Wat je even kwijt wil #31

Ik werd een uur voor de wekker wakker van de ing app notificaties die me allemaal vreselijke afschrijvingen liet zien :weary:

15 likes

Dat was ik! In mijn herinnering was de vorige jaren het meeste de eerste dag al wel geplunderd, maar ik denk ik dat je nog steeds wel goed kunt slagen hoor. En @anon50301661 zei dat er gistermiddag ook nog genoeg over was, dus ik denk dat het wel de moeite is om te gaan.

1 like

Ik heb zo weinig zin om te werken…maar ik ga toch NU mn jas aan doen en vertrekken. Bah.

2 likes

I feel you :disappointed_relieved: Moet er nu ook vandoor

Helemaal mee eens. Heb mezelf op verschillende manieren gegoogeld en kwam niet bij mijn adres uit.
Heb wel eens contact met mijn stiefmoeder gehad via LinkedIn, denk dat ik het ga vragen hoe ze er aan komen. Eerder bekeek ze iedere maand mijn pagina en daar is echt niets spannends te vinden (heb gevraagd waarom ze dat deed).

Aan de ene kant heb ik iets van laat het los. Maar aan de andere kant vind ik het zeer onprettig dat ze mijn adres hebben. En mijn rechtvaardigheidsgevoel komt naar boven dat als zij onrechtmatig aan mijn adres is gekomen dat ik daar iets mee moet doen

2 likes

Er was geen hond op de weg dus sta nu al op de parkeerplaats van mn werk. Doe er normaal veel langer over. Maakt de drempel om mn auto uit te komen wel veel hoger :joy: succes vandaag!

2 likes

@midheavenmoon Geloof dat ze boven water is maar dat er wel wat aan de hand was.

1 like

Wanneer wordt het weer eerder licht 's ochtends. Ik heb er normaal geen last van maar dit jaar is anders. Ik vind het zo klote dat als ik om acht uur opsta (vrij laat vind ik) het nog steeds pikkedonker is.

Ik moet ook over 5 min weg. Echt geen zin.

Gelukkig ben in hierna weer 5 dagen vrij :sweat_smile:

1 like

Uber.

Bekijk het zo: 20 euro voor twee uur is niet veel.

1 like

Weet iemand of je een pop socket los kan maken en op een ander hoesje kan plakken?

Ik snap je echt volledig. Het is zo’n naar gevoel als je met een steen in je maag naar je werk gaat, heb altijd het gevoel dat het echt alles overneemt. Voel je je wel ietsje beter als je er bent, of blijft de nervositeit de hele dag? Ik hoop echt dat je snel iets nieuws vind!

Ah nice! Was het leuk??

We zitten heerlijk in het hotel te ontbijten.

1 like

Mijn contract loopt nog tm april. Dus dat is nog wel eventjes. Al heb ik wel binnenkort een examen en als ik die niet haal dan word ik ontslagen. Maar goed zou zonde zijn voor mezelf als ik hem niet haal.
Ik werk mij inderdaad ook niet uit de naad.

@GrumpyHarry ja zo voelt het inderdaad ook. Het is ook niet alleen een steen in mijn maag, maar gewoon overall onrustig ofzo. Het wordt wel wat minder gedurende de dag, maar het gaat niet volledig weg helaas.

Bedankt voor jullie berichtjes! :smiling_face_with_three_hearts:

Waarom is alles op bumble tijdgebonden. Ik krijg daar stress van.

5 likes

Ik heb vanavond met vrienden een kerst kliekjes diner maar ik heb helemaal geen kliekjes :tired_face: alleen een stuk camembert

Moet vandaag allemaal griekse hapjes gaan maken voor mn afscheidsborrel morgen. Maar moet eerst nog boodschappen doen en ben bang dat ik weer terug moet voor de feta… mezelf kennende haha.
Heb ook bedacht dat ik bepaalde griekse wijn wil meenemen maar ik weet niet of iedereen die lekker vind dus ik neem ook ff iets randoms mee maar ik heb zo geen verstand van wijn.

1 like

Kan je toch heel makkelijk een kaasfondue mee maken? Even inkepingen maken, glas wijn erover gooien en 10 min in de oven op 180

Diarreepillen! Gewoon van Kruidvat. Die hebben mijn leven echt al vaker gered.