Wat je even kwijt wil #31

Ik ga zo mijn laatste kerstboodschappen doen. Sta om 8.00 bij de supermarkt voor de deur dus hopelijk is het dan wat minder druk. Het is belachelijk, de supermarkten zijn 1 dag dicht en iedereen hamstert als het einde der tijden eraan komt. Heb nu alleen hevige pms (lees agressie) dus iedereen is gewaarschuwd!

Hier hetzelde. Heb de wekker maar een uur later gezet, gelukkig doet niemand daar moeilijk over op mijn werk. Sterkte!

1 like

En @Chesirecat yaaaas ik ook! Ik ga zo iedereen naar de opvang brengen en dan werken tot 13.00 uur. Dus heb vanmiddag nog een paar uurtjes alleen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kom maar dooorrrrr met die kerstdrukte, gaat de dag lekker snel :muscle:

1 like

@anon18050057, hoe was het gisteren??

Ik ging naar de wc on het donker maar zette het licht in de wc wel aan want anders zie ik niks. Vervolgens gaat mijn vriend ook naar de wc en wordt ie boos dat het licht aan staat want dat is fel en nu is ie wakker. :roll_eyes: het is 8 uur geweest en komop mag toch wel het licht aan doen op de wc. Het is niet alsof ik het slaapkamerlicht aan deed ofzo. Ben gelijk geirriteerd nu

1 like

Ik moet een halve dag werken en het is zo heerlijk rustig in het ov!

Stond met 10 minuten weer buiten. Het was nog heerlijk rustig, er was dan ook nog niks aangevuld maar daar kon ik wel alternatieven voor bedenken. Na mij kwam de drukte al op gang :grin:

Ik lag half te slapen en toen beet ik op een stukje wang net naast mijn verstandskiezen. Volgens mij zit daar gewoon te veel tandvlees/wang want die huid is daar altijd kapot. Maar dit voelt wel extra kut nu.
En ook: iemand tips wat ik nog meer kan doen tegen ontstoken tandvlees? Probeer het goed te poetsen, flossen/stokeren/met een ragertje. Maar blijft geïrriteerd en pijnlijk.

1 like

Ooh ik laat mijn wenkbrauwen groeien en ik wil ze zoooo graag echt netjes hebben met Kerst, maar dan is al dat haren sparen voor niks geweest en mijn ouders en schoonouders hebben zelf onderhand Bertbrows dus ze zullen het niet eens zien, maar ik wel! :pleading_face:

Moet echt mezelf bedwingen om niet te gaan epileren aaaaah.

1 like

Hier viel het mee gister na 17 uur. Waarschijnlijk omdat veel supers open zijn op Eerste Kerstdag. Bizar hè. Had je ook niet kunnen indenken jaren geleden.

Een zoute tandpasta zonder fluoride, pyralvex en je algehele weerstand verbeteren is denk ik alles wat je kan doen.

1 like

Ben wel verkouden en niet lekker, zal wel lekker samenhangen dan. Dat spul durf ik zonder aanwijzing van tandarts niet te gebruiken denk ik. Heb ooit eerder mondspoeling gebruikt en dat bleek de verkeerde te zijn :’) Deed meer kwaad dan goed.

Mijn moeder gebruikt sensodyne rapid relief tandpasta en dat helpt bij haar al heel veel met dr gevoelige tandvlees.

1 like

Hier in de buurt (midden Nederland) is het meeste wel dicht op eerste kerstdag maar volgens mij zijn alle supermarkten tweede kerstdag weer open. Wat ik echt niet snap, hoezo kan je niet voor 2 dagen eten in huis halen? Maar het zal dan toch wel wat opleveren want ze doen er allemaal aan mee.

Wat voor kerk wil je gaan? Meestal is het wel toegankelijk gemaakt. Als je me stuurt wat voor soort kerk, weet ik ongeveer wel wat je kan verwachten :slight_smile: (komt mijn studie hier eindelijk van pas). Als je in het midden van het land op zoek bent, mag je ook met mij mee!

8 likes

Ik heb zo geen zin in kerst. Vind het zulke confronterende dagen. Een paar jaar geleden vond ik kerst fantastisch want toen had ik een leuke relatie leuke vrienden ging ik koken voor twintig man die kwamen eten. En nu zit ik (bijna) de hele kerst alleen en komen alleen eerste kerstdag mijn ouders even langs. De meeste tijd van het jaar kan ik het alleen zijn wel aan maar vanochtend werd ik toch wel erg verdrietig wakker.

1 like

Ik ga morgen eten bij iemand die slecht kan inschatten hoeveel ze moet kopen voor meerdere mensen. En dr is vaak te weinig eten. We gaan gourmetten en we hebben gevraagd wat ze heeft gekocht maar ze geeft geen duidelijk antwoord. Ze had het over een schaal enzo. Dus ik gok 1 vlees schaal en stokbrood met kruidenboter en thats it.
Dus ik ga zo naar de winkel back up hapjes en groente halen. Kan niet tegen deze gierigheid.

13 likes

Ik ben ook aan het werk en het koffiezetapparaat is stuk, ik ben nu al chagrijnig.

Ik had het zelf niet eens echt door, tot ik voor halfjaarlijkse controle ging en ze allemaal nummers van tanden opnoemen waar het ontstoken was. Toen dacht ik pas van oja het is wel erg gevoelig op die plekken. Ze heeft me doorverwezen naar preventie assistente (stapje voor mondhygiënist bij die praktijk) maar voor over een halfjaar. En ze gaf tandplakverwijderinstructies maarja ben 2 weken bezig en heeft niks geholpen. Kan achterin mijn mond ook maar lastig komen met voorwerpen trouwens. Krijg mijn wangen niet zo ver van het tandvlees af dat ik genoeg ruimte voor een ragertje of stoker heb :’).
Lees nu op internet dat de soort tandpasta waarschijnlijk niet uit zal maken. Maar ga toch kijken of ik nog eentje kan kopen vandaag.
Misschien toch maar niet meer 2L cola drinken per week :see_no_evil:.