Wat je even kwijt wil #31

Wanneer stoppen mensen met die filmpjes van Elf Yourself

Elke jaar krijg ik filmpjes met nieuwe hoofden erop en denken ze dat ze de eerste zijn die het sturen :giggle:

12 likes

Bah ik voel me echt niet lekker, gisteravond begon het al. Koppijn keelpijn en vanavond komen er 11 mensen over de vloer :+1:

Oei, komt dat even rot uit. Hopelijk voel je je snel beter!

1 like

Ik voel me ook helemaal niet lekker :weary:

Hangt iets in de lucht denk ik, ik heb mezelf vanacht ook lekker wakker liggen hoesten :upside_down_face: Beterschap allemaal :heart:

1 like

@Karl_Lagerfeld @HvO @Dazed Beterschap allemaal! Hopelijk voelen jullie je snel beter.

2 likes

Ik had al rondgevraagd maar helaas.

Ik lekker ontbijt klaarmaken, alles vers en warm. Nee hoor, moet er eerst weer was opgehangen worden, stofgezogen, weet ik veel wat. En nu is het ontbijt kut. Many thanks!!

Hahaha sterkte!

1 like

Zo net heerlijk al een rondje buiten gewandeld. En zo op naar familie, ik ben benieuwd.

2 likes

Ik zei net ook al tegen mn vriend: ben bij voorbaat al doodmoe van deze dagen.

Goed dat je voor jezelf kiest, hopelijk toch fijne dagen! :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik ook hoor! Voorheen gingen wij overal mee naartoe en ook nog vanaf kerstavond logeren bij onze ouders. Nu zit ik gewoon nog in pyjama op de bank, beetje rust inbouwen.

1 like

Gisteren een vegan kerstdiner gemaakt en het was echt super lekker. Ben zelf niet vegan maar vrienden wel. We hadden ook vegan garnalen van de toko en die waren echt fantastisch. Heb ze gefrituurd. Nu spijt dat ik niet meer garnalen heb, zou nu wel zo’n bak lusten.

13 likes

Ik wil iedereen hier fijne kerstdagen toewensen. :christmas_tree::heart:

20 likes

Deze wens ook voor jullie :slight_smile: <3 Juist ook voor de mensen voor wie deze dagen moeilijk zijn!

Iedereen die me op welke social media ook heeft, weet nu officieel wie ik ben. Dus als je me kent, meld je :smiley:

44 likes

Fijne Chanoeka

6 likes

ik ben dus mega ziek geworden vandaag. Ik was al een paar weken aan het snotteren maar het brak niet door. Nu dus wel, wat een fijn kerstcadeau. Keel doet pijn, neus, hoofd en oren dicht, hoesten, koud en warm. ugggh

Ja, is goed! :slight_smile: Ik twijfelde eerst nog mijn naam eronder te zetten om het persoonlijk te maken. Toch blij dat ik dat niet gedaan heb hahaha! Maar jat maar, vind ik alleen maar leuk! Want al die druk is stom

3 likes

Ik vind het wel echt lief dat je zo met haar begaan bent!

1 like

Lieve schatjes,
Fijne kerst allemaal :heart::evergreen_tree:
Ook als je het niet viert of je je rot voelt, dan een extra knuffel :kissing_heart:

31 likes