Wat je even kwijt wil #32

Tering hoe doe je dat. Ik kan me echt niet zo lang concentreren. Max vijf uur per dag en dan moet ik wel echt vroeg beginnen.

2 likes

Tering veel stress, groepsopdracht en naderende deadline haha. Het was echt heftig, maar het lukte tenminste. Nu zit ik enorm te soggen en voel ik mij slechter dan toen ik hard aan het werk was.
@anon44204370 klinkt alsof je wel goed bezig bent!

2 likes

Ik ben echt stom, baal echt om mezelf.
Ben voor 30 euro opgelicht via 2dehands.
Eigenlijk had ik het kunnen weten want het waren rituals (jaja) limited edition producten voor een erg lage prijs en ik moest overschrijven naar een Duits rekeningnr. Maar ze ā€˜klonk’ wel vriendelijk en legit en stelde ook eerst voor om het in haar winkel (in WalloniĆ«) op te halen + haar account bestond al 8 jaar (wel zonder reviews) en tsja ik vertrouw mensen te snel.
Nu zie ik dus dat het account verwijderd is… Heb al mijn bank gebeld maar die kunnen de overschrijving niet meer ongedaan maken… Ik kan wel melding maken bij de politie maar dan moet ik helemaal naar daar… mijn geld zie ik wss toch niet meer terug.
Ik had echt gewoon naar m’n onderbuikgevoel moeten luisteren maarja kijk… niks meer aan te doen nu.

Penny Lane op de radio en ik ken je verder totaal niet, maar kan niet anders dan aan jouw username denken @Eddie Haha dit klinkt heel creep zo.

2 likes

Kan je in Belgiƫ niet online aangifte doen?

@grace wil je even laten weten hoe het je bevallen is? Heb hele andere klachten maar ben toch benieuwd

Ik was even vergeten hoe kut het is om een interview letterlijk uit te typen.

1 like

De jongen naast me in de trein zit the office te kijken en moet al mn wilskracht aanwenden om niet overdreven mee te loeren help

2 likes

Haha ja. Als ze een antwoord goed heeft, dan is ze helemaal happy. Maar zodra ze iets niet weet, holyshit dan is ze echt zuurpruim.

1 like

Ik moest werken van 7 tot 12 en nu ben ik helemaal in de war en weet ik niet wat ik moet doen met mn leven

Klinkt op zich allemaal wel goed! Volgens mij zocht jij ook iets in de buurt van amsterdam toch? Als ik het goed onthouden heb uit het medische vragen topic. Ik wil namelijk graag voor mijn slaapproblemen dus als jij er ƩƩn in de buurt hebt wil ik dat misschien ook wel proberen

Er is een online meldpunt maar is niet hetzelfde als aangifte doen… Daar moet ik echt voor naar een politiekantoor

Ik had ook al zitten speuren op internet maar had het alweer opgegeven :sweat_smile: snap dat je haar verder ook niet kan beoordelen maar dat iemand vriendelijk is is altijd goed. Zou haar gegevens graag willen hebben :grin:

Ik zou me zo graag willen inschrijven voor een opleiding, maar ik raak al in paniek als ik zie wat ik allemaal moet doen. Uitwisseling, reisjes, stage etc. :worried:

Ik ben AFGESTUDEEERD :tada:

125 likes

Ik heb griep (geloof ik) en zelfs mijn huid doet zeer. En ik heb zoveel huid! Hoe doen mensen dit.

1 like

Dankjeeee :grin:

Van wat ik kan lezen, hebben ze al een uitje naar het buitenland, veel groepsopdrachten (nooooo) en moet je veel op pad.

Ja dat mag en hoe meer ik erover lees hoe meer ik twijfel of ik iets anders moet zoeken

Ik heb de afgelopen twee maanden echt koopdrang. Ik heb opzich daarnaast wel voldoende gespaard, maar ik had natuurlijk veel meer kunnen sparen.