Wat je even kwijt wil #31

Ah sad, werd helemaal enthousiast en toen zag ik het woord buitenlands haha

Sorry! Als het helpt, ik ben 9 dagen in de UK en eet verder vooral bij Engelse restaurants ipv fastfood

2 likes

Ik ga straks gourmetten en ben nu een zakje kerstkransjes aan het leegeten… Ik ga echt zoveel buikpijn hebben vanavond.

2 likes

Ik zit in de eerste klas stilte coupe. Beter wordt het niet.

8 likes

Ik zou vanavond met een vriendin uit eten gaan, nu appte ze me om 8 uur vanochtend dat ze nu pas ging slapen en het dus nogal laat geworden was en nu heb ik niks meer gehoord op m’n laatste bericht :+1: We hebben ook nog geen restaurant gekozen dus dat wordt weer wat. Ik had gewoon zin om lekker te tutten en uitgebreid uit eten te gaan maar ze zal wel brak zijn. :frowning_face:

Al zit er een gast achter me te rochelen en hoesten. Ik vind niet dat dat moet kunnen in de eerste klas. Ga maar rochelen bij het plebs.

19 likes

Ja, ik wacht even af tot ze zelf een berichtje stuurt, op zich kan het allemaal nog natuurlijk want het is pas 4 uur dus grote kans dat ze zich zo meldt en er nog niks aan de hand is maar ik zou het wel vet jammer vinden als ze dan helemaal brak is natuurlijk.

1 like

Ik ben snipverkouden incl continue traanogen. Vet zonde van al het lekker eten waar ik nauwelijks iets van proef :joy:. Hopelijk wil mn vriend straks niet te lang bij mn schoonouders blijven plakken

Hatsaaaa 3x gewonnen met Stratego terwijl ik het nog nooit eerder had gespeeld en er eerst ook geen hol van snapte :+1:

Alleen wil nu niemand meer met me spelen

4 likes

Heeft iemand tips voor Maastricht? Ik ben er morgen.

Edit: museum of eten oid, de boekenwinkel staat al op mijn lijstje :grin::santa:t3:

1 like

Heb die old amsterdam balletjes gekocht. Als die niet lekker zijn klaag ik jullie aan.

8 likes

Oh jaloers, die zijn echt zó lekker🤤

1 like

Ik ben twee weekjes op een flat aan het passen met twee katten en eentje daarvan is een zwarte kat. Ik snap niet waarom mensen ooit hebben gedacht dat ze ongeluk brengen. Dat snoetje is zo lief, zwart vachtje, zwart neusje en teentjes. Stomme mensen

32 likes

Oke… TANTOE LEKKER

Ohnee @HvO ik bedoel m.mmmmmm… mmm :blush:

3 likes

Bespaart geld! Zo denk ik dan maar altijd.

1 like

Ik heb een tweede klas upgrade besteld op de website van de NS (gratis vandaag) maar als ik mn telefoon op wil laden via dat stopcontact doet mn touchscreen het niet meer??? Zo raar

Prachtig. Weet je wie dit heeft gemaakt?

1 like

Thanks!

1 like

Een haarband die destijds iedereen had, maar dan een wollen versie ipv de shiny gehaakte versie. Ik was zo teleurgesteld (en doet nog steeds pijn om te denken dat m’n lieve mama dan zo lang in de stad had gezocht om de juiste haarband te vinden :cry:)

8 likes

Sorry een tweede klas upgrade? Zat je eerst tussen de geiten? Of zoals bij de Titanic in de derde klasse? Sowieso daar blijven, daar was het veel gezelliger.

12 likes