Mijn vader zit achter zijn computer op een bureaustoel en de kat ligt gebalanceerd boven op de rugleuning omdat ie stiekem toch best een lief aanhankelijk beest is. Mijn hart kan dit niet aan.
Heb soort van promotie gemaakt op mijn werk
Alle cadeaus zijn binnen gekomen op tijd
Ik ga nu in bad liggen met chips
Heerlijke dag
Ik heb zo’n raar gevoel deze kerst. Ik wil er graag zin in hebben maar heb nu al een soort van teleurgesteld gevoel…
Ik zit het hele internet af te struinen want ik heb een enorme koopbui en zin om leuke dingen te kopen. Heb alleen geen idee wat. Heb wel een super cute sleutelhanger gekocht dus het begin is er
Haha elk jaar is er een all you need is love topic. Maar elk jaar denk ik “Huh wie is Aynil”
Ik heb gisteren mijn lievelingscake gemaakt (pandan cake ), maar ik mag er niet aan zitten want het is het toetje voor vanavond. En hij ruikt zo lekker
Ik geniet er echt van als je in de trein zo in die raamreflectie mee kan kijken met wat diegene voor je op z’n telefoon aan het doen is. De jongen voor me is nu al 15 minuten bezig met het bekijken van instagrams van halfnaakte jongens.
Ik heb zoveel musketflikken en chips gekocht voor de komende paar dagen. Echt klote weer als die musketflikken straks weg zijn. Bij Hema krijg je ze het hele jaar maar die zijn raar en krijg ik jeuk van. AH for the wiiiin
Oeh welke blender?
Ik ben onderweg naar een restaurant met cadeaus die lekker aan het verpieteren zijn in dit weer.
Zo operatie afwas van halve week wegwerken, kamer snel opruimen, en logeerspullen inpakken kan beginnen. Heel benieuwd of het druk in de trein is straks. Denk dat iedereen lekker binnen zit.
Super lief dat je dit doet! Ben ook benieuwd dus sluit graag aan als dat mag
Ja tuurlijk! Ik zal het proberen te onthouden om jullie een berichtje te sturen
Waar is het morgen? Klinkt interessant.
Ik spreek morgen niet hoor, pas in februari. Mijn kerk is in …
Vind AYNIL net klinken als een Turks restaurant
Nee, nog nooit een bruiloft gedaan, is wel echt mijn droom trouwens. Lijkt me zo tof
Was een beetje verdrietig omdat mn date/vriend niet meer kon morgen met kerst, maar nu ga ik zo lekker naar een feel-good movie. Hoop dat er gehuild gaat worden
Damn elke keer als ik mijn haar krul gaat het aan de linkerkant perfect, maar rechts kan ik dezelfde draai niet maken ofzo dus daar krijg ik een hele andere krul waardoor ik nu met twee verschillende helften haar zit
Heh al tig filmpjes gekeken, maar mijn motoriek faalt gewoon?
Zo herkenbaar! Dit heb ik ook altijd omg zo frustrerend
Haha, toch grappig dat het vaak precies goed uitkomt Dankjewel voor de uitleg!