Ik vind het heel lief dat je zo met haar welzijn bezig bent. Je hebt nu denk idd geen andere optie dan het op het werk vertellen. Ik vind het ook echt wel wat zorgelijk klinken allemaal. Hopelijk heb je zelf nog wel een beetje van eerste kerstdag kunnen genieten gister!
Oee leuk! Mijn kindercrush
Uit 1998 die film, was toen 3 jaar
Ja geen idee eigk, sinds die buikgriep heeft gehad eet die soms heel slecht en wordt die ook al misselijk van het idee om te moeten etenā¦
Ik ben mān stem kwijt. Ben heel erg verkouden en heb gisteren met kerst te veel gepraat. Straks nog een kerstdiner, dat wordt alleen maar luisteren voor mij.
Ah, dat verklaart!
Bij heel veel bedrijven staan er noodcontacten in het systeem, misschien kunnen jullie die bellen? Dan is er een familie lid die langs kan gaan.
dat is niet waar haha. Sorry, moet even de nerd uithangen
Ik wilde gisteravond zo graag op tijd naar bed. Drie keer raden wie er tot de kleine uurtjes een online cursus Tuvaluaans heeft gedaanā¦
Mensen die het zielig vinden dat ik met de 2e kerstdag alleen ben. Ik vind het heerlijk. Lekker ontbijten met een grote bak chocoladeijs en straks een boek lezen en het tweede seizoen van YOU kijken.
Nu je het zegt gaat er ergens een belletje rinkelen haha. Ik dacht dat ze met zijn geboorte gingen tellen.
Zus en ik zijn samen uur onderweg naar familie en ik zei ākom, op naar de stilte coupeā. En zij āoh gezellig ā.
Nu lekker rustig ieder een uur op eigen telefoon in stilte bijkomen en tegelijkertijd voorbereiden op straks :ā)
(Is trouwens nog de vraag of mijn ene broer komt, ik heb geen idee) .
Ik zou morgen bij een vriend gaan eten (met meerdere vrienden) maar ik ben nu ziek, dus ik zeg dat ik het waarschijnlijk niet red en krijg alleen terug: āok dan nietā.
Ja ben natuurlijk ziek om jou te pesten
Lekker idd, even in rust voorbereiden haha.
Ik had trouwens wel iets gelezen over dat je broer je zou bellen maar niet meer hoe dat gegaan was, was het een vervelend gesprek?
Hij is waarschijnlijk 4 jaar voor Christus geboren in de lente (of herfst, maar waarschijnlijk lente)
Ja behoorlijk! Heb er nog over geschreven in het leed dat schoonfamilie heet-topic alsje het wil lezen!
Ons kerstdiner voor ons tweetjes vanavond bestaat uit airfryer friet en snacks
Ik zou wel iemand meevragen. Een andere collega of je vriend misschien.
Kan je leidinggevende niet mee? Ik weet niet of hij/zij er nu is?
Christus is voor christus geboren. Heerlijk