Wat je even kwijt wil #32

Cheers. Ik nip ook nog even aan m’n te volle glas whisky

“En de bon… met op de achterkant mijn nummer zodat we gezellig kunnen appen”

Of

" Dat jurkje staat je prachtig. Het zou ook heel leuk staan op bijv high tea morgen middag 4 uur daar en daar oke leuk tot dan."

4 likes

Er zit een MUG IN MIJN HUIS

Voel me zo klote en ben zó teleurgesteld in mijzelf.De derde huilbui alweer vandaag en heb echt de neiging om iets kapot te gooien.

Ik heb vandaag aan m’n moeder uitgelegd wat een bec is en ze was er helemaal voor in en gebruikt het nu ook.

7 likes

Klootzakken!! Maar oeeh ben jaloers haha

Enorme keelpijn, slikken is vreselijk. Help me pls

Heel leuk, en ook heel leuk dat hij er zo blij mee was! Maar echt, hoe? Had je alles dan al in huis? En heb je dan in het geheim verf en meubels gekocht van tevoren? Of ben je ook nog gaan winkelen? En wat heb je zo snel met al die rommel gedaan die er lag? Hoe kan je kozijnen én de muren verven en dan nog tijd over hebben voor al die andere dingen? Nou heel veel vragen, zoals je merkt ben ik erg onder de indruk!

Niet per se gerelateerd aan jou specifiek, maar soms lees ik dan zulke dingen en ik heb dan op mijn vrije dag de hele dag thuis rond gehangen en als enige nuttige ding de tandarts eindelijk gebeld om na veel te lang weer eens een afspraak te maken en vind dat dan al een hele prestatie. Soms denk ik weleens, wat ik wel niet in mijn leven al bereikt had kunnen hebben als ik ook zo was! Maar helaas haha

@macaron vervelend dat je je zo voelt! Heeft het te maken met het functioneringsgesprek waar je het laatst over had? Hopelijk voel je je snel weer beter!

5 likes

Ik heb gedroomd over suikerbrood en nu wil ik suikerbrood.

2 likes

Wow maar heeft dit dagen aan voorbereiding gehad? Als ik aan 1 van die dingen begin dan mislukt het al en ben ik m’n rotzooi aan het opruimen ik ben gewoon mega klungelig en onhandig en heb dan ruzie met de dingen. Dit klinkt echt heerlijk efficiënt en alsof alles vlotjes verliep? Jaloers haha. Ik zie dat daarom indd ook als grote opgave want je moet alles afdoen, schuren, afplakken, 2 lagen verven, alle materiaal in huis hebben, alles besteld hebben en dat het dan ook nog op tijd komt. etc etc etc. Kan ik jou inhuren? :star_struck:

3 likes

De mediamarkt of Amac?

Misschien bij een Coolblue winkel? Op de website kan je de winkelvoorraad bekijken volgens mij.

De meeste Primera’s hebben sinds kort een kleine selectie Apple-producten.

Oh zo lekker. Suikerbrood met zeezoutboter is m’n favoriet.

Kruidvat!

Ik ging rond 00u slapen en ben 09u wakker geworden (zonder wekker) en kan nog uren slapen. Word er echt een beetje gestoord van dat ik altijd slaap blijf houden. Over elke dag een dekentje van slaapmist.
En dan denk je yeah lekker sporten, adrenaline en endorfines yeahhh. Maar eindstand lig ik vanmiddag gewoon weer een dutje in mijn bed te doen.

1 like

Vrinden ik heb iets aan mn broek hangen. Met NYE met een collega gezoend die een vriendin heeft. Ze hebben open relatie dus dat was ok. Maar nu wil hij de koffer induiken. En zijn vriendin is ook een collega. Zouden jullie dat kunnen, zonder je raar te voelen naar die vriendin terwijl zij afspraken hebben en ‘het mag’?

(had dit eerst in single leed gepost maar ik wil graag een breder publiek)

Heel herkenbaar! En zo vervelend.

Oh, ja!! Nouja, gelukkig had ik boterkoek voor bij de koffie, schrale troost.

1 like

Ja ik neig ook naar nee hoor. Als hij die vriendin niet had gehad kan ik het nog overwegen maar ik denk dat ik super awkward word elke keer als ik haar dan zie.

Moet er wel bij zeggen dat we niet in een traditionele kantoortuin werken en het eigenlijk meer op een studentenvereniging lijkt dus de regels zijn iets losser