Zo jammer als de lekkerding in een serie of film de bad guy is
Ik ben de nieuwste op mijn afdeling en heb zo erg het idee dat een collega mij heel irritant/slecht vind. Ik weet niet of het mân eigen onzekerheid is of dat het echt zo is, maar durf het ook niet te vragen haha. Zal de sfeer ook niet per se bevorderen maar heb wel echt de drang om te vragen waarom ze zo vaak kortaf en bot doet. Het haalt mijn motivatie wel heel erg omlaag.
Oke ik wil Kim Kardashian haar keuken en balkon. Echt onaardig dat Kanye nog niet gereageerd heeft. Kanye als je dit leest lets togheterwork oke i need big fridge.
Dit was echt de meest pijnlijke tv-dood ooitđ«
Op Videoland staan alle 15 seizoenen!
@instantramen maar even hier voordat we het meme topic kapen haha maar ja vannacht al!!! Ik ben echt excited haha
Nou de brownie smaakt op zich prima. Denk dat ik niks hoef te bestellen. En mân man staat nu mango-margheritaâs te maken dus ik denk dat mân cravings gestild zijn zo.
Ik zit de nieuwe Dr. Pimole Popper terug te kijken. Waarom is alles ineens geblurred?? Als ik pixels wil zien kijk ik wel naar een sim onder de douche
Misschien een domme vraag hoor maar kan je na je vakantie niet nog 2 weken daar naar toe gaan?
Waar vinden ze steeds die mensen voor Frank Visser? Elke keer weer van die kleine dingetjes
De provincie Flevoland
Ok dat is waar. Na de zoveelste ruzie om een hekje zou je denken dat het saai is, maar het blijft gewoon leuk
Ik haat het dat vaste leveringskosten en btw zo duur zijn voor de levering van gas.
Betaal daar dit jaar meer dan âŹ150,- voor terwijl ik alleen kookgas heb en niet eens 13m3 aan gas heb verbruikt in het hele jaar
Pffff ik ben al super lang opzoek naar zwarte enkellaarsjes met hak, zonder leer en maat 43. Nu was ik naar Bristol geweest en daar zat maat 42 goed, dus heb die laarsjes in het zwart besteld, maar mijn voeten verschillen iets in grote en nu zit mijn linker voet net een eet je krap⊠Maar ik wil ze gewoon ZO graag, twijfel rcht, want wil er niet na 100 meter achter komen dat het toch echt niet te doen is
Als mensen tips hebben voor andere enkellaarsjes, graag!
Ik hoop voor jou dat het mogelijk is !
Sorry had per ongeluk op het hartje geklikt. Maar vond het een gek berichtje om de like te laten staan omdat je zelf twijfelt, dus vandaar deze post.
Ik vind het wel tof om te lezen dat je je behandeling gaat afronden! Wat ik de laatste tijd van je lees lijkt wel écht anders dan een tijdje geleden! Supergoed en knap.
Ik zou denk ik afraden om behandeling voortijdig af te breken (dat klinkt te heftig voor hoe ik het bedoel) voor een vakantie. Maar ik snap dat zoân symbool ook heel fijn is⊠lastig!
Oh heerlijk! De gekke bekken worden alweer getrokken
Hoe ze die mozzarella staat te raspen met die handschoenen aan
Alcoholvrije wijn en janken it is! Morgen weer een dag met hopelijk zo min mogelijk een hoofdpijn van die k*t sulfieten.