Wat je even kwijt wil #31

Ik win als het gaat om de meest karige kerst. Diegene waar ik heen ging had idd maar 1 schaal die ze een tijd van te voren met een “moet weg” sticker had gehaald en wat sausjes… ik had zelf groente en wat hapjes meegenomen anders hadden we nog honger gehad. Drinken werd ook niet aanboden.
Ohja en het toetje was een… RAKKETJE…

Volgend jaar ga ik in mn eentje naar een resort in een warm land mezelf volvreten bij het buffet.

36 likes

Graag! Moet je wel dat gourmetstel meenemen naar dat resort.

Dit. Ik wil nu eigenlijk heel graag nog een glaasje, maar we hebben er net twee gedronken bij het eten en mijn ouders zijn alweer over op koffie, dus ik durf geen derde glas te pakken…

2 likes

ik ben goed aan 't duolingoën deze vakantie en ik vind het ZO vervelend dat blijven en worden hetzelfde woord is in t deens als iets een andere betekenis heeft dan is dat het wel😠

5 likes

Stiekem likeur in de koffie?¿

Maar nee wil zo graag nog een glas wijn dat ik waarschijnlijk maar wacht tot m’n ouders gaan slapen en niks doorhebben🌛

1 like

Herkenbaar, maar gelukkig kan m’n moeder er ook wat van dus voel ik me wat minder bezwaard :grimacing:

1 like

@instantramen @GrumpyHarry ik zeg: inschenken tot er protest komt. :joy:

3 likes

zo assertief durf ik helaas niet te zijn

@Nestley_Toulhouse Same… Helaas…

Ik kan maar niet wennen aan die tekenstijl!! Moet er denk ik toch ff doorheen…

Vanmiddag Muppets Christmas Carol gekeken. Nu Die Hard. Weer eens wat anders dan Home Alone

1 like

ik vind het wel weer eens tijd voor een andere avatar maar ben bang dat mensen me dan niet meer herkennen :broken_heart:

Ik sluit me hierbij aan. Het klinkt niet alsof het helemaal goed gaat

Ik heb net vier puzzels besteld. Maar met 500 stukjes en grote contrasten. Die van 1000 met een mega stuk lucht vandaag was geen succes. Veel te moeilijk.

7 likes

linkjes pls

Ik denk dat ik zometeen serieus uit mijn panty barst

Ze zijn van Falcon, besteld op b.ol. Winter garden birds, woodland cottages, summer garden birds en spring garden. Die laatste is wel 1000 dus daar moet ik moed voor verzamelen.

1 like

Same here :tired_face: toen ik net op de bank plofte kraakten de naden van m’n panty, voel me net een rollade.

1 like

Ik ben ziek dus ging niet mee uiteten met mijn ouders en zusje. Nu zit ik even beneden om toch nog gezellig te doen maar mijn moeder zit alleen maar kattig te doen tegen mijn vader. Ben eigenlijk best blij dat ik niet mee hoefde.

2 likes

Die hard op tv om de dag helemaal goed af te sluiten. Heerlâk

1 like