Wat je even kwijt wil #32

Ik ben vandaag bij mn standpunt gebleven over iets (aankomende staking) en de helft van het team gaat iets anders doen en de andere helft is overgehaald door hun, maar ik dus niet. En van de ene kant ben ik best trots op mezelf dat ik bij mijn ding blijft, maar aan de andere kant weet ik niet of ik te stug aan het volhouden ben…

En omdat ik al moe ben en veel last heb van de fysiobehandeling gisteren, trek ik dit erbij ff heel slecht

2 likes

Oja. Kan dit echt niet afkijken, arme jongen. Thnx

1 like

@Bunnyslippers omg zoveel vragen over dat filmpje…

1 like

Jezus elke keer als ik denk dat de tranen wel op zijn ga ik weer. Ik ben zo verdrietig er om. Waarom worden dieren ziek? :sob: Wat een kut dag dit zeg godver

1 like

Ik voel zo met je mee, het is zo kut om je beestje te verliezen :disappointed: Heel veel sterkte!

1 like

Awhhh haha. Hij herpakt zich wel goed.

1 like

Het is ook gewoon kut en oneerlijk. Het heeft ook even tijd nodig om te bezinken, zodat je het daarna een plekje mag geven. Wens je de dikste knuffels toe en heel veel sterkte :heartpulse:

1 like

@instantramen ze hadden het net over Omroep Max en hoe succesvol ze zijn op Op1, maar die stomme Sander en Welmoed deden heel laatdunkend erover dat alleen bejaarden dat kijken.

Ze zouden hier eens moeten komen kijken joh, allemaal 20/30ers met een passie voor max

7 likes

Ik vraag me wel af waarom je een lepel in de pindakaas zou zetten.

3 likes

Ik ga morgen (hopelijk) mijn auto verkopen en ik kan me nu al helemaal druk maken om het feit dat ik naar een garage moet en die mensen dan naar mijn auto gaan kijken, ik daar als een dom vrouwtje bij sta want voor mij is een auto 4 wielen en een stuur, en dan doen ze een bod en moet ik ook nog bedenken of dat een redelijk bod is voor mijn koektrommel. Iemand meenemen met verstand van auto’s heeft weinig zin want hij is afgekeurd voor apk dus er valt weinig aan te verdienen. :joy:

1 like

Net voor de eerste keer boodschappen besteld, en ergens vind ik het echt spannend en ben ik ook een beetje hyper haha ohgod :joy: best triest.

14 likes

Oh my facking jezus er zit een muis in mn kamer ik zag zn freaking staart. Ik kan nu voor de rest van mn leven niet meer slapen.

Jaa ik ga op de bank slapen haha. En dan morgen meteen vallen of iets kopen. Brrrr

Edit: nee, helaas.

Ik ga om 12:00 mijn eerste tattoo ooit laten zetten. Zoveel zin in!

29 likes

Gisterochtend besloten geen nieuwe schoenen meer te kopen, heb er teveel.
Wat doe ik, 2 paar besteld in nog geen 24uur na de beslissing.

Dit zijn echt de laatste voorlopig.

3 likes

ik kijk liever een marathon lang MAX dan één minuut naar die schimmelkop

7 likes

Van de week heb ik een doos vol brownies besteld omdat ik ziek was en mezelf zielig vond, normaal doe ik dat voor vriendinnen maar niet andersom. Maar nu staat die doos er al anderhalve dag en ik ben te beroerd ik heb helemaal geen zin in die fucking brownies :disappointed:

2 likes

Ik heb dus gister te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt. Iets dat al ik al had zien aankomen maar toch ook weer niet want manager wilde een dag na de uiterlijke datum afspreken. Dus had ik goeie hoop. Belt hij gister dat hij zich vergist heeft en of ik vandaag langs wilde komen. Ik dacht: ammehoela dus ik zei dat ik college had tot 21:00. Was ook zo maar ik wist al dat ik niet ging. En toen vertelde hij het door de telefoon. Met twee onzinredenen waar ik direct doorheen prikte maar waarop hij me tegen sprak. Heb het nog even nagekeken en ik heb echt gelijk dus dat zijn niet de redenen dat ze van me af willen. Maar ik moest dus zo hard huilen, terwijl ik college had :sleepy: Ik voel me nu iets beter, heb wat plannen gemaakt, maar ik voel me nog steeds zo aan de kant gezet en niet gewaardeerd. Echt wat een klootzakken. Ik ben nog braaf meegegaan toen mijn eigen winkel dichtging. Ik zit braaf achter die kutkassa terwijl ik aangenomen ben voor kaas en brood. Echt fak jullie allemaal ik hoop dat jullie echt failliet gaan. Zit er dik in.

4 likes

He wat vervelend, sterkte!

Hoop dat je snel wat anders vindt

2 likes