Wat je even kwijt wil #31

Lekker al de hele dag in de keuken.
Man is ff weg met zoontje dus ik heb kneiterharde muziek op staan terwijl ik een dikke buiken dans doe in de keuken :grin:

1 like

Ik heb voor kerst dus een vogelvoeder huisje gekregen met vogelvoer. En nu heeft mijn vriend al 3 vogels zien eten en ik nog 0 en dat vind ik niet eerlijk. Het is mijn huisje :sob:

11 likes

ik ga morgen naar zo’n skihal… ik heb nog nooit geskied

3 likes

Dat is echt fantastisch!

1 like

ik hoop dat ze ook sleeƫn (slees? iDk) hebben

M’n broer is ziek en heeft zich net afgemeld voor het kerstdiner van vanavond en ik baal echt zo.

Lig op de bank bij m’n ouders en voel me heel rot maar krijg alleen maar opmerkingen dat ik eens gezellig moet doen of in bed moet gaan liggen. Laat me lekker sip zijn in gezelschap ipv alleen :fu:t3:

Mijn kerst zit er weer op :slight_smile:

1 like

Toch wel jammer dat geen van mn vrienden elkaar een fijne Kerst wenst. Of wel, maar dan niet in de groepsapp :disappointed:
Misschien moet ik maar weer beginnen

Ik ben moe en daar word ik chagrijnig van. En kattig. Zo lastig om daar overheen te stappen. Besef me dan weer dat ik zoveel tijd alleen nodig heb om gewoon alleen met mijn gedachten te zijn. En mijn eigen muziek. En niet hele tijd rond mensen die hele tijd tegen je praten en iets van je moeten.
Ben dus bij mijn zusje en dat is heel fijn hoor, maar wel een beetje vermoeiend. Gelukkig nu op de bank en ik hoef even niks. Hopelijk helpt dat.

Ben kerst vieren met de familie en ik had al om verscheide redenen dit jaar voor het eerst geen zin, wil mijn oom per se alles filmen. Super irritant. Als ik er iets van zeg, ben ik straks zeker onbeschoft.

Wat vervelend. Heb het idd gevolgd ( niet gereageerd). Heb je al geprobeerd te bellen?
Ik zou het super aso vinden als ze tijd voor zichzelf nodig had maar het niet nodig vond dat jou (kort) te melden. Ik zou mij er ook wel een beetje zorgen om maken…

Edit: zie dat je al had geprobeerd te bellen.

HĆØ wat rot. Ik snap wel dat je je zorgen maakt! Ik weet ook niet zo goed wat je kunt doen nu. Je weet niet waar ze woont toch? Ken je vrienden van haar? Of familie?

Brr ik snap wel dat je je zorgen maakt… Kan je er misschien via je werk achterkomen waar ze woont, of zijn die nu niet meer te bereiken?

M’n vriend en ik zaten in het restaurant aan het eerste hapje en hij werd zo ziek (kon geen hap door z’n keel krijgen) dat die m’n vader heeft gebeld en die komt nu.
Dus nu zit ik in m’n eentje in een restaurant en ik vind het wel best maar iedereen kijkt me zo zielig aan :’).

Edit : hij had dit zaterdag ook dus ik had al een beetje bedacht dat het kon gebeuren

2 likes

Ik doe dat echt nooit en hecht er ook echt geen waarde aan eigenlijk. Hebben meer dit niet tegenwoordig?

Als ik een kerstwens krijg, reply ik nog net. Maar vind het altijd zo nikszeggend.

2 likes

Nou ik was al overprikkeld voor het gourmetten was begonnen :’) Lig nu in de logeerkamer in het huis van m’n schoonouders even bij te komen zodat ik het eten zodadelijk overleef :thumbsup:

3 likes

:heart:

Je werk zou in principe wel meer contactgegevens van haar moeten hebben. Ik zou gaan schakelen met iemand die daar bij kan, mits dit gedrag is wat abnormaal is voor haar. Dan kan iemand even bij haar langsgaan om te checken of alles ok is. Wel lastig ivm kerst, denk dat een kort appje met uitleg en vraag om te bellen meest geschikt is om te sturen naar iemand van werk.

@midheavenmoon Ik zou me ook zorgen maken. Weet een teamleider niet waar ze woont?