Haha het is een stuk van 4 bij 3 centimeter maar andere vrienden hebben veel eten over hoor ik net
Credible, Pacho, Desem en Cali!
Fijn! Bedankt voor de update. Hoe ben jij nu onder de situatie?
Ik wilde ook Pacho aanraden! Wel grote focus op vlees, dus ietsje minder geschikt als je vegetariër bent.
Samos
Ja was leuk feestje, blij dat ik toch ben gegaan!
Ik heb me net ingeschreven voor een nog uitgebreidere EHBO-cursus, met meer theorie! Ik heb er echt zoveel zin in!!
Zo stom! Heb je gevraagd waarom ze niet bij jou komen? Of laten weten wat dit met je doet?
Toen ik uit huis ging kwamen mijn ouders ook niet duurde maanden en pas nadat ik woest was geworden… Maar wel boos op mij omdat ik hun nieuwe meubels niet binnen een week kwam bekijken…
wel een beetje zo’n reactie van me
Ik krijg ineens een nieuwsbrief van Maarten van Rossum. Waarom? Waar heb ik dit aan verdiend?
Wat stom dat ze er dan overheen praten maar eel blijven verwachten dat jij daar komt
Ik heb het contact verbroken met mn ouders. Sowieso familieleden die denken allerlei rechten te hebben maar nooit iets voor een ander over hebben ben ik liever kwijt dan rijk…kan je toch niet op vertrouwen.
Gisteren nog naar de kroeg geweest en ik heb nu een kater en vandaag wordt het weer eten en drinken met vriendinnen
Haha dit exact, de broers van mijn vriend zijn pas na 2 jaar langsgekomen. Maar de vriendin van 1 van hen was beledigd dat we haar nieuwe tv meubel na een week nog niet gezien hadden…
Ze werkt overigens aan de overkant van de straat van ons appartement, maar woont net als de rest van de familie in het dorp naast de stad
Hahahahaha. Mn zwager werkte ook tijdelijk in de straat waar ik toen woonde, is nooit langsgeweest
Oké ik heb net nog een shitload blousjes besteld en sneakers en daarna heb ik toch maar besloten dat ik vanaf 01/01/2020 een jaar lang geen kleding, schoenen, accessoires make-up en parfum etc. ga kopen. Tenzij ik echt niet meer heb (maar volgens mij kan ik nog wel 6jr vooruit)
Benieuwd hoelang ik dit vol ga houden
Ik lig in bed met het raam een beetje open en de zon schijnt lekker naar binnen. En ik eet mandarijnen. Ik was zo toe aan lekker even vrij zijn.
@anon808047 bedankt voor de koolmonoxide tip, ik vertelde het aan mijn vriend en hij zei dat we al zo’n melder hebben, inclusief een heel ventilatiesysteem. Dus dat is het niet. Ergens hoopte ik misschien stiekem van wel want dan was er een verklaring voor haha, maar we weten dus nog steeds niet wat er is gebeurd en waar de spullen zijn gebleven.
Ook @Hatsmetflats bedankt voor de tips!
Ik heb gister mijn auto voor het eerst in een laaaange tijd schoon gemaakt. En nu schijnt het zonnetje lekker en hij is helemaal aan het shinen ik ben helemaal happy ermee
Ik had laatst ook een dure tas gekocht en die leek een fabricagefout te hebben (leer was bobbelig, niet egaal) dus teruggestuurd en daarna wel een exemplaar gekregen die helemaal in orde is. Ik zou ook in jouw geval de tas terugsturen en een nieuwe bestellen, grote kans dat daar niets mis mee is.
Ah oké, dan anders gedacht: een naaiatelier het logo er weer op laten stikken zodat ie er weer als nieuw uitziet?
@Westwood Ik probeer wijs te worden uit de witcher serie boeken maar het is me onduidelijk. Hoe is de volgorde? (Als je geen zin hebt om dit te vertellen en vindt dat ik het zelf moet opzoeken is dat ok hoor hehe)