Jammer dat ze niet “Huhhh issey van miyake?” Zeggen
Ik vind het ook echt een hele lekkere geur!
Ja dat is wel echt een mindere keuze voor je dochter
In de familie vroeg iemand van die leeftijd om Poème d’Azar van Rituals.
Ik zapp langs dat programma over Rico en vind hem echt ontzettend sexy en schattig tegelijk whats happening with me
Ja helaas wel. Vind froefroe leuker.
Dat stukje met zijn (denk ik) oma I cant
Haha ik ben precies zoals jij. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik, wanneer ik vroeger mijn schoen mocht zetten, 's nachts van de spanning wakker werd en dan zo stil mogelijk naar beneden sneakte om te kijken of er al iets in mijn schoen zat. Ik heb ook echt een paar keer toen op de bank gezeten met mijn schoencadeautje, midden in de nacht, en het uitgepakt om te kijken wat erin zat. Daarna heb ik zo precies mogelijk het weer dichtgeplakt en ben ik weer tevreden in bed gaan liggen.
Moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds heel slecht tegen kan om niet te weten wat ergens in zit, maar heb gelukkig wel afgeleerd om het al open te maken haha.
Froufrou zijn bij ons wel een soort koekjes
Haha nu moet ik er nog om huilen ook i fail in life
Dankjewel voor jullie reacties allemaal! Goed om te horen dat het jullie goed beviel, dat heeft me overtuigd!
Ik kijk new kids nitro…
Voor echt de 10e keer ofzo.
Ik ben raar ik weet het.
Ik ben 21+ jaar en kijk nu buurman&buurman in bed… en vind het nog geinig ook.
Ik verveel me maar slaap kut de laatste tijd en heb daardoor vandaag tot 12uur geslapen. Voorlopig ben ik dus nog niet moe dus zit maar een beetje lamlendig te wachten tot ik naar bed kan gaan
Ja! Ben er blij mee en kan het goed hebben, maar moet wel enorm wennen. Je gezicht verandert een beetje en ik ben heel onzeker dus dat is even lastig
Ik had wat gedoe met mijn schoonzus en nu belt mijn broer me net (gemiste oproep) en hij belt me nooit. Het is te laat om terug te bellen, maar heb daar ook helemaal geen zin in want vrees het ergste.
Had het huis best laten verslonsen en wilde dat voor kerst netjes. Heb de hele avond samen met mijn man het huis gedaan. Allebei kapot nu. Maar het is weer netjes. Alleen nog morgen stofzuigen (nu te laat) en alle zooi naar de containers.
Haha als juf vind ik ook nooit erg om die filmpjes mee te kijken heerlijk.
La/le panthere van Cartier. Echt een super chique geur.
Dit is ZO herkenbaar