Kan je misschien niet even bij haar langsgaan? Voor de zekerheid?
Edit: je hebt haar adres niet! Lees ik net.
Kan je misschien niet even bij haar langsgaan? Voor de zekerheid?
Edit: je hebt haar adres niet! Lees ik net.
Ik vind jou altijd zo lief overkomen hé! Als ik zie dat je typt, weet ik gewoon dat er iets gaat komen dat iemand blij gaat maken!
Fijne kerst allemaal!
Pfff word weer eens gek van marktplaats. Man wil iets overnemen maar wil het perse ophalen. Heb wel geprobeerd iets af te spreken afgelopen dagen maar is ook gewoon druk en heb ook geen zin om thuis te blijven hiervoor. Heb al een aantal keer geprobeerd te zeggen, nou misschien wordt het hem niet dan. Maar hij wil hem heel graag, dus zeg nou zal ik hem dan toch maar gewoon verzenden. Wil ie nu verzendkosten delen en maar 2,50 voor verzendkosten betalen? Het is iets wat nieuw 90,- kost, nu voor 25 en dat vindt ie al te duur.
Gisteren keek ik Bridget Jones met m’n zusje. Vonden we wel goed passen, beide single en ons toch afvragend of we de rest van ons leven samen kerst zullen vieren (terwijl we dat vroeger anders voor ons zagen).
Vorig jaar had ik hem zelf ook al gezien en toen zag ik de narigheid van die film helemaal niet zo.
Bridget laat zich elke keer in met een fuckboy, of met een gast die niet (aardig) kan communiceren.
En sowieso; die hele film, en Bridget zelf, is er opgericht hoe ze aan de vent kan komen. Want dat is toch echt nodig als je 30+ bent.
De film zit ook echt vol dingen die echt niet meer kunnen. Grapjes over homo’s, het vele roken en het ergste; het seksisme op de werkvloer door die baas. Waar ze zich dus gewoon mee in laat.
Ik hoef hem niet meer te zien denk ik :’)
Edit : na het posten hiervan bedacht ik me de grootste irritatie; ze staat op het punt om met haar vrienden naar Parijs te gaan die dat als leuk uitje voor haar hebben geregeld. En dan staat Darcy voor haar deur en cancelt ze die afspraak zonder blikken of blozen. What about bros before hoes/chicks before dicks.
He shit, beterschap! Heb je veel verplichtingen of kan je uitzieken met kerstfilms op de bank?
Ik zou nu gewoon zeggen: mocht je je bedenken, ben je altijd welkom. Niet dan nog bellen denk ik.
Amazon Prime geregeld, sushi, chips, chocolade etc. in huis. Vriend zo lekker naar schoonfamilie. Genieton
Misschien vind hij het juist wel fijn om dan alleen te zijn? Wel lief dat je hem uitnodigt. Zou dan inderdaad de 30e of 31e een berichtje sturen dat als hij zich bedenkt, hij altijd welkom is!
Ik kan vandaag uitzieken maar moet morgen gewoon weer naar stage. Ik ga me vandaag volproppen met vers fruit om toch iets van vitamines binnen te hebben en dan hopen op het beste
Ik heb in mijn tepel gesneden toen ik mijn haar kamde hoe dan
Auch
Dat is een hele prestatie. Ik heb wel eens per ongeluk met een scheermesje gesneden in mijn tepel en er toen maar een pleister op geplakt. Vervolgens er de rest van de dag niet meer aan gedacht tot dat een date toen wel zoiets had van wtf waarom zit daar een pleister?
nog erger
Ik heb net tiramisu gemaakt maar gewoon uit mn hoofd, alle verhoudingen zijn vaag, heb maar gewoon wat gedaan ben zo benieuwd hahaha
Misschien even vragen of er iemand bij je in de buurt woont die het nog heeft liggen in het kattentopic? Of bij buren van wie je weet dat ze katten hebben?
Ik vroeg mij net heel even af of Nederlandse adventskalenders 1 extra vakje hebben omdat we een 2e kerstdag hebben. Maar het stopt natuurlijk wanneer kerst is aangevangen.
Ik had net mijn haar gewassen en kamde het daarna met een grove kam en m’n haar is iets langer dan waar mijn tepel is!! Het ging niet zo makkelijk en toen ineens ging het mis. Mijn tepel ziet er wel heel zielig uit!!
Morgen komt mijn familie lunchen en vanavond diner bij de schoonfamilie. Dus nu alvast alles voorbereiden voor morgen zodat we lekker kunnen blijven ronken morgen
Verkeerde topiccx