Wat je even kwijt wil #31

Wat vervelend. Heb het idd gevolgd ( niet gereageerd). Heb je al geprobeerd te bellen?
Ik zou het super aso vinden als ze tijd voor zichzelf nodig had maar het niet nodig vond dat jou (kort) te melden. Ik zou mij er ook wel een beetje zorgen om maken…

Edit: zie dat je al had geprobeerd te bellen.

Hè wat rot. Ik snap wel dat je je zorgen maakt! Ik weet ook niet zo goed wat je kunt doen nu. Je weet niet waar ze woont toch? Ken je vrienden van haar? Of familie?

Brr ik snap wel dat je je zorgen maakt… Kan je er misschien via je werk achterkomen waar ze woont, of zijn die nu niet meer te bereiken?

M’n vriend en ik zaten in het restaurant aan het eerste hapje en hij werd zo ziek (kon geen hap door z’n keel krijgen) dat die m’n vader heeft gebeld en die komt nu.
Dus nu zit ik in m’n eentje in een restaurant en ik vind het wel best maar iedereen kijkt me zo zielig aan :’).

Edit : hij had dit zaterdag ook dus ik had al een beetje bedacht dat het kon gebeuren

2 likes

Ik doe dat echt nooit en hecht er ook echt geen waarde aan eigenlijk. Hebben meer dit niet tegenwoordig?

Als ik een kerstwens krijg, reply ik nog net. Maar vind het altijd zo nikszeggend.

2 likes

Nou ik was al overprikkeld voor het gourmetten was begonnen :’) Lig nu in de logeerkamer in het huis van m’n schoonouders even bij te komen zodat ik het eten zodadelijk overleef :thumbsup:

3 likes

:heart:

Je werk zou in principe wel meer contactgegevens van haar moeten hebben. Ik zou gaan schakelen met iemand die daar bij kan, mits dit gedrag is wat abnormaal is voor haar. Dan kan iemand even bij haar langsgaan om te checken of alles ok is. Wel lastig ivm kerst, denk dat een kort appje met uitleg en vraag om te bellen meest geschikt is om te sturen naar iemand van werk.

@midheavenmoon Ik zou me ook zorgen maken. Weet een teamleider niet waar ze woont?

Ik zou je gevoel volgen en zoeken naar contactgegevens. Weet verder niet waar het over gaat maar radiostilte terwijl je hebt afgesproken vind ik altijd een beetje zorgelijk. Hopelijk heeft ze zich gewoon verslapen na een middagdutje oid.:frowning:

Er zit nu een muisje te smikkelen van het vogelvoer in het huisje. Zo schattig.

5 likes

Is het al januarie

4 likes

Ja zo lang geen reactie vind ik wel gek. Jij kent haar het beste natuurlijk, dus of het past bij hoe ze doorgaans is. Hopelijk is er niks aan de hand verder.

1 like

Ja daar heb je gelijk in en we vieren nog Kerst volgend jaar. Dus moet het even relativeren

Ik zou me ook zorgen maken en zeker er achter aan gaan!
Voor het zelfde geld is ze in een psychose gekomen of een zware depressie. Dan kun je maar beter snel bij zijn dan.

Ik kan echt niet langer dan 2,5 uur aan tafel zitten en kan niet wachten als ik zo gewoon weer met de katten op bed kan lezen. Hoe doen mensen dit de hele tijd maar rustig op een stoel zitten. Ik word er erg onrustig door krijg gewoon zin om een potje te gaan voetballen of zo.

7 likes

Ik ga 2x gourmetten deze kerst, gisteren dus en morgen. Mijn leven is perfect.

3 likes

Mijn eerste kerst zonder ruzie, gedoe en gezeik thuis. Gewoon gekookt voor papa, ff gewandeld en nu ga ik in mn eentje, in pyjama kerstfilm kijken, mn boek uitlezen en puzzelen😍

40 likes

Iets vinden dat je al dagen zocht is toch het beste gevoel ooit. Kan weinig tegenop!

5 likes

ik vraag me altijd af hoeveel ik tijdens kerst kan drinken voordat m’n ouders denken dat ik stiekem een alcoholist ben

23 likes