Meh ik had zo’n zin om vandaag alvast de taarten en toetjes voor morgen en overmogen te maken en de hapjes voor vanavond. Had me voorgenomen om dit jaar een leuke kerst te vieren en zero fucks te geven. Maar toch lukt het anderen weer om mijn stemming tot -0 te laten zakken en nu sta ik hier met tegenzin in de keuken. Van mij mag het wel alweer klaar zijn allemaal.
Los daar van voel ik me ook echt buitengesloten door mijn eigen vrienden. Iedereen doet wat met haar vriend/partner. Snap ik. Maar niemand vraagt iets aan mij. En ja ik weet dat ik buiten de boot val en ja ik weet dat ik niet hetzelfde leven leid en het spijt me dat ik geen vriend heb waardoor ik gewoon altijd maar alleen ben. Maar om via een whatsapp profielfoto van je beste vriendin te moeten vernemen dat ze op vakantie is in één of ander ver land en van een andere vriendin via fb te moeten lezen dat ze weer naar Amerika is zonder ook maar iets tegen mij te zeggen steekt. Mja blijkbaar ben ik te saai en blijkbaar ben ik niet leuk genoeg om dingen mee te delen.
En zo gaat het niet alleen met vakanties maar met vrijwel alles. Ik moet altijd alles maar viavia vernemen
Zelfde als dat ik al jaren traditie heb met beste vriendin dat we naar een wellness gaan in de kerstvakantie of in december. Maar omdat ze dus geld moest sparen voor vakantie en met haar collega naar wellness ging konden wij niet gaan… Traditie my ass dus. Nu zie ik dus niemand tot ik weet niet wanneer volgend jaar… ook niet met oud op nieuw