Wat je even kwijt wil #32

Wow, wat een werk! Ik ben al blij als ik een kozijn schuur op een dag, haha. Superlief van je!

4 likes

Ahh wat super lief van je!! Laat je weten hoe hij reageert?

1 like

Wauw, wat een werk en wat ontzettend lief van je! Ik zou er heel blij en emotioneel van worden als iemand dat voor me zou doen haha. Ben benieuwd hoe hij reageert!

2 likes

Ik ben een beetje volwassen aan het worden denk ik. Er is een aantal dingen waar ik een scène om kan gaan schoppen op m’n werk. Ze hebben me te weinig uren gegeven, ze verlengen m’n contract niet om redenen die gewoon nergens op slaan. Maar ik laat gaan. Ik ben zen :woman_in_lotus_position:t2: Het kwaad is geschied, ik moet daar weg. Een scène schoppen kost mij alleen maar energie dus laat maar. High road etc.

19 likes

Holy fuck ik weet echt niet wat ik goed heb gedaan in het leven om zulke goede vrienden te hebben verdiend.

15 likes

Ik heb echt een fantastische vakantie gehad in JordaniĂŤ, ben helemaal blij!!! Echt een prachtig land en had een megachille reisgroep.
Heb ik nog wat gemist hier?

16 likes

Iehhll. Mn man ging even mijn rug insmeren met bodylotion. Maar ik had natuurlijk al een romantische tv scène bedacht. Smeerde hij als een snot smerend kind!! Zo zijn vingers afvegen aan mij, omdat de creme aan/tussen zijn vingers zat. Nu is natuurlijk gelijk mijn smetvrees reactie getriggerd. Wil opnieuw douchen!

5 likes

Fijne afsluiter van de dag als je onderweg naar huis vanachter aangereden wordt!!!
Wat een knuppel! Op een N-weg waar elke dag file is ivm wegwerkzaamheden en waar je dus langzaam rijdt.
Hoe kun je dan “niet” opletten. Pannekoek!

Heeft hij ook nog niet eens zijn verzekeringspapieren bij zich. Moeten we het vanavond nog verder afhandelen.

Arch!!! Deuk in achterklep en bumper vernacheld. Krijg je weer lekker werk aan. Pffffff

(Ik ben o.k.)

1 like

Ik wacht al 2 uur en 20 min op mn bestelling van Taco Mundo en die winkel is telefonisch onbereikbaar en hebben gewoon een automatisch ingesproken bandje als antwoord

Aaaaargh wat kan ik doen

Pff ben vandaag om zeven vertrokken en net thuis, meer dan vier uur in de auto gezeten en intensieve dag gehad. Maar heb eigenlijk nog afgesproken met vriendinnen en heb ook zin om hen te zien. Maar ook heel veel zin om gewoon film te kijken of zo in bed en op tijd te gaan slapen. Heb al een druk weekend. Maar kan ook zijn dat ik me dan om half tien kapot verveel.

In dit geval kan ik zelf echt nooit bepalen waar ik meer energie van krijg en wat mijn hart vs mijn hoofd zegt enzo. Echt geen idee en allebei de keuzes leiden vaak tot spijt :neutral_face:

Ik heb echt de lekkerste gehaktbal ooit gemaakt. Voor het eerst mijn mooie nieuwe braadpan gebruikt. Krijgt een 9,5 van mijn vriend :stuck_out_tongue:
En het mooie is dat we er allebei nog ĂŠĂŠn hebben voor later vanavond :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Hij is er zo blij mee!!! Moeilijk te omschrijven, maar zijn gezichtsuitdrukking was echt zo mooi om te zien. :heart::blush: ben zelf ook helemaal blij nu haha

48 likes

Nou de eindstand is dat ik minimaal twee uur lang bijna voor een brievenbus heb gestaan als een soort freak. Vervolgens ben ik het laatste uur in het busje van mijn moeder gaan zitten omdat het teringkoud was. Er was zelfs iemand foto’s van mijn aan het maken volgens mij omdat ik er vast verdacht uit zag om uuuren lang daar te staan en in een shady busje te zitten :joy:Toen ik eenmaal de postbode zag aankomen, sprong ik praktisch uit mijn vel om naar hem toe te rennen. Hij wou mij eerst eigenlijk niet echt helpen omdat het niet mag, maar ik was echt op het punt dat ik wel kon janken. Dus ik zeg:‘Alsjeblieft…ik heb 3 uur gewacht op je…drie uuuuur :sob:’. En toen liet hij mij mijn brief pakken. Omg nou deze fout ga ik dus nooooooit meer maken. Ik voel gewoon nu nog mijn tenen niet :joy: Vervolgens ben ik met dat busje terug naar mijn moeder gereden, en heb ik hem super scheef staan fileparkeren :+1:

10 likes

Sowieso al heel lief dat je erover nadenkt. Vooral niet te spastisch doen denk ik. Ik heb het zelf erg vervelend gevonden dat mensen alles wat ik ooit lekker had gevonden in huis haalden maar dat was meer omdat het er zo bovenop lag. Misschien op een luchtige manier 1 keer vragen of je voor haar wat kan halen? En het daar dan ook bij laten… wel uitnodigen om mee te lunchen/ontbijten maar niet teveel druk leggen… een kruik kon je mij heel blij mee maken, en dekentjes, veeeel dekentjes :wink:

1 like

Gewoon wat je altijd haalt. Ik zou niet heel bijzonder iets voor haar halen. Zelf voelde ik me dan niet op mijn gemak. Natuurlijk kan je nog een komkommertje en tomaatjes halen voor als ze dat zou willen (en normaal vindt iedereen dat wel fijn om te snacken), maar maak het niet te opvallend.
Wel kon ik toen niet zo goed tegen zuivel, maar ik neem aan dat je niet alleen melkproducten hebt.

En idd, gewoon subtiel in de groep gooien of apart vragen of er nog eetwensen zijn.

1 like

Ik heb tape op mijn kuit zitten en ik vind het irritant.
Het is net door de fysio getaped zodat het goed zit voor mijn wedstrijd die ik morgen heb.

aaah ik ben gisteren tante geworden en omg ik ben zo verliefd op mn neefje :smiling_face_with_three_hearts: :crazy_face:
Ik ben ook gewoon zo megatrots op m’n schoonzusje dat ze dit gewoon even geflikt heeft. Ik voel me zo hormonaal :joy:

50 likes

ik wil zo graag meedoen aan de slimste mens maar ik ben bang dat ik ook gehaat ga worden op Twitter hahaha

2 likes

Ja zo tof hè!

Er zit er nu 1 met dezelfde naam als m’n dochter en ik vind het nu die naam steeds genoemd wordt echt de mooiste naam haha

1 like

Of hier op het forum worden besproken zoals die Marieke.

2 likes