Wat je even kwijt wil #31

Heb je tel nr van een buurman/-vrouw of iemand anders in de buurt die ‘t even kan checken? Naar idee!

Ik heb echt maar 2 standen: volledig stil, overprikkeld en mentaal afwezig óf aanwezig, druk en hyperactief. Vandaag stond ik in de laatste stand en ik wou echt dat ik wat meer een middenweg kon vinden, volgens mij heb ik wat mensen licht geïrriteerd. Ugh.

3 likes

Nee ik woon er nog maar net! Dat is dus zo vervelend
:slightly_frowning_face: wel lief dat je meedenkt

Ohh lastig. Herken het wel, ben ook een eind bij huis vandaan en check iets te vaak het (112) nieuws om zeker te zijn dat er niks aan de hand is :no_mouth:

1 like

Ik heb dit ook :sweat_smile::see_no_evil::raising_hand_woman:t3:

1 like

Mn kerst was echt superchill. Mn oma heeft alleen maar complimenten gegeven en niet 1 steek onder water, misschien had ze medelijden met me maar het streelde mn ego wel dat ze me steeds vastgreep en dan een “jij bent geweldig” speech gaf.

19 likes

Echt een deceptie die sale. Zoveel items die opeens helemaal uitverkocht zijn, of ik was te traag of anderen supersnel.

@Kusjessoldaat wat vervelend! Hoe kan het dan hij dat hij dat zaterdag ook al had?

Het is kerst en wij hebben zojuist 4 (!!!) muggen vermoord.

Edit: 6.

Het begon in de app al om 20:00 dus misschien ligt het daaraan of keek je ook in de app? Ik heb in ieder geval het jumpsuit gekocht wat ik al heel lang wilde en net nog een paar dingen.

Het is al best wel laat maar heb eigenlijk nog wel zin om mezelf vol te proppen met stokbrood en brie :woman_shrugging:t3:

Went wel weer, gewoon doen !

Haha wij hebben ook party & co gespeeld! En al die tekeningen waren inderdaad zooo raar.

1 like

Ik ga voor het eerst in m’n leven All You Need is Love lijken nu, ben benieuwd

1 like

Ik hoor gewoon iets over het plafond rennen bij m’n ouders. Muizen ben ik gewend maar dit iets anders, zwaarders. M’n ouders denken een wezel of een eekhoorn.

Ja ik zou het ook wel kut vinden als m’n werk dat meteen weet, maar ik denk dat je in deze situatie echt niet anders kan. Als er niks aan de hand is kan je het altijd nog op jou afschuiven en anders is kwam je werk er sowieso ook wel achter. Zou ze vandaag ook moeten werken? Als ze er dan niet is dan is dat voor hen natuurlijk sowieso ook al zorgelijk.

8 likes

Misschien is er inderdaad niks aan de hand, maar ik zou hetzelfde doen als jij nu. Voor hetzelfde geld gaat het helemaal niet goed met haar en heeft ze direct hulp nodig. Dus is alleen maar goed dat je zo betrokken bent en wil helpen :heart: Misschien dat ze er nu op dit moment niet blij mee is, maar later zeker wel (spreek uit ervaring helaas)

10 likes

Ik heb als het goed is een nieuwe kamer, maar ik durf nog niet te blij te zijn tot alles helemaal geregeld is. Het is ook eigenlijk wat te duur maar dat is het me zo waard. Meh ik wil het liefst nu verhuizen.

3 likes

Een thee die ik al een tijdje wil hebben was nu in de sale met 50% korting, dus heb 2 zakken daarvan besteld en nog 2 andere smaken. 33,50 inclusief verzenden, pfoe. Gelukkig heb ik nog wat geld gekregen voor de kerst. Leuk cadeautje al zeg ik het zelf, maar vind het toch best prijzig :joy:

2 likes

En de politie bellen?
Ik weet niet wanneer die actie ondernemen, maar ik denk dat je werk ook weinig kan doen. Ik denk dat zij niet eens haar adresgegevens mogen verspreiden, dus dan heb je er nog niet zoveel aan.

Bel anders even 0900-0113. Misschien weten die wat je kan doen.