Wat je even kwijt wil #31

Ah heb het gelezen, klinkt inderdaad als een vervelend gesprek. Maar zoals ik het lees heb jij al die jaren gewoon je best gedaan, en nu één keer een opmerking gemaakt. Tja, ik vind het al knap dat je je dan al die tijd daarvoor hebt ingehouden. Lijkt me ook sterk dat iemand door die ene opmerking zo van slag is, klinkt meer alsof ze het als excuus gebruikt. Maar wel vervelend dat het bij jou zo’n kutgevoel veroorzaakt, hopelijk heb je toch een leuke kerst!

2 likes

Iemand die zich mijn “scharrel” die naar de andere kant van de wereld verhuisde nog herinnert? Hij komt terug in januari (permanent) en ik kan echt niet wachten. :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Er zijn sinds gisteren op mysterieuze wijze dingen verdwenen in mijn huis? Eerst alle koffiecupjes, maar nu ook mijn dure parfum. What the fuck. Nergens te vinden. Ook nergens mee naartoe genomen. Koffie niet opgedronken, ook niet door mijn vriend. Snap er helemaal niks van en kan echt wel janken om mijn parfum

Ja, ik leef echt voor zulke feitjes!

2 likes

Nja volgens mij is er veel veranderd aan het echte verhaal. Jezus was ook echt geen blanke dude met stijl blond haar.

7 likes

Mijn iPhone doet ineens super vaag. Kan er niet mee bellen en WiFi valt elke keer uit.

Ja, dat vieren we wel. Maar het is op deze datum gezet door keizer Constantijn die zich bekeerde. Hij heeft deze datum gekozen, omdat mensen het midwinterfeest vierde toen (daar komt ook de kerstboom met lichtjes vandaan). Hij wilde niet meer dat ze hun eigen goden vereerden, maar dat ze christelijk werden. Om dat makkelijker te maken, besloot hij dat we de geboorte van Jezus zouden vieren op het moment waarop we het nu vieren.
Ik zal even een artikeltje opzoeken hierover

19 likes

Ik vier kerst met mn zusje vandaag. Papa en zusje hebben hier net geluncht. Papa is weer naar huis, nu zitten zusje en ik samen onder een dekentje op de bank beide op onze telefoon :+1::sweat_smile:
Zometeen chips en chocolade en cadeautjes. En kerstfilm :heart_eyes:

10 likes

Ik ben net ongesteld geworden, wat verklaard waarom ik afgelopen nacht om 4u onder de kerstboom zat te huilen over alle ellende in de wereld

26 likes

Ik moet echt studeren, maar ik heb op internet een handboek gevonden om Kiribatisch te leren. Dit gaat echt mis.

8 likes

Al 3 dagen zit ik obsessief te denken over een trui die ik gepast heb en 50% afgeprijsd was. Keek 100 x per dag naar de foto die ik had gemaakt in het pashokje.

Dus vanochtend op tijd opgestaan om bij openingstijd bij die winkel te zijn. Helemaal zenuwachtig of hij er nog wel zou zijn. Sta ik met hoge hartslag te zoeken naar dé trui… en hij hangt er nog. Toch nog maar een keertje passen en dan vind ik hem echt totaal kut ??? :exploding_head:

30 likes

Ik ben al een tijdje bezig met Noors leren en vind het kut dat ik voorlopig er geen tijd voor heb dat ik toch echt nog even mijn studie moet afmaken. :disappointed_relieved:

1 like

Net met 50 man voor de Lush staan wachten tot ‘ie open ging, maar heb wel alles kunnen kopen waar ik voor kwam met 50% korting.

12 likes

Nee… Niemand. De enigen die naast ons de sleutel hebben zijn mijn schoonmoeder en een vriend van mij en die zijn er allebei niet geweest. Hebben ook al het hele huis omgekeerd en die dingen zijn gewoon echt onvindbaar. Maar er zijn verder geen tekenen van inbraak of dat er iemand binnen is geweest. Alle waardevolle spullen liggen nog op hun plek, er is niks verplaatst, onze katten waren nog binnen. Echt wtf

Zou toch voor de zekerheid de plakband test doen als je weer weg gaat: plakband op je deurpost en deur hoog of heel laag plakken. Als je terug komt en het zit los is er toch iemand geweest want dingen kunnen niet spontaan verdwijnen.

2 likes

Oh dat is wel een goede tip, dankjewel!

Gisteren vega gegeten bij mijn ouders en zag eigenlijk op om vandaag vlees te ‘moeten’ eten. Nu heeft mijn schoonmoeder voor mij vegetarisch in huis gehaald :heart: Vind het zo lief!

24 likes

Ik heb net kleding + een paar sneakers twv €500 voor €130 gekocht.
Het was nog steeds niet de drukte en frustratie waard (designer outlet), doe ik nooit meer, maar wel heeeel blij met de buit.

10 likes

Ben de hele dag in alle informatie over neuronen, neurotransmitter en de werking ervan beland. Zo mega interessant. Kijk sinds gisteravond hier alleen maar videos over en vind het echt de shit. :’) Zit ik hier op mn mobiel tussen iedereen op de bank hier vanalles over te lezen haha…

Verveel me zo op dagen als deze dat ik uiteindelijk hier beland.

(Vind niemand overigens erg hoor, kerstdagen zijn bij mn ouders en is vrij rustig en iedereen op zichzelf dus stoor er niemand mee :p)

6 likes

Ik hou van buitenlandse maccie

22 likes