Omg pims♥️ fave
Ik neem de kgrassants mee!
@Vriendelijkegroet38 hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik het vraag, maar is je kat al terecht??
Oh ja hier kan je veel mee inderdaad! Zal je precies zien dat als je 10 minuten weg bent, ze dan langs zijn geweest.
Hahah dat is makkelijker dan inderdaad!
Er wordt morgen een pakket bezorgd en ik hoop echt dat er een andere bezorger is, schaam me anders echt voor onze vaste bezorger. Heb hem iedere dag gezien deze week.
Holy shit, ik was even vergeten dat ik sinds vandaag op 2 katten pas. Er sprong er net eentje op me, en ik schrok zo erg. Dacht wtf hoe komt er een kat in m’n huis.
Ik ben net op een uitvaart geweest en heb zo hard zitten janken
Ook echt heel slim van me om 2 uur ervoor zelfbruiner op m’n gezicht te smeren
Ik kan zo ongemakkelijk worden van conflicten of discussies op tv. Kijk nu die talkshow op 1 en er zit zo’n politicus van de PVV en ik kan het niet aanzien
Ik ga zondag voor het eerst in mn leven naar een voetbal wedstrijd. In de Arena. Vrijwillig. SEND HELP.
Ik heb vandaag aan mijn baas verteld dat de komende weken ook nog niet kom werken, omdat ik een depressie heb. En hij schrok er echt een beetje van, en was zo lief en oprecht bezorgd dat ik meteen een dikke huilbui kreeg aan de telefoon (waar hij nog meer van schrok volgens mij ). Ik voel me kut, maar tegelijk ook #blessed (
), ik heb echt zoveel lieve mensen om me heen
Ik heb net mijn eerste drie drankjes van 2020 gedaan en nu draait mijn huis
Ik ben ervan overtuigd dat ik het gemiddelde alcoholgebruik tijdens Dry Januari weer aardig optrek richting het normale maandgemiddelde van de wereld. Drink nooit zoveel en zovaak als nu.
Ik doe het voor m’n zusters die droogstaan
Ga je ook achterstevoren van links naar rechts springen? Zou anders wel even oefenen nog
Was ik niet van plan
Paar liedjes oefenen, komt helemaal goed
Kan niet kiezen wie ik meer haat, m’n onderbuurvrouw of m’n bovenbuurvrouw
Bijna verhuizennn
Omdat wij met z’n allen verschrikkelijk veel vlees eten en tegelijkertijd niet bereid zijn meer te betalen. Dus alles moet goedkoop en efficient. En dat loopt nu vreselijk uit de hand.
De presentatrice van het NOS journaal zei net op bloedserieuze toon “een avond drankjes en dansjes doen”
STOP HOU OP KAPPEN
Ik zie net op Facebook dat het uit is tussen een meisje dat ik ken en haar vriend, dus ging even op zijn profiel kijken. Heeft ie serieus na een paar weken al een nieuwe relatie… met de beste vriendin van dat meisje
Ze is ook niet meer bevriend met haar nu zie ik
Vind dit zo interessant (en natuurlijk ook kut voor dat meisje). Jammer dat ik waarschijnlijk geen details kan achterhalen Wil dan zo graag weten hoe dit allemaal is gegaan