Wat je even kwijt wil #32

Ik zit te studeren in een gebouw van de uni, is er ineens een nieuwjaarsborrel :thinking: er zitten hier 50 studenten in overlevingsmodus en dan 50 man in jurk aan de cava :joy:

11 likes

Aaaghr altijd als ik aan het koken ben, wil mijn moeder elke keer proeven. En het dan ook niet vragen, maar gewoon hoppa de vork erin. WACHT GEWOON TOT IK KLAAR BEN MET KOKEN JA. Ik word er echt agressief van :face_with_symbols_over_mouth::joy:

1 like

Ik wil wel een poging doen je vraag te beantwoorden.

Omfg :rofl::rofl:

1 like

Heb zelf maat 38 en elke keer als ik online shop bij bijvoorbeeld h&m of asos, dan vind ik de plussize en mama collectie haast leuker dan de normale collectie. Alsof ze meer moeite hebben gedaan om iets te ontwerpen wat afkleed en met mooie stoffen en pasvormen. De gewone collectie vind ik dan 12 in een dozijn ofzo.
Dus heb nu gewoon een zwangerschapsjurkje met veel stretch gekocht, wat heerlijk zit en supermooi is bij mijn taille. :woman_shrugging:

9 likes

Ik moet vanavond iets vertellen aan mijn ouders maar ik zie er zo tegen op. En ik snap het niet want ik ben 26 en het is mijn leven. Maar ik heb altijd het gevoel dat ik ze teleurstel met wat ik ook vertel.

3 likes

Succes @Vloeistof! Hopelijk valt het mee en reageren ze goed!

Ben vandaag twee uur gaan wandelen en heb net een flinke slag geslagen voor een groepsproject. Ben dus best wel happy met mezelf en vind dat ik mezelf mag belonen met Netflix vanavond!
Daarnaast snap ik echt helemaal niets meer van mijn tinderdate, wat wil je nou? :roll_eyes:

4 likes

Ik had vandaag een goede dag en onverwacht mijn theorie toch gehaald en ik heb nu al zin om later op de avond te gaan sporten, want ik zie er vandaag echt sickening uit in mn active weer. Eigenlijk wil ik nu al, maar dan weet ik zeker dat het te druk is om wat te doen. Ik denk dat ik zo nog maar wat meer leggings van Gymshark ga bestellen. Had hiervoor altijd leggings van de h&m en dat is helemaal prima, maar die leggings van Gymshark maken je figuur echt 10x beter. Gratis tip op deze woensdag.

9 likes

Vandaag drie jaar verkering, dus uit eten en naar de film :smiling_face_with_three_hearts: En ik moet binnenkort een hele dag vrijhouden, erg benieuwd

51 likes

Volgens mij zitten hier wel mensen die ooit naar Harry Potter in concert zijn geweest. Ik ga deze editie en ik vroeg mij af hoe het zit qua drukte met binnenkomen etc. Ik zie namelijk dat een uur en kwartier voor aanvang al de inloop is. Is het nodig om al zo vroeg daar te zijn? En wanneer kan je merchandise kopen?

Ik heb de hele dag al jeuk aan mijn tepel maar durfde toch niet te krabben in de bus :stuck_out_tongue:

1 like

Ben met m’n pa alle nummers van Supertramp aan het luisteren, hij heeft geen spotify en “deze had ik vroeger op elpee” echt cute :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Hahaha mijn dansschool begint net pas met bachata lessen. En het gaat een beetje mis met de inschrijvingen. Eerst sturen ze me een mail met dat ik mn gegevens moet sturen naar een bepaalde mail maar daar zat een typfout in dus ik kreeg die mails steeds terug. Toen ik daar via mijn vriendin achter kwam heb ik de goede mail gegeven. En nu krijg ik een mail terug met ja bedankt voor je mail we hebben hem doorgestuurd naar * namen leraren * want zij geven die les. Eh ja… klopt maar geef me dan gewoon even een goede mail gekkies haha.
Ze zijn gelukkig wel allemaal heel lief anders was ik hier bloed nerveus van geworden hahaha.

Zit Milly nu weer bij First Dates, zij is echt overal

1 like

Gefeliciteerd met je theorie! Doet me eraan denken dat ik mezelf nu écht moet inschrijven want zonder deadline doe ik dus niks.

1 like

Is herhaling denk ik?

Oja dat zou kunnen hoor, maar ze zat eerst natuurlijk in MAFS en ik zag haar ook voorbijkomen in een nieuw programma dat nog komt, second chances geloof ik?

Zoooo druk gehad.
Bijgekomen van alle dansshows en nu een drukke week.
Gisteren 19 leestoetsen afgenomen, 19 verhalen gehoord over een of andere kutmus en een hut, het ene kind las nog eentoniger dan de andere. Maar toch was ik trots hoe goed ze het deden :heart_eyes:
(En ik was kapot door de saaiheid).
Nou vandaag rekencito, ik lees een vraag/som voor. Kinderen schrijven t antwoord op. Halverwege zeg ik. Kom jongens dit is een makkelijke die weten jullie!!! Ja kinderen enthousiast aan de gang. Jochie steekt zn vinger op: 9!
Uh ja das t antwoord, maar dat gingen we niet zeggen weet je nog :joy::joy::v:t2: hahaha heerlijk

23 likes

Heb je t al gedaan? (Ik help je even)
Het is fijn om het te hebben.

1 like

Ik heb de laatste tijd zo vaak hoofdpijn na een dag werken… ik denk dat ik ook maar middag wandelingetjes ga maken zodat ik nog wat frisse lucht binnen krijg.