Ik kan maar niet wennen aan die tekenstijl!! Moet er denk ik toch ff doorheen…
Vanmiddag Muppets Christmas Carol gekeken. Nu Die Hard. Weer eens wat anders dan Home Alone
ik vind het wel weer eens tijd voor een andere avatar maar ben bang dat mensen me dan niet meer herkennen
Ik sluit me hierbij aan. Het klinkt niet alsof het helemaal goed gaat
Ik heb net vier puzzels besteld. Maar met 500 stukjes en grote contrasten. Die van 1000 met een mega stuk lucht vandaag was geen succes. Veel te moeilijk.
linkjes pls
Ik denk dat ik zometeen serieus uit mijn panty barst
Ze zijn van Falcon, besteld op b.ol. Winter garden birds, woodland cottages, summer garden birds en spring garden. Die laatste is wel 1000 dus daar moet ik moed voor verzamelen.
Same here toen ik net op de bank plofte kraakten de naden van m’n panty, voel me net een rollade.
Ik ben ziek dus ging niet mee uiteten met mijn ouders en zusje. Nu zit ik even beneden om toch nog gezellig te doen maar mijn moeder zit alleen maar kattig te doen tegen mijn vader. Ben eigenlijk best blij dat ik niet mee hoefde.
Die hard op tv om de dag helemaal goed af te sluiten. Heerlâk
Ik lig al in bed ben bij mijn ouders maar na 24/7 gezellig doen vind ik het zo lekker om te zeesterren in bed <3
Mijn baby is bijna 3 weken oud en mijn vader is zo trots, zo leuk om te zien. Hij laat aan iedereen die hij kent en vaag kent foto’s zien van zijn kleinzoon, zelfs aan de cassieres van de supermarkt
SOS ik zit zooo vol!
Ik hoef niet meer te eten tot nieuwjaar denk ik.
Ik twijfel echt ontzettend tussen:
- Uitgaan met vriendinnen
- In badjas boek lezen, online shoppen, serie kijken
Ik ga morgen ook al uit maar voel me nog redelijk energiek, maar optie 2 trekt me ook
Is dit de nieuwe drank en drugs?
@boeboem ik zou lekker uitgaan met vriendinnen.
Als er nog één familielid begint te zeiken over wanneer we gaan trouwen en dat het wel een leuk moment zou zijn voor baby’s krijgt diegene echt een rant. Snap echt niet waarom mensen zo pushy zijn op een bruiloft die zij niet betalen, en een kind dat zij niet hoeven te dragen of op te voeden.
Als jezus nog had geleeft was hij vandaag 2019 geworden.
Yes, de kerstdiners zitten erop. Akward cadeaus uitpakken ook (mijn ouders maken er een soort van om de meest vreemde cadeaus te kopen voor mijn man). Nu tijd voor ons vaste ritueel: ons een aantal dagen binnen opsluiten, gamen en netflixen!
Gelukkig viel me vanavond heel erg mee! Ik heb gekookt voor 11 man met mn vriend samen en het was echt top. Ik voelde me niet lekker maar met een ibu in mn mik ging het prima. En iedereen is nu ook al weg, had verwacht dat het nog wel wat langer ging duren. Maar niet omdat het saai was of wat dan ook maar gewoon omdat het prima was om lekker naar huis te gaan. Echt fijn nu kan ik lekker gaan slapen zonder dat je denkt “pff zou nu wel naar bed willen”