Wat je even kwijt wil #32

Dit is er een om in te lijsten :heart:

Als de action ooit mijn glitterplaatjes verkoopt kan ik gelukkig sterven :wink:

6 likes

Ik werk bij de action, dus ik zal eens een balletje opgooien :smirk:

3 likes

Het had me heel leuk geleken maar ik kan nog niet eens normaal een ui snijden; dus denk dat ik even pas, haha

1 like

Bah fuck volgens mij heb ik echt een domme fout gemaakt op mijn werk :weary: niet heel ernstig maar heb net de nachtdienst erover geappt en schaam me gewoon.

Prima tijdstip wel dit om broodjes knakworst te maken/eten. :+1:t2:

5 likes

Oeh ook lekker. :heart_eyes: Jij ook!

1 like

Ik zag net ineens zwart spul aan mn wasmachineknop. En aan mn hand. En op mn gezicht. Waar komt dat nou weer vandaan :thinking:

Ik heb sinds maandag al last van mn buik en nu word ik wakker van de pijn :weary: mn blindedarm is er al uit maar ik ben bang. Heb net een pijnstiller genomen en hoop dat ie snel gaat werken. Kutzooi.

Voel je je al wat beter? Hopelijk wel!

Amerikanen: Europa heeft zulke oude mooie gebouwen en een rijke history. Jelly!11111
Ook Amerikanen: kopen ‘oud’ huis, halen alle oorspronkelijke details weg en verven alles wit. Welkom in onze bunker.

7 likes

Ik zat al tijden er tegenaan te hikken om iets aan mijn vriend te vertellen. Het is iets waar ik echt enorm mee zit. Gister heb ik het eindelijk gedaan en hij reageerde positief en heel erg lief. En nu voel ik me alsof ik 10 kg lichter ben.

55 likes

Ja gelukkig wel! Was echt even naar. Thanks.

1 like

Is deze dag al voorbij? Helemaal geen zin erin

Sinds ik een fluwelen broek heb draag ik echt niks anders meer :flushed: waarom zijn niet al mijn broeken van fluweel

10 likes

Wat is groene thee mango & kokos van Ah goor zeg echt :face_vomiting:

Kan ik in een dag een bijdrage van 4000 woorden schrijven voor mijn werk? Vandaag de proef op de som :eyes:

1 like

Ik heb een Spotify Playlist voor mijn vogel gemaakt :joy: Nu moest ik alleen aangeven of hij energiek is (dat is hij) nu krijgt ie allemaal up-tempo nummers wat volgens mij voor veel geschreeuw extra gaat zorgen.

Voor wie ook een gepersonaliseerde Playlist voor zijn /haar huisdier wil: https://pets.byspotify.com/us/

17 likes

Wow geweldjg
Net gemaakt voor m’n vogels en ze zijn meteen klaarwakker aan het tjilpen.

2 likes

Ik wou dit even testen maar ik heb gee huisdieren. Dus ik heb een playlist gemaakt voor een kat. En daar staan zoveel nummers op die ik leuk vind. Ik heb nu een indentiteits crisis, wie ben ik nou… soy.peor of mijn niet bestaande kat freek.

24 likes