Wat je even kwijt wil #31

Ik lig al in bed :joy: ben bij mijn ouders maar na 24/7 gezellig doen vind ik het zo lekker om te zeesterren in bed <3

13 likes

Mijn baby is bijna 3 weken oud en mijn vader is zo trots, zo leuk om te zien. Hij laat aan iedereen die hij kent en vaag kent foto’s zien van zijn kleinzoon, zelfs aan de cassieres van de supermarkt

56 likes

SOS ik zit zooo vol!

Ik hoef niet meer te eten tot nieuwjaar denk ik.

4 likes

Ik twijfel echt ontzettend tussen:

• Uitgaan met vriendinnen
  • In badjas boek lezen, online shoppen, serie kijken

Ik ga morgen ook al uit maar voel me nog redelijk energiek, maar optie 2 trekt me ook

1 like

Is dit de nieuwe drank en drugs?

@boeboem ik zou lekker uitgaan met vriendinnen.

1 like

Als jezus nog had geleeft was hij vandaag 2019 geworden.

21 likes

Yes, de kerstdiners zitten erop. Akward cadeaus uitpakken ook (mijn ouders maken er een soort van om de meest vreemde cadeaus te kopen voor mijn man). Nu tijd voor ons vaste ritueel: ons een aantal dagen binnen opsluiten, gamen en netflixen!

4 likes

Gelukkig viel me vanavond heel erg mee! Ik heb gekookt voor 11 man met mn vriend samen en het was echt top. Ik voelde me niet lekker maar met een ibu in mn mik ging het prima. En iedereen is nu ook al weg, had verwacht dat het nog wel wat langer ging duren. Maar niet omdat het saai was of wat dan ook maar gewoon omdat het prima was om lekker naar huis te gaan. Echt fijn nu kan ik lekker gaan slapen zonder dat je denkt “pff zou nu wel naar bed willen”

10 likes

Heb je tel nr van een buurman/-vrouw of iemand anders in de buurt die ‘t even kan checken? Naar idee!

Ik heb echt maar 2 standen: volledig stil, overprikkeld en mentaal afwezig óf aanwezig, druk en hyperactief. Vandaag stond ik in de laatste stand en ik wou echt dat ik wat meer een middenweg kon vinden, volgens mij heb ik wat mensen licht geïrriteerd. Ugh.

3 likes

Nee ik woon er nog maar net! Dat is dus zo vervelend
:slightly_frowning_face: wel lief dat je meedenkt

Ohh lastig. Herken het wel, ben ook een eind bij huis vandaan en check iets te vaak het (112) nieuws om zeker te zijn dat er niks aan de hand is :no_mouth:

1 like

Ik heb dit ook :sweat_smile::see_no_evil::raising_hand_woman:t3:

1 like

Mn kerst was echt superchill. Mn oma heeft alleen maar complimenten gegeven en niet 1 steek onder water, misschien had ze medelijden met me maar het streelde mn ego wel dat ze me steeds vastgreep en dan een “jij bent geweldig” speech gaf.

19 likes

Echt een deceptie die sale. Zoveel items die opeens helemaal uitverkocht zijn, of ik was te traag of anderen supersnel.

@Kusjessoldaat wat vervelend! Hoe kan het dan hij dat hij dat zaterdag ook al had?

Het is kerst en wij hebben zojuist 4 (!!!) muggen vermoord.

Edit: 6.

Het begon in de app al om 20:00 dus misschien ligt het daaraan of keek je ook in de app? Ik heb in ieder geval het jumpsuit gekocht wat ik al heel lang wilde en net nog een paar dingen.

Het is al best wel laat maar heb eigenlijk nog wel zin om mezelf vol te proppen met stokbrood en brie :woman_shrugging:t3:

Went wel weer, gewoon doen !

Haha wij hebben ook party & co gespeeld! En al die tekeningen waren inderdaad zooo raar.

1 like