Wat je even kwijt wil #32

Bij Tkmaxx vind ik altijd hele leuke notitieboekjes en agenda’s!

1 like

Ik dacht te horen dat mijn buurmeisje ruzie aan het maken was, dus ik hield mijn oor tegen de muur maar ik kon alsnog niet horen waar het over ging. Zo jammer.

9 likes

Uiteraard vind ik het rot voor jullie (en gefeliciteerd waar op z’n plek!!) en hoop dat iedereen er weer bovenop komt/z’n plek weer vindt, maar dit is toch ook wel flauw. Niet iedereen leest elke post op dit forum en volgens mij zijn de redenen alleen als losse post in een paar topics voorbij gekomen dus ik vind dat je het mensen niet kwalijk kan nemen het gemist te hebben (waar deze passief agressieve post me wel aan doet denken). Als er een vastgezet bericht van was gemaakt was het toch veel zichtbaarder geweest? Als ik het me goed herinner zijn ze zo ook aangekondigd maar dat weet ik niet 100% zeker meer.

24 likes

Dank voor de meelevendheid. Uiteraard staat het iedereen vrij een vraag te stellen die wij gewoon netjes beantwoorden (als we het niet per ongeluk over het hoofd zien door alle drukte). Ik stel het echter niet op prijs dat als iemand niet direct een reactie krijgt, er geinsinueerd wordt dat wij misschien een relletje in de doofpot proberen te stoppen. Dat vind ik namelijk flauw.

9 likes

Maar het was toch ook een relletje? Een bevalling gebruiken als excuus is ook flauw

Grapje. Alsof je als mod 24/7 op dat scherm moet kijken :expressionless:

1 like

Ik ben het met je eens dat insinueren dat er iets in een doofpot wordt gestopt, absoluut geen leuke reactie is om te lezen, als moderator. Dat is geen sfeer die je wilt creëren en die is er mijn inziens ook niet
Wel blijf ik erbij dat ik vind dat het bericht rondom “uitstel” het beste net zo gecommuniceerd had kunnen worden als de aankondiging ervan. Juist omdat de reacties zo positief waren en het ook een leuk idee is denk ik dat het bij extra veel mensen is blijven hangen dus de vragen ernaar waren wel te verwachten vind ik en dit had dus voorkomen kunnen worden (hoop niet dat te belerend overkomt haha)
Ik snap beide kanten!

5 likes

Ik denk meteen aan drugs, maar heb misschien teveel misdaadfilms/series gezien.

Haha ik wilde ook reageren dat het ws om drugs gaat.

1 like

Wow ik vind dit een behoorlijk heftige reactie als ik eerlijk ben. Ik eis helemaal niks ik zeg alleen dat ik snap dat er vragen over komen wanneer een aangekondigd bericht ineens verdwijnt. Als het belerend overkomt dan spijt me dat maar in de tussenliggende 2 weken is er verspreid over het forum wel degelijk antwoord gekomen
Ik ben nooit degene geweest die in de tussentijd dingen heeft lopen “eisen” dus ik vind dat je je bericht op de verkeerde richt. Ik zeg nota bene dat ik het eens ben met de reactie omtrent de doofpot en het relletje?

12 likes

Door een vriendin volg ik nu een facebookpagina dat heet verliefd verloofd getrouwd en geniet echt van de juice.
Maar aan de andere kant huil ik want het is echt belachelijk wat er wordt gezegd en verteld. Bv; iemand is net getrouwd en ze mag geen mannen liken op insta. Maar de man doet dat wel zelf. Ohnee wat nu. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Mij boeit het echt totaal niet wie mijn vriend liket?

Ik ga nou even opkomen voor @brum, ik vind haar reactie(s) echt heel normaal. En de post van @Monstertruck onnodig onaardig en fel… En om dan te zeggen dat Brum er maar rekening mee moet houden dat zij hard en direct is in haar communicatie en dat de zij dat er zelf maar bij moet bedenken? Lijkt me logischer als de zender in dit geval rekening houdt met hoe direct of hard iets over kan komen… :woman_shrugging:t3:

44 likes

Ik weet ook niks over het onderwerp of dat topic, maar eens met @Wally Waarom zou je zelf moeten denken ‘Aah ja het is forummer die en die. Ach ja, die reageert nou eenmaal fel en onaardig, kunnen we ook niks aan doen’.

12 likes

Ik ben nog steeds met Better Call Saul bezig (jezus komt geen einde aan als je 1 week doet over 1 aflevering) maar nu is Jimmy weer iets enorm onnozels aan het doen en ik kan het niet aanzien joh. S2E8 Hij is nu contracten aan het vervalsen. Vast om Kim te helpen. En ik denk nu al van omggg dit gaat weer fout. Ze wil niet op deze manier geholpen worden, wanneer ga je het onthouden .
Bijna ga ik er van roepen naar mijn laptop, lijk wel op mijn moeder die vroeger dan tegen de tv praatte.

5 likes

Ik studeer deze week af en ben nu bezig aan m’n allerlaatste opdracht die me ‘dwingt’ om na te denken over mijn hele studieperiode. Nu zit ik een potje te janken omdat het zo ontzettend moeilijk is geweest (burnout, meerdere depressies) en ik heel lang niet had gedacht dat ik ooit nog zou afstuderen

25 likes

Hahaha ik leef voor dit soort facebookpagina’s. Als je nog meer van deze categorie weet, hit me up :stuck_out_tongue:

Dat ligt denk ik in de lijn hoe je hierover denkt.
Waar het laatst over ging met de VIVAficatie van het forum waarbij iedereen zich constant aangesproken en aangevallen voelt.

Het is maar een forum. Niet elkaar te serieus nemen, maakt het allemaal een stuk leuker.

7 likes

haha het eerste wat ik dacht is dat kut een goed klankzuiver woord is :joy:

2 likes


46 likes

Of gewoon iets vriendelijker naar elkaar zijn? Maakt volgens mij ook alles leuker… but Lets agree to disagree…

1 like

Haha ja dan klinkt het misschien meer alsof ze allemaal even achter het stuur wilden zitten om te doen alsof ze de chauffeur zijn ofzo? Was het een dikke bak?

2 likes