aaah ik ben gisteren tante geworden en omg ik ben zo verliefd op mn neefje
Ik ben ook gewoon zo megatrots op mân schoonzusje dat ze dit gewoon even geflikt heeft. Ik voel me zo hormonaal
ik wil zo graag meedoen aan de slimste mens maar ik ben bang dat ik ook gehaat ga worden op Twitter hahaha
Ja zo tof hĂš!
Er zit er nu 1 met dezelfde naam als mân dochter en ik vind het nu die naam steeds genoemd wordt echt de mooiste naam haha
Of hier op het forum worden besproken zoals die Marieke.
Ik zoek een cape en stomme zalando showt vooral ponchoâs
Ik heb weinig met de term, maar zij is echt âmijn becâ. ALLES aan haar irriteert me. Oke behalve haar intelligentie, daar heb ik wel respect voor.
Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt via treatwell om naar de kapper te gaan want ik was mijn dikke onhandelbare haar helemaal beu. Nu ken ik deze kapper helemaal niet Ă©n kom ik er achter dat het een kapper is voornamelijk voor âblack hairâ zoals ze zelf schrijven ( maar âook voor Europees haarâ). Nu ben ik nog zenuwachtig, kan niet meer afzeggen en hoop heel erg dat het goedkomt haha, maar dat zal wel. Nieuwe kappers zijn altijd eng.
ik ga vooral heel slecht op haar agressieve en schreeuwerige ge-EEEEEHEEEHEEEH
Dat is zeker waar @instantramen. Of mensen moeten niet weten dat iemand van hier er zit natuurlijk.
ik laat wel een codewoord vallenâŠ
inge marieke?
dode cavia?
Als je een vraag niet weet âhet is gebeurdâ
Vandaag ben ik officieel huiseigenaar en ben ik echt vastgeankerd in Nederland. Gisteren was ik heel enthousiast, maar nu beslaat er toch een of andere paniek me dat dit het echt is. Dit is het huis waar het hopelijk allemaal gaat gebeuren, een gezin vormen, jarenlang blijven wonen, niet meer het tijdelijke, niet meer even de stad in, huisje boompje beestje.
Dit is het.
Tijd voor een kringverjaardag.
brengt een verjaardagkalender mee tijdens de house warming voor op het toilet
Of antwoord op een vraag over een acteur die je niet weet gewoon âDan Humphreyâ
Ik sla alvast een haakje in de muur.
Maar je hebt wel een bad dus eigenlijk heft dat alle andere angsten op
âHij lijkt op een Konijnâ volstaat ook.
Mijn vriend eet kwark met stukjes en als ik ergens heel verdrietig van word is het stukjes in eten.
Vraagt ie: âWil je een hapje?? Ik weet echt zeker dat je het heel vies vindâ.
Nou nee bedankt.
Het aanwezige toilet met een plateau zet dat bad toch schaakmat.
Nee joh, geen water dat tegen je billen omhoog spat.