Wat je even kwijt wil #31

Net met 50 man voor de Lush staan wachten tot ‘ie open ging, maar heb wel alles kunnen kopen waar ik voor kwam met 50% korting.

12 likes

Nee… Niemand. De enigen die naast ons de sleutel hebben zijn mijn schoonmoeder en een vriend van mij en die zijn er allebei niet geweest. Hebben ook al het hele huis omgekeerd en die dingen zijn gewoon echt onvindbaar. Maar er zijn verder geen tekenen van inbraak of dat er iemand binnen is geweest. Alle waardevolle spullen liggen nog op hun plek, er is niks verplaatst, onze katten waren nog binnen. Echt wtf

Zou toch voor de zekerheid de plakband test doen als je weer weg gaat: plakband op je deurpost en deur hoog of heel laag plakken. Als je terug komt en het zit los is er toch iemand geweest want dingen kunnen niet spontaan verdwijnen.

2 likes

Oh dat is wel een goede tip, dankjewel!

Gisteren vega gegeten bij mijn ouders en zag eigenlijk op om vandaag vlees te ‘moeten’ eten. Nu heeft mijn schoonmoeder voor mij vegetarisch in huis gehaald :heart: Vind het zo lief!

24 likes

Ik heb net kleding + een paar sneakers twv €500 voor €130 gekocht.
Het was nog steeds niet de drukte en frustratie waard (designer outlet), doe ik nooit meer, maar wel heeeel blij met de buit.

10 likes

Ben de hele dag in alle informatie over neuronen, neurotransmitter en de werking ervan beland. Zo mega interessant. Kijk sinds gisteravond hier alleen maar videos over en vind het echt de shit. :’) Zit ik hier op mn mobiel tussen iedereen op de bank hier vanalles over te lezen haha…

Verveel me zo op dagen als deze dat ik uiteindelijk hier beland.

(Vind niemand overigens erg hoor, kerstdagen zijn bij mn ouders en is vrij rustig en iedereen op zichzelf dus stoor er niemand mee :p)

6 likes

Ik hou van buitenlandse maccie

22 likes

Ah sad, werd helemaal enthousiast en toen zag ik het woord buitenlands haha

Sorry! Als het helpt, ik ben 9 dagen in de UK en eet verder vooral bij Engelse restaurants ipv fastfood

2 likes

Ik ga straks gourmetten en ben nu een zakje kerstkransjes aan het leegeten… Ik ga echt zoveel buikpijn hebben vanavond.

2 likes

Ik zit in de eerste klas stilte coupe. Beter wordt het niet.

8 likes

Ik zou vanavond met een vriendin uit eten gaan, nu appte ze me om 8 uur vanochtend dat ze nu pas ging slapen en het dus nogal laat geworden was en nu heb ik niks meer gehoord op m’n laatste bericht :+1: We hebben ook nog geen restaurant gekozen dus dat wordt weer wat. Ik had gewoon zin om lekker te tutten en uitgebreid uit eten te gaan maar ze zal wel brak zijn. :frowning_face:

Al zit er een gast achter me te rochelen en hoesten. Ik vind niet dat dat moet kunnen in de eerste klas. Ga maar rochelen bij het plebs.

19 likes

Ja, ik wacht even af tot ze zelf een berichtje stuurt, op zich kan het allemaal nog natuurlijk want het is pas 4 uur dus grote kans dat ze zich zo meldt en er nog niks aan de hand is maar ik zou het wel vet jammer vinden als ze dan helemaal brak is natuurlijk.

1 like

Ik ben snipverkouden incl continue traanogen. Vet zonde van al het lekker eten waar ik nauwelijks iets van proef :joy:. Hopelijk wil mn vriend straks niet te lang bij mn schoonouders blijven plakken

Hatsaaaa 3x gewonnen met Stratego terwijl ik het nog nooit eerder had gespeeld en er eerst ook geen hol van snapte :+1:

Alleen wil nu niemand meer met me spelen

4 likes

Heeft iemand tips voor Maastricht? Ik ben er morgen.

Edit: museum of eten oid, de boekenwinkel staat al op mijn lijstje :grin::santa:t3:

1 like

Heb die old amsterdam balletjes gekocht. Als die niet lekker zijn klaag ik jullie aan.

8 likes

Oh jaloers, die zijn echt zó lekker🤤

1 like