Wat je even kwijt wil #32

Ik ben zo een idiot soms. Elke dag om 20.00 heb ik een alert in mijn telefoon en denk dan soms bijv om 5 voor 8 oh zo gaat m’n reminder af. En dan om 8 gaat ie af en dan denk ik heeee een berichtje wat zal het nu weer zijn???!
Nu ook heb ik een document naar mezelf gemaild, twee min later zie ik een melding denk ik heee een mailtje wat zal het zijn?!
Nou guess what it’s me :raising_hand_woman:

image

51 likes

Ik appte mezelf met de telefoon van een vriendin en toen twee minuten later vroeg ik huh waarom app je me als ik hier zit???

Herkenbaar dus

5 likes

Awwww nu wil ik ook weer een hond :cry:

2 likes

En ze hebben je nog niet weer aangenomen? Misschien een open sollicitatie naar de online marketing afdeling als hoofd forum marketing ofzo :see_no_evil:

2 likes

Ik ben ook weer aan het kijken, maar denk dat ik die aflevering skip :sweat_smile:

Kan gewoon gebeuren. Tandarts kan het vaak prima repareren. Bij vullingen zijn de kiezen vaak al wat zwakker, misschien heb je ook pech met je gebit :woman_shrugging: maar zou me niet al te druk maken, grote kans dat het goed komt!

1 like

Nee want iedereen gaat dood of weg. Grey’s is niet voor een teer gestel.

2 likes

Ik heb een percolator gekregen maar die werkt niet op mijn inductieplaat. Dus heb ik de percolator in een andere pan gezet en wat water in die andere pan gedaan en dit op de inductieplaat gezet. Ik weet niet of dit nu heel slim is of ontzettend dom/gevaarlijk (het werkte wel!).

2 likes

Nee sorry :frowning: Vorige keer dat ik keek wist ik het toen ik er was en heb ik toen de volgende aangezet

Wie ging er dood in seizoen 4 :thinking: ?

1 like

Ik ben vorige week opnieuw begonnen (ben nu al in seizoen 3 :sweat_smile:) en vind het echt heftig en confronterend soms terwijl ik de serie al voor de 4e keer kijk

2 likes

Die is dus net vandaag op tv geweest dus je kunt vanaf morgen gewoon elke dag half zeven kijken

:anguished: sterkte!

1 like

We hebben niks lekkers in huis en nu heb ik een soort 5-ingrediënten brownie in de oven geduwd. Beter is het lekker want ik ben in staat drie soorten taart te bestellen via UberEats of zo.

8 likes

Ik volg weer via rtlxl en die ga ik morgenochtend kijken. Hij was ook echt mn favo eerste seizoenen, vind het nog steeds zo stom dat hij weinig aandacht krijgt in zijn laatste seizoen :frowning_face:

Ik heb net moeten googelen wat een percolator is :upside_down_face:

2 likes

Haha en ik moest googelen hoe je zo’n ding noemt

1 like

Ik had net een brandje, redelijk onschuldig, in huis. Maar vond het wel treurig dat ik in de paniek niet meer wist wat ik moest doen, en dat de vriendin waarmee ik was haar vriend moest bellen en hij ons moest vertellen hoe we het vuurtje uitkregen…

2 likes

Zo jammer als de lekkerding in een serie of film de bad guy is :sob:

Ik ben de nieuwste op mijn afdeling en heb zo erg het idee dat een collega mij heel irritant/slecht vind. Ik weet niet of het m’n eigen onzekerheid is of dat het echt zo is, maar durf het ook niet te vragen haha. Zal de sfeer ook niet per se bevorderen maar heb wel echt de drang om te vragen waarom ze zo vaak kortaf en bot doet. Het haalt mijn motivatie wel heel erg omlaag.

1 like