Wat je even kwijt wil #31

Ik zou je gevoel volgen en zoeken naar contactgegevens. Weet verder niet waar het over gaat maar radiostilte terwijl je hebt afgesproken vind ik altijd een beetje zorgelijk. Hopelijk heeft ze zich gewoon verslapen na een middagdutje oid.:frowning:

Er zit nu een muisje te smikkelen van het vogelvoer in het huisje. Zo schattig.

5 likes

Is het al januarie

4 likes

Ja zo lang geen reactie vind ik wel gek. Jij kent haar het beste natuurlijk, dus of het past bij hoe ze doorgaans is. Hopelijk is er niks aan de hand verder.

1 like

Ja daar heb je gelijk in en we vieren nog Kerst volgend jaar. Dus moet het even relativeren

Ik zou me ook zorgen maken en zeker er achter aan gaan!
Voor het zelfde geld is ze in een psychose gekomen of een zware depressie. Dan kun je maar beter snel bij zijn dan.

Ik kan echt niet langer dan 2,5 uur aan tafel zitten en kan niet wachten als ik zo gewoon weer met de katten op bed kan lezen. Hoe doen mensen dit de hele tijd maar rustig op een stoel zitten. Ik word er erg onrustig door krijg gewoon zin om een potje te gaan voetballen of zo.

7 likes

Ik ga 2x gourmetten deze kerst, gisteren dus en morgen. Mijn leven is perfect.

3 likes

Mijn eerste kerst zonder ruzie, gedoe en gezeik thuis. Gewoon gekookt voor papa, ff gewandeld en nu ga ik in mn eentje, in pyjama kerstfilm kijken, mn boek uitlezen en puzzelenšŸ˜

40 likes

Iets vinden dat je al dagen zocht is toch het beste gevoel ooit. Kan weinig tegenop!

5 likes

ik vraag me altijd af hoeveel ik tijdens kerst kan drinken voordat m’n ouders denken dat ik stiekem een alcoholist ben

23 likes

Ik win als het gaat om de meest karige kerst. Diegene waar ik heen ging had idd maar 1 schaal die ze een tijd van te voren met een ā€œmoet wegā€ sticker had gehaald en wat sausjes… ik had zelf groente en wat hapjes meegenomen anders hadden we nog honger gehad. Drinken werd ook niet aanboden.
Ohja en het toetje was een… RAKKETJE…

Volgend jaar ga ik in mn eentje naar een resort in een warm land mezelf volvreten bij het buffet.

36 likes

Graag! Moet je wel dat gourmetstel meenemen naar dat resort.

Dit. Ik wil nu eigenlijk heel graag nog een glaasje, maar we hebben er net twee gedronken bij het eten en mijn ouders zijn alweer over op koffie, dus ik durf geen derde glas te pakken…

2 likes

ik ben goed aan 't duolingoën deze vakantie en ik vind het ZO vervelend dat blijven en worden hetzelfde woord is in t deens als iets een andere betekenis heeft dan is dat het wel😠

5 likes

Stiekem likeur in de koffie?Āæ

Maar nee wil zo graag nog een glas wijn dat ik waarschijnlijk maar wacht tot m’n ouders gaan slapen en niks doorhebbenšŸŒ›

1 like

Herkenbaar, maar gelukkig kan m’n moeder er ook wat van dus voel ik me wat minder bezwaard :grimacing:

1 like

@instantramen @GrumpyHarry ik zeg: inschenken tot er protest komt. :joy:

3 likes

zo assertief durf ik helaas niet te zijn

@Nestley_Toulhouse Same… Helaas…