten over en als ik dan zeg welke het is zeggen mensen “niet waaaaaar”

Ik heb wel eens Vanderbilt gehad van mijn moeder voor kerst :+1:t2:

Nou vandaag was het echt niet te doen. Bijna alle karretjes waren op, nou dan kun je wel inschatten hoe druk de winkel was :no_mouth:

Oh jee ik kan al deze geuren gewoon ruiken :tired_face:

2 likes