Ik vervloek mezelf even heeeeel hard. Ik heb een deadline voor een eindopdracht en ik heb echt veel te lang uitgesteld. Kon al 3000x klaar zijn en nu moet ik het met slaapgebrek doen, terwijl ik leuke dingen moet afzeggen . Keer op keer hetzelfde liedje.
Ik begrijp je gevoelens helemaal, je voelt je zo ondergewaardeerd, onbelangrijk en gewoon een nummer.
Ik kreeg 2 maanden geleden hetzelfde te horen na 5 jaar trouwe dienst, ben er echt 2 maanden best wel van slag door geweest.
Dat ze in de grond mogen zakken!!!
Huh echt? Nooit doorgehad!
Ahh ik dacht dat je die bij de action bedoelde. Alsnog stom!
Jaaa het is vrijdag. Nog 13 uurtjes wachten tot ik hem weer kan verrot knuffelen.
Heel herkenbaar en lekker laten gaan. Je hebt jaren voor je kat gezorgd, dan is het heel normaal dat je daarom van slag bent
Mistakes have been made. Gisteren gesport en daarna te lang doorgegaan met gamen Nu met een combinatie van spierpijn en moeheid op werk.
Ik zit in de wachtkamer van een huisarts met hoestende mensen om mij heen. Sos ik sterf straks aan de plaag
Omdat je de film A Love Song For Bobby Long hebt gezien waarin Scarlett Johansson een lepel in de pindakaaspot zet om die vervolgens in een zak m&m’s te dippen en je dit een heerlijke snack lijkt?
Zo de tering, ben gestopt met de pil (slikte ik door) en de eerste keer ongesteld (9 weken geleden) ging best prima maar ik zit me nu toch te creperen op m’n werk door een ruime hoeveelheid ibu heen
Oh dat kan ik nog wel doen ja, thanks! Ik had altijd op voorschrift 600mg ibu maar daar komt het dus ook vrolijk doorheen
Verdomme.
Werd net gebeld vanuit een uitzendbureau dat ze mijn CV hadden gekregen en of ik een rondleiding zou willen. Dacht mooooi dat gaat makkelijk. Blijkt het om alleen orderpicken te gaan
Direct terug gebeld en blijkt miscommunicatie vanuit mijn begeleider hier en hun te zijn en heb het dus maar afgezegd. Dat werk ga ik namelijk écht niet doen.
Iemand hier raadde mij ooit naproxen aan en dat is voor mij echt een wondermiddel
en @Portugal en @Runnerlongs moet zeggen dat het lang geleden is dat ik het heb geprobeerd maar ben idd ooit aan de naproxen gezet door de huisarts maar ook weer gestopt omdat ik allerlei bijwerkingen kreeg :’) maar dankjulliewel voor het meedenken! Weet ook niet of dat met de tijd nog kan veranderen dus zou het nog eens kunnen proberen
@grace pff wat shit zeg! (paracetamol met codeïne kan ik ook niet tegen lol) Ben heel benieuwd of acupunctuur je verder helpt, hoop het voor je
Ga ik onthouden, thanks! Zou je tzt een update willen geven over de acupunctuur misschien? Ik heb nog lichte hoop dat het mee gaat vallen allemaal maar ben bang dat het weer net zo naar wordt als pre-pil en dan sta ik open voor alles wat kan helpen
En dan lees je dat door het gebrek aan voldoende toezicht er nog steeds varkens levend worden gekookt. Wat is de Nederlandse politiek toch een slappe hap met varkensgehakt.
Jezus ik word hier zo misselijk van. Hoe kan het toch dat dit blijft gebeuren? Ik snap gewoon echt niet waarom hier niets tegen gebeurt.
Nu al aankondigingen van Koningsdagfeestjes. Wie is daar nou nu al mee bezig?
Oh, dat kan wel een poll:
- Ik
- Ik niet
0 stemmers
Nee nog niet mee bezig ik ben wel al bezig met paaseieren verstoppen.
Voor kerst zat ik echt in een heftig studie ritme waar ik 3 weken lang 12u per dag studeerde. Nu zou ik al een week weer in die studieflow moeten zitten, maar ik kom er maar niet in. Zo frustrerend want heb dinsdag een tentamen.