Wat je even kwijt wil #31

Ja!! Althans, m’n make-up zit er al op haha! Nog effe zin maken. Rosé staat al klaar haha!

1 like

Vind het woord ‘intiem’ echt een walgelijk woord. Krijg er de kriebels van.

3 likes

Heb dat alleen als ik allergisch of hooikoortserig ben eigenlijk (op dit moment al deze dingen door katten), lijkt ook beetje op verkoudheid want ook megasnotterig. Kan dat het ook zijn misschien?

1 like

Na bijna een week ben ik weer thuis. Was vanwege ziek zijn en kerst bij mijn moeder. Kom ik thuis ligt er een hele grote kerstkaart op de mat. Was hij van mijn vader en stiefmoeder. Heb al meer als tien jaar bewust geen contact met hun. Ben eind deze zomer verhuisd en heb mijn adres niet aan hun doorgegeven. Mijn moeder heeft dit ook niet gedaan, andere familieleden hebben ook geen contact met hun. Vraag mij echt af hoe ze er aan komen. Denk haast dat ze het adres heeft achterhaalt via haar werk.

Meer als fijne kerstdagen en alle goeds voor 2020 stond er niet in. Echt zak door de stront

Van de week was ik boterhammen aan het ontdooien. Doe ik de koelkast open en denk huh wat zat er ook alweer in dat bakje? Overgebleven pizza dus! Toen werd het pizza ipv brood :stuck_out_tongue: lekkerrr eetse

1 like

Ik weet niet wat voor werk ze doet, maar mag ze jou wel opzoeken in de systemen? Je weet het natuurlijk niet zeker, of ze daar jouw adres vandaan hebben, maar anders zou ik er zelf echt werk van maken. Je mag iemand niet zomaar opzoeken voor persoonlijke belangen. Raar ook dat ze je een kaart sturen met alleen deze inhoud als je al zo lang geen contact hebt. Vind dat niet aardig maar heel vreemd.

4 likes

Ik zag hier net mensen posten over de lush sale (maar kan me zo 123 even niet herinneren wie sorry!). Zou het nog zin hebben om daar morgenochtend vroeg nog heen te gaan of zal het meeste ‘leuke’ al wel weg zijn?

Is iets ergers dan thuiskomen met je mc donalds bestelling en er dan achterkomen dat ze je saus vergeten zijn??

12 likes

Ik heb dus pas teveel kuipjes gekocht omdat ik niet aan minimale bestelling kwam ofzo, maar dat is dus chill want keer erna had ik dus saus in huis. Maar ik, heb je nu niks meer aan.

3 likes

Droge mandarijnen.

27 likes

Of als ze die helemaal vergeten zijn en je dat pas merkt als je te ver weg bent :expressionless:
Ok ik post te veel in te korte tijd.

Zo, dat was 'm weer. Heb me er veel te lang, veel te druk over gemaakt maar nu ga ik in hopelijk een diepe rustige slaap vallen zodadelijk

Ik wissel continue van “zin in” naar “waar ben ik aan begonnen” haha. Ja jammer dat je er niet bent!

1 like

Ik heb ook last van hooikoorst maar kennelijk staan de Elst en de Hazelaar in bloei…
En daar ben ik dus allergisch voor :sweat_smile:
Ook @Superkonijn @HvO

1 like

Wow slim deze!
(Echt, niet sarcastisch)
Stomme minimale bestelbedragen ook

1 like

JA! Iets bestellen zonder dat ene ingrediënt (lees: oa die gore augurken) en dat het er dan TOCH WEL OPZIT.

Ik doe dat wel vaker. Dan is overweging; of een overpriced dessert waar ik helemaal geen zin in heb (voor veel geld) of knoflooksaus ofzo dat maar euro is :’) Die saus hoef ik dan ook niet eens eigenlijk, maar keuze is dan snel gemaakt.

House Classix?

Ik ga oud en nieuw vieren in disneyland :ok_hand:t3::champagne:

59 likes

Ja lijkt me ook heel leuk! Was geen kerstcadeau; we zouden eigenlijk op wintersport gaan maar alles zit vol (Logisch als je de 28e wilt vertrekken) maar goed :joy: disney is ook leuk.

4 likes