Wat je even kwijt wil #31

Ik verzond net een voicememo naar iemand want dat was het meest praktisch en snel en toen kreeg ik te horen dat ik zo netjes praatte en als een verslaggeefster klonk. Ik lig gewoon nog (gelukkig) in bed en hoef er pas over een uur ofzo uit. Voel me niet bepaald een verslaggeefster. :grin:

1 like

sssss
ssds

37 likes

Ik lig nog steeds in bed. Ben er alleen uit gegaan om een oliebol te eten

8 likes

#goals

1 like

Gisteren heb ik echt de leukste kerstavond ooit gehad met vriendinnen, al tijden niet zo hard gelachen (en lekker gejankt). En ik kwam een exdate tegen en ik zag er precies goed uit.
Alleen vind ik kerst nu echt even kut (date doet stom, eerste kerst als single na 9 jaar en zonder vader). Maar wel zin om m’n neefjes en nichtjes te knuffelen.

5 likes

Ik ben aan het puzzelen en geheel onverwacht vindt m’n vader het ook heel leuk dus nu zitten we al uren mega kneuterig samen te puzzelen.

19 likes

Ik word tante!!! :smiling_face_with_three_hearts: Ik weet het al heel vroeg, dus het duurt nog lang. Maar zo blij.

62 likes

Oh wat leuk!! Gefeliciteerd! Ik moest huilen toen ik het te horen kreeg.

1 like

Ben zojuist ongesteld geworden, echt een goede timing it…:expressionless:

Welke kerstfilm ga ik vandaag kijken?
Wie heeft de gouden tip? :innocent::evergreen_tree:

Ik had gisteren chocolade mousse gemaakt om vandaag mee te nemen naar m’n ouders. Ben ik onderweg en staat de chocolade mousse thuis nog in de koelkast…
Maar ik had al wat extra gemaakt dus nu heb ik nog meer als ik thuis kom

3 likes

Ik ga zo lekker aan de tiramisu en witte wijn. Moet op dit tijdstip kunnen met kerst toch?

4 likes

Bad Moms christmas

4 likes

Zet de tv op een willekeurige zender en kijk die film

1 like

Ben daar een half uur geleden al mee begonnen.

2 likes

Klaus?

5 likes

Ik was gister naar een kerst mis in een andere kerk dan waar we normaal naartoe gaan. Maar de priester ging continu freestylen, en volgde het boekje niet. Je zag mensen als een malle door het boekje bladeren om te vinden bij welk stukje we waren. Op een gegeven moment ging hij zitten terwijl hij een gebed moest doen, en het duurde maar, iedereen zat te echt kijken van: moet iemand wat zeggen? En toen sloeg hij ook nog midden in de winternacht over, m’n favo liedje.

2 likes

Ik heb een jurkje besteld en ging het merk even googlen en kwam toen dit tegen en ik vind het zo grappig en vreemd. De doelgroep zijn vrouwen tussen de 25-35 met een mentale leeftijd van 25. Oke dan :joy:

4 likes

Ah du Sisi, Sie sieht wirklich hüpsch aus!
:heart_eyes:

4 likes

Papa is er al, dus die film moet tot vanavond wachten :sweat_smile::+1:
Was nog aan het bedenken welke t ging worden hahhaa.:joy::joy: