Wat je even kwijt wil #31

Hahaha oeps een tweede naar eerste klas upgrade.

En, hebben ze nog iets voor je over gelaten?

1 like

Er belde net iemand aan met een bestelling voor de buren. En ik zei heel onaardig: wat moet ik daarmee? door de intercom. Toen vroeg hij of ik even wilde aanbellen want ze deden niet open. Deed ik, deed niemand open, had hem ondertussen binnengelaten maar hij moest nog door de tweede deur. Komt de buurvrouw eraan, die was dus straal langs m heen gelopen. Ik zeggen dat haar eten er was. Zij weer naar de deur en die gast belde nog een x bij mij aan. Ik neem op en zie op de camera de buurvrouw achter hem langslopen naar het hek :sweat_smile: Dus ik door de intercom: ja dat is de mevrouw van het eten, dat is dr!!! Eind goed al goed moraal van dit verhaal ik ben te goed voor deze wereld.

14 likes

wat een kerstwonder, deze noob flikkerde op de piste, had nog m’n jaszak open, blijkbaar m’n telefoon ook eruit geflikkerd

hebben mensen m in de sneeuw, werkend en al, teruggevonden!

38 likes

Oeh mooie buit! Ik kwam alleen voor een bodylotion (Once upon a time, ruikt naar appeltjes, zo lekker), maar de andere 49 mensen in de rij renden direct naar de pakketten en bruisballen, dus eigenlijk viel de drukte wel mee voor mij. Jammer dat ik geen bad meer heb, anders had ik ook nog bruisballen ingeslagen. Zo moeilijk om je in te houden en voor mijn gevoel was er dit jaar veel over van de kerstcollectie dan vorig jaar.

1 like

Ik vertelde dit net aan mijn vriend omdat ik het zo’n bizar verhaal vind en hij wees me op deze Redditpagina. Bleek een koolmonoxidelek in huis te zijn waardoor je blijkbaar kan vergeten dat je bepaalde dingen doet. Vond dat ik het toch even moest delen.

5 likes

Pfffff trek het niet meer, gelukkig weet ik zeker dat ik over 24 uur aan t chillen ben. Heb teveel wijn op en zit nog aan diner mweh

Kaassoufflés van de ah voor de frituur of pan kunnen gewoon in de air fryer. Heb er al drie op.

5 likes

Wow wtf ik bestel normaal nooit bij new York pizza maar nu wel want ik wilde ook die wijn en had geen zin om er naartoe te lopen (is 50 meter) . Alleen op nieuwjaarsdag dit jaar had ik er besteld en dat duurde MEGA lang, wat wel een beetje begrijpelijk was. Maar nu was het 10 min en die jongen is naar boven gelopen, er is geen lift en hij stond ineens pal voor de deur. En ik wist niet eens dat ik een xxl pizza had besteld. Ik kreeg er ook een bakje ben en jerry’s bij. Ik was dus helemaal happy en die jongen was ook super happy haha. Wij zaten helemaal breeduit naar elkaar te lachen. Ik haal daar nl wel vaak wijn als ik erlangs loop dus we herkenden elkaar een beetje ofzo. Maar, ik krijg dat dus echt niet op, uiteraard gooi ik niks weg. :grin:

15 likes

Ik weetniet van wie de uitvaart is, maar veel sterkte alvast iig!

Wow wtf

Misschien zsm testen, anders kun je het in ieder geval uitsluiten! Vind het zo’n naar idee

Inderdaad! Bedankt voor het doorsturen

Ik kan ook nooit eens bij m’n ouders komen zonder dat er knallende ruzie met m’n moeder komt :roll_eyes: en dan vraagt ze zich af waarom ik bijna nooit meer langskom

Ik vind het interessant om dit te lezen maar ik snap zo weinig van Reddit. Er zit totaal geen logica in

1 like

Mooi voornemen! Uiteindelijk doe je ook heel lang met hun producten, dus ik vind het wel waard.

Ja, ik heb een grote pot! Gebruik 'm eigenlijk alleen als handcrùme, dus ik doe er superlang mee. Toevallig twee jaar geleden een keer getest in de winkel, verliefd geworden op de geur en toen in de sale gekocht, dus ik wilde er een traditie van maken om 'm elke sale te kopen, maar vorig jaar hadden ze 'm niet (of ik heb 'm in ieder geval niet gezien). Dit jaar er toch maar op gewaagd om te wachten tot de sale, maar mijn vriend zei vanochtend ook al: “Maar als je 'm zo graag wilt hebben, waarom wacht je dan in godsnaam tot de sale begint en de kans bestaat dat hij uitverkocht is?”. Dus de volgende keer ga ik ook niet meer wachten haha.

1 like

Geen Reddit meer, maar ik kwam deze link tegen en het legt het verhaal uit mocht je geĂŻnteresseerd zijn : https://www.wbur.org/endlessthread/2018/03/09/something-wicked

2 likes

Ik had mijn fiets weggebracht om band te laten plakken maar fietste al raar daarna, en vanmiddag was hij dus helemaal stuk. Heb hem drie keer kunnen gebruiken. Baal zo. Weet ook niet of het per se komt door wat die mensen ermee hebben gedaan. En uur geleden twijfelde ik nog over langs snackbar gaan maar dat gaat niet zonder fiets en nu heb ik honger :@

Net even bij oma geweest, ik krijg daar altijd eten mee :heart_eyes:
Nu dus pizza
 bijzonder, want dat is nog nooit gebeurd haha. Maar kei lekker. Kom er alleen net achter dat ik morgenavond met vriendinnen eet en zaterdaf ook.

Morgen pizzaontbijt? :innocent:

11 likes

Sowieso pizzaontbijt. Koude pizza is king :raised_hands:

3 likes